Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності:
1. Додатком 1.1 до Додатку 3 ТД п.1 пп.1.1. передбачено, що Учасник повинен надати заповнену довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**.
На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано:
- Файл «Довідка (досвід виконання) (1).pdf», Вих.№ 4pro/02 від 01 грудня 2025 року складена за формою (таблиця 1.1.), колонка - Номер та дата укладення договору - №131 від 09 вересня 2025року;
- Файл «Проценко_договір_131_Гришко.pdf» - ДОГОВІР № 131 від 03 вересня 2025 року;
Просимо усунути зазначені невідповідності та надати вірно заповнену Довідку щодо виконання аналогічних договорів Вих.№ 4pro/02 від 01 грудня 2025 року, а саме вірно зазначити дату ДОГОВОРУ № 131;
2. Додатком 1.1 до Додатку 3 ТД п.1 пп.1.2. передбачено, що для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці.
На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано:
- ДОГОВІР № 131 від 03 вересня 2025 року (файл «Проценко_договір_131_Гришко.pdf»);
- Видаткова накладна № 531 від 10 листопада 2024 року (файл «Видаткова_531.pdf»);
Позитивного ВІДГУКА від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано. Просимо надати відповідні документи та усунути зазначені невідповідності;
3. В електронній системі закупівель Учасником торгів зазначена сума 364 280,00 грн, проте Додатком 1 до Додатку 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає заповнену «цінову пропозицію» відповідно до наведеної форми (Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»).
На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції надано (файл «Цінова пропозиція (дод.1).pdf»), Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих.№ 4pro/01 від 01 грудня 2025 року в якої заповнено:
- пункт 1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною: 317 546,04 грн (триста сімнадцять тисяч п'ятсот сорок шість гривень 04 копійки) без ПДВ.
- пункт 12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю): Загальна вартість (цінової) тендерної пропозиції:
Загальна вартість (цінової) тендерної пропозиції:
цифрами: 364 280,00, у тому числі ПДВ – НЕ ПЛАТНИК ПДВ
словами Триста шістдесят чотири тисячі двісті вісімдесят гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ – НЕ ПЛАТНИК ПДВ
ставка ПДВ – без ПДВ
Просимо усунути зазначені невідповідності та надати вірно заповнену Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих.№ 4pro/01 від 01 грудня 2025 року.
4. Додатком 2 до ТД п.4 «Загальні вимоги» передбачено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника, філії на території України або представника, дилера, дистриб’ютора чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих відкритих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника закупівлі. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару.
На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції надано (файл «Документи по позиції 1.pdf»), Гарантійний лист, Вих.№ 641 від 01 грудня 2025 року від ТОВ «МЕДИЧНА КОМПАНІЯ «ЧАРІВНИЙ СВІТ» уповноваженого представника виробника Citotest Labware Manufacturing Co., Ltd., КНР в якому вказана назва предмету закупівлі згідно тендерної документації, а саме Заливочні касети гістологічні, проте Учасником також надано:
- (файл «Цінова пропозиція (дод.1).pdf»), Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих.№ 4pro/01 від 01 грудня 2025 року в якої вказано найменування товару - Заливочні гістологічні касети, 45 кут для маркування, кришка і смугові отвори білі 5.0х1.0мм, 250 шт/пак;
- (файл «Документи по позиції 1.pdf») ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №324 від 05.06.2025 року та Додаток №1 до Декларації про відповідність №324 від 05.06.2025 року - № 108 - Назва українською мовою - Заливочні гістологічні касети, 45°кут для маркування, кришка і смугові отвори білі 5.0х1.0мм, 250 шт/пак;
Просимо усунути зазначені невідповідності та надати вірно заповнений Гарантійний лист, Вих.№ 641 від 01 грудня 2025 року.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства.
Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.