Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні) від Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-25-001972-a
Id Tender 58a7bca05f6445deaae8137a9a3387d3
План UA-P-2025-11-25-000437-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.11.2025 09:49
Остання зміна 10.12.2025 14:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
260 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2025 09:47 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2025 09:47
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2025 09:47
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 16:21
до 09.12.2025 15:01
Залишилось 2 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 15:01
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 15:01
-
Період уточнень
з 25.11.2025 09:47 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 25.11.2025 09:47 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 16:21 до 09.12.2025 15:01
Період кваліфікації
з 03.12.2025 16:21 до 09.12.2025 15:01
Основні параметри
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
260 000 грн.
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Очікувана вартість
260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 15:52
Закінчення аукціону
03.12.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
308
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Вул. Юрія Камінського,5
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОЗИМИР Олена Олександрівна"
Пропозиція:
231 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
114 133.08 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 15:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
25.11.2025 09:47
-
25.11.2025 09:47
-
25.11.2025 09:47
-
25.11.2025 09:47
-
25.11.2025 09:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Тернавська
Електронна пошта
Телефон
+380988789871
Замовник
ЄДРПОУ
01986546
Повна назва
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50074
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. Святогеоргіївська, 8а
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Період вимог/скарг з 09.12.2025 15:01 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 16:21 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 15:01
Довідка НАЗК
09.12.2025 15:01
Повідомлення про рішення
08.12.2025 14:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2025 09:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.12.2025 16:21
Надати до
05.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. - У складі тендерної документації встановлено наступну вимогу згідно Додатку №1 та Додатку №5 пункту 3 «Документів на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору: Для юридичних осіб 1. Копія документу (ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників - наказ про призначення - якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником надано рішення учасника (засновника) ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА», щодо призначення директора та укладання контракту. Проте, не надано виписку з протоколу засновників або копію протоколу засновників та наказ про призначення. У складі тендерної документації встановлено наступну вимогу згідно Додатку №5 пункту 5 надати: «Скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності)». Учасник не надав скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності). На підтвердження даних вимог учасник повинен надати: 1. Надати документи на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору для юридичних осіб: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників - наказ про призначення - якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів» 2. Надати скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) Дана вимога не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
08.12.2025 14:13
Надати до
09.12.2025 14:13
Договір
UA-2025-11-25-001972-a-c1
Очікує підписання
114 133.08 грн.
114 133.08 грн.
З ПДВ
Номенклатура
308 (штуки)
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Номенклатура
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Кількість
308
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01986546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Повна назва
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36648635

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380988789871
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380988789871
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності