Показати схожі тендери

Закупівля Фільтрувальні елементи, згідно коду CPV за ДК 42910000-8 Апарти для дистилювання, фільтрування чи ректифікації. від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-004894-a
Id Tender 490bca0859414ce1b21d170dbb90ba83
План UA-P-2025-11-25-002325-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 11:04
Остання зміна 12.12.2025 18:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 11:03 до 03.12.2025 10:25
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 11:03
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 11:03
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 14:35
до 11.12.2025 14:37
Залишилось 1 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 14:37
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 14:37
-
Період уточнень
з 25.11.2025 11:03 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 11:03 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 14:35 до 11.12.2025 14:37
Період кваліфікації
з 04.12.2025 14:35 до 11.12.2025 14:37
Основні параметри
Фільтрувальні елементи, згідно коду CPV за ДК 42910000-8 Апарти для дистилювання, фільтрування чи ректифікації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
52 000 грн.
Фільтрувальні елементи, згідно коду CPV за ДК 42910000-8 Апарти для дистилювання, фільтрування чи ректифікації.
Назва предмета закупівлі
Фільтрувальні елементи, згідно коду CPV за ДК 42910000-8 Апарти для дистилювання, фільтрування чи ректифікації.
Очікувана вартість
52 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 14:06
Закінчення аукціону
04.12.2025 14:35
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 80 (штуки)
Фільтр паливний WK 723 MANN або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Фільтр паливний WK 723 MANN або еквівалент.
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. прикордоника Лазаренка 1
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Фільтр масляний Н17W04 або еквівалент.
Опис предмета закупівлі
Фільтр масляний Н17W04 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. прикордоника Лазаренка 1
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. 4.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Продавця, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.4. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 4.5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОМИЧ ОЛЕКСІЙ ДАНИЛОВИЧ
Пропозиція:
33 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ХРУЛЬОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
Пропозиція:
24 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
34 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 11:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Сиваченко
Електронна пошта
Телефон
+380472662939, +380976384834
Сайт:
http://ck.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38646021
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
18029
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м.Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРИКОРДОННИКА ЛАЗАРЕНКА, БУДИНОК 1
Кваліфікація
Лот № 1 Фільтрувальні елементи, згідно коду CPV за ДК 42910000-8 Апарти для дистилювання, фільтрування чи ректифікації.
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:37 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 14:35 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:38
Довідка НАЗК
11.12.2025 14:37
Повідомлення про рішення
09.12.2025 11:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, Учасника ФОП ХРУЛЬОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА (ЄДРПОУ 2127900603), встановлено, що Учасником не було подано у відповідність тендерної документації розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” наступні документи: - копія паспорту (всі сторінки) або ID картки з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (для фізичних осіб). Учасником завантажено в електронну систему закупівель документ “Паспорт_Хрульова Л.І..pdf» проте даний документ не містить всі сторінки. Додатково тендерною документацією пунктом 4, розділу РОЗДІЛ V. “Розгляд та оцінка тендерних пропозицій” передбачена наступна можливість: “11. Тендерна пропозиція учасника може містити документи з водяними знаками. Учасником не було подано у відповідність тендерної документації Додатку 1.1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»”, пункту 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. В даному пункті зазначено: 3.1 Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) учасник у складі тендерної пропозиції має подати по договорам, вказаним у нижче наведеній формі “ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, та наданій у складі тендерної пропозиції, наступні документи. Учасником завантажено в електронну систему закупівель документ “4291_Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf” проте не згідно встановленої форми замовника. Згідно тендерної документації, розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Замовник під час прийняття рішення щодо надання Учаснику 24 години в даній частині враховував, що дане виправлення Учасником невідповідності не призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо відповідно до абз. 2 п. 43 ПКМУ № 1178 що становитиме порушення в даній частині. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: « -копія паспорту (всі сторінки) або ID картки з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (для фізичних осіб).»; « -ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до встановленої форми замовника». Примітки: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. (ч.9 ст. 26 Закону).
Створено
09.12.2025 11:28
Надати до
10.12.2025 11:28
Договір
UA-2025-11-25-004894-a-c1
Очікує підписання
24 720 грн.
24 720 грн.
З ПДВ
Номенклатура
80 (штуки)
Фільтр паливний WK 723 MANN або еквівалент.
Номенклатура
Фільтр паливний WK 723 MANN або еквівалент.
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Фільтр масляний Н17W04 або еквівалент.
Номенклатура
Фільтр масляний Н17W04 або еквівалент.
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38646021

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ХРУЛЬОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
Повна назва
ФОП ХРУЛЬОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2357615109

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:25
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472662939, +380976384834
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
52 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:25
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380472662939, +380976384834
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності