Показати схожі тендери

Закупівля Придбання телескопічного навантажувача від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-019566-a
Id Tender 0db52d27526d4b9493495d62bf34359d
План UA-P-2025-11-24-023823-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.11.2025 23:58
Остання зміна 16.12.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 369 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 23:57 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 23:57
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 23:57
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00
до 09.12.2025 13:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 13:53
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2025 13:53
до 16.12.2025 11:44
Період уточнень
з 24.11.2025 23:57 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 23:57 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 09.12.2025 13:53
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 09.12.2025 13:53
Основні параметри
Придбання телескопічного навантажувача
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 369 300 грн.
Придбання телескопічного навантажувача
Назва предмета закупівлі
Придбання телескопічного навантажувача
Очікувана вартість
5 369 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53693,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання телескопічного навантажувача
Код ДК 021:2015
43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вулиця Виробнича, 23
Дата постачання з
10.12.2025 00:00
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично отриманий належної якості ТЗ здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання ТЗ та видаткової накладної на поставку ТЗ за наявності бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
Пропозиція:
4 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 01:16
Оголошення про проведення закупівлі
24.11.2025 23:56
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ляш Ірина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380507509785
Замовник
ЄДРПОУ
32371188
Назва (англійською мовою)
THE PUBLIC UTILITY CORPORATION «THE URBAN SERVICE OF THE INDIVISIBLE CONSUMER» OF KURAKHOVE MUNICIPAL COUNCIL»
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва (англійською мовою)
THE PUBLIC UTILITY CORPORATION «THE URBAN SERVICE OF THE INDIVISIBLE CONSUMER» OF KURAKHOVE MUNICIPAL COUNCIL»
Поштовий індекс
85612
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Курахове
Адреса
вулиця, Володимира Великого, будинок 4-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання телескопічного навантажувача
Період вимог/скарг з 09.12.2025 13:53 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 00:00 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 13:54
Довідка НАЗК
09.12.2025 13:53
Повідомлення про рішення
07.12.2025 19:09
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 23:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 23:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник, по предмету закупівлі: Придбання телескопічного навантажувача, номер закупівлі UA-2025-11-24-019566-a 1. Відповідно до вимог п. 26. Додатку №3 до Тендерної документації «Документи та інформація, яку надає Учасник у складі тендерної пропозиції» учасник надає в складі тендерної пропозиції Скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам запропонований товару має бути таким, що відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання діючий на час подання пропозиції. У складі вашої тендерної пропозиції надано Скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам запропонований товару має бути таким, що відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання з порушення строку дії даного Сертифікату. 2. Відповідно до вимог п. 13. Додатку №3 до Тендерної документації «Документи та інформація, яку надає Учасник у складі тендерної пропозиції», «Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо Учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (цієї) закупівлі та/або статут товариства. У складі вашої тендерної пропозиції надано надано фінансовий звіт з недотриманням строків попереднього кварталу. Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та враховуючи пункт 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), вимагаємо, у строк, передбачений Законом, виправити викладені невідповідності, а саме: 1. Надати скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам запропонований товару має бути таким, що відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання діючий на час подання пропозиції. 2. З урахуванням строків надання фінансових звітів, просимо вас надати оновлений фінансовий звіт за 3 квартал 2025 року.
Створено
07.12.2025 19:08
Надати до
08.12.2025 19:08
Договір
UA-2025-11-24-019566-a-b1
Підписаний і діє
Номер
26
4 650 000 грн.
3 875 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
Придбання телескопічного навантажувача
Номенклатура
Придбання телескопічного навантажувача
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32371188

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
Повна назва
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37001696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.12.2025 11:43
-
16.12.2025 00:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 369 300 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380507509785
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 369 300 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380507509785
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності