Показати схожі тендери

Закупівля Послуга із постачання офісного програмного забезпечення від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-002638-a
Id Tender e9d0a780d4fe44429b5cf3e47b94fffc
План UA-P-2025-11-25-002955-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 10:10
Остання зміна 05.12.2025 15:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 151 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 10:10 до 03.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 10:10
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 10:10
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 09:00
до 05.12.2025 11:52
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 11:52
до 11.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.12.2025 11:52
-
Період уточнень
з 25.11.2025 10:10 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 10:10 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 09:00 до 05.12.2025 11:52
Період кваліфікації
з 03.12.2025 09:00 до 05.12.2025 11:52
Основні параметри
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 151 000 грн.
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Очікувана вартість
4 151 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41510,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надану Послугу на підставі Акту приймання-передачі Послуги (надалі – Акт) протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Пропозиція:
4 142 082 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
25.11.2025 10:07
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Період вимог/скарг з 05.12.2025 11:52 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 09:00 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 11:52
Довідка НАЗК
05.12.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.12.2025 13:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 10:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідка щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (від 02.12.2025 року, № 02.12.25-1), де інформація, що зазначена в довідці учасника не повністю відповідає запитуваній інформації. Так, в довідці не вказано інформацію про строк дії договору та інформацію про ціну договору (з урахуванням змін в разі наявності) у графі 3 форми 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідку» (від 02.12.2025 року, №02.12.25-3) щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі (в довільній формі), яка не відповідає предмету закупівлі замовника, а саме: предметом закупівлі замовника є ПОСЛУГА: Послуга із постачання офісного програмного забезпечення (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 48310000-4 :Пакети програмного забезпечення для створення документів). Тоді як в зазначеній довідці учасника підтверджується відповідність ТОВАРУ/ОБЛАДНАННЯ, що не є предметом даної закупівлі. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.4.1. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з відповідною інформацією.
Створено
03.12.2025 13:28
Надати до
04.12.2025 13:28
Договір
UA-2025-11-25-002638-a-a1
Очікує підписання
4 142 082 грн.
4 142 082 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Номенклатура
Послуга із постачання офісного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43681980

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 151 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 151 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності