Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп'ютери від Управління державної охорони України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-24-018535-a
Id Tender b28af4f73ded4df8b9abfa26655448f0
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.11.2025 19:15
Остання зміна 08.12.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
351 764.04 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2025 00:00 до 03.12.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 19:14
до 28.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.12.2025 14:31
-
Період уточнень
з 24.11.2025 19:14 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 14:31
Основні параметри
Персональні комп'ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
351 764.04 грн.
Персональні комп'ютери
Назва предмета закупівлі
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
351 764.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3517,64
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 14:02
Закінчення аукціону
04.12.2025 14:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ (на період дії правового режиму воєнного стану адреса поставки (передачі) надається після отримання повідомлення від Продавця)
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної та акта приймання-передачі
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Томорюк Руслан Валерійович
Пропозиція:
346 427.28 грн.
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
351 720 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
342 299.95 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 14:02
Документи закупівлі
24.11.2025 19:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Станкевич
Електронна пошта
Телефон
+380442262399
Замовник
ЄДРПОУ
00037478
Повна назва
Управління державної охорони України
Поштовий індекс
01024
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Богомольця, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп'ютери
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 14:31 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.12.2025 12:19
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду зазначеної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції Учасника міститься перелік сервісних центрів (файл СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ.pdf) замість гарантійного листа про можливості здійснення сервісного обслуговування товару протягом гарантійного періоду із зазначеннями сервісного центру на території м. Києва, який вимагався згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; у складі пропозиції Учасника міститься цінова пропозиція (файл Пропозиція.pdf) де не зазначено загальна сума (сума цифрами та прописом), а також в тому числі ПДВ (сума цифрами та прописом), яка вимагалася згідно п. 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного Учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Замість нього наданий лист-згода з основними умовами проекту договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, гарантійний лист про можливості здійснення сервісного обслуговування товару протягом гарантійного періоду із зазначеннями сервісного центру на території м. Києва та Цінову пропозицію, яка подається у формі, наведеній у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
08.12.2025 12:18
Надати до
09.12.2025 12:18
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
351 764.04 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:00
Замовник:
Управління державної охорони України
Контактний телефон:
+380442262399
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
351 764.04 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 10:00
Замовник:
Управління державної охорони України
Контактний телефон:
+380442262399
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності