Показати схожі тендери

Закупівля Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-010080-a
Id Tender a4e85145d1b94ecba78f961d0ece8470
План UA-P-2025-11-25-012135-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 13:33
Остання зміна 09.12.2025 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 13:32 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 13:32
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 13:32
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:27
до 09.12.2025 13:27
Залишилось 1 год. 47 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 15:25
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 13:27
-
Період уточнень
з 25.11.2025 13:32 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 13:32 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:27 до 09.12.2025 13:27
Період кваліфікації
з 03.12.2025 14:27 до 09.12.2025 13:27
Основні параметри
Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 000 грн.
Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент
Очікувана вартість
12 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 14:04
Закінчення аукціону
03.12.2025 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
12
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 17
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РІББОН ЮА"
Пропозиція:
11 759.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
9 702 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сегеда
Електронна пошта
Телефон
+380663736553
Замовник
ЄДРПОУ
01985434
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 Ріббон (фарбуюча стрічка) 110мм*300м смола МХ-95, або еквівалент
Період вимог/скарг з 04.12.2025 15:25 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 14:27 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:25
Повідомлення про рішення
03.12.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.12.2025 13:27 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 15:25 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 13:27
Повідомлення про рішення
09.12.2025 13:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 15:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником при розгляді поданої тендерної пропозиції Учасника було встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції наступних документів: 1) передбачених п. 2 розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до Тендерної документації; пункт 9: Документ, що підтверджує повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. - виписка з протоколу засновників, пункт 14: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Перелік оформляється як окремий додаток до тендерної пропозиції. Замовник вимагає виправлення виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.12.2025 14:46
Надати до
06.12.2025 14:46
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380663736553
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380663736553
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності