Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-018168-a
Id Tender f34e7cdf18444828a6d5d298e70656fa
План UA-P-2025-11-24-022109-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.11.2025 18:07
Остання зміна 12.12.2025 17:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 476 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 18:06 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 18:06
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 18:06
до 29.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:15
-
Залишилось 2 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 17:14
до 18.12.2025 00:00
Період уточнень
з 24.11.2025 18:06 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 18:06 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:15
Основні параметри
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
130 476 грн.
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
130 476 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1304,76
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 11:52
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:15
Позиція : №1 10 (штуки)
Бутлі з гвинтовою кришкою та градуюванням (світле скло) 500мл
Опис предмета закупівлі
Бутлі з гвинтовою кришкою та градуюванням (світле скло) 500мл
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
35413 Загальна лабораторна тара багаторазового використання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Бутлі з гвинтовою кришкою та градуюванням(світле скло) 250мл
Опис предмета закупівлі
Бутлі з гвинтовою кришкою та градуюванням(світле скло) 250мл
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
35413 Загальна лабораторна тара багаторазового використання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 000 (штуки)
Чашка Петрі 90мм стерильна
Опис предмета закупівлі
Чашка Петрі 90мм стерильна
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
43344 Чашка Петрі для тканинної культури
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (пачок)
Пробка целюлозна №10 9,5- 11,5мм100шт/уп
Опис предмета закупівлі
Пробка целюлозна №10 9,5- 11,5мм100шт/уп
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (пачок)
Пробка целюлозна №12 11,5- 13,5 100шт/уп
Опис предмета закупівлі
Пробка целюлозна №12 11,5- 13,5 100шт/уп
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
62229 Ковпачок пробірки/посудини
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 000 (штуки)
Піпетка Пастера (стерильна,3мл) індивідуальне пакування
Опис предмета закупівлі
Піпетка Пастера (стерильна,3мл) індивідуальне пакування
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
43375 Піпетка з ручним заповненням
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №7 500 (пачок)
Інокуляційні петлі 1 мкл стерильні
Опис предмета закупівлі
Інокуляційні петлі 1 мкл стерильні
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
15155 Інокуляційна петля IVD (діагностика in vitro)
Кількість
500
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №8 300 (пачок)
Інокуляційні петлі 10 мкл стерильні
Опис предмета закупівлі
Інокуляційні петлі 10 мкл стерильні
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
15155 Інокуляційна петля IVD (діагностика in vitro)
Кількість
300
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №9 3 000 (штуки)
Стерильний аплікатор в пробірці з пластиковим стержнем
Опис предмета закупівлі
Стерильний аплікатор в пробірці з пластиковим стержнем
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
46238 Стерильна пробірка
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 000 (штуки)
Аплікатор з дерев’яним стержнем та ватою,стерильний
Опис предмета закупівлі
Аплікатор з дерев’яним стержнем та ватою,стерильний
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
46238 Стерильна пробірка
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №11 3 000 (штуки)
Аплікатор стерильний з транспортним середовищем АМІЕS ,в прбірці пластиковий стержень
Опис предмета закупівлі
Аплікатор стерильний з транспортним середовищем АМІЕS ,в прбірці пластиковий стержень
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Код НК 024:2023
46238 Стерильна пробірка
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар згідно Специфікації (Додаток № 1) до Договору, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КРОЛЕНКО ЛАРИСА ВІТАЛІЇВНА"
Пропозиція:
129 486 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
102 575 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 11:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 18:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
24.11.2025 18:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар’я Птушко
Електронна пошта
Телефон
+0955644207
Замовник
ЄДРПОУ
08735882
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бердичівська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Період вимог/скарг з 12.12.2025 17:14 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:15 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
12.12.2025 17:14
Повідомлення про рішення
09.12.2025 08:26
Електроний протокол про продовження строку
02.12.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилини 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку дії воєнного стану в Україні відповідно до Указу від 20 жовтня 2025 року № 793/2025, затвердженим Законом України від 21 жовтня 2025 року № 4643-IX, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 5 листопада 2025 року строком на 90 діб, з метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема здійснення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також враховуючи значний об’єм тендерної пропозиції, яка надана учасником відповідно до вимог тендерної документації, існує необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника у закупівлі до 20 робочих днів на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (UA-2025-11-24-018168-a).
Дата продовження строку розгляду
09.12.2025 08:26
Дата кінця розгляду
31.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 17:14 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 17:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 17:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. 1.1. Відповідно до п.1.1 Додатку 2 Довідку відповідно до Таблиці 1 Додатку 2, інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація надається про виконання не менше одного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір щодо постачання товарів, що є предметом закупівлі та / або Товару за кодом 33140000-3 Медичні матеріали. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, учасник надає: не менше 1 договору, зазначеного в довідці (з додатками), а також документ(и), що підтверджують виконання цього/цих договору(ів) згідно його умов; та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним(и) договором(ами), який(і) зазначено в довідці, про належне виконання цього договору. 1.2. Учасником надано файл «Аналогічний договір» які містить видаткову накладну, що не підтверджують виконання цього/цих договору(ів) згідно його умов. 1.3. Для усунення вказаної невідповідності учасник повинен надати Довідку відповідно до Таблиці 1 Додатку 2, інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація надається про виконання не менше одного аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір щодо постачання товарів, що є предметом закупівлі та / або Товару за кодом 33140000-3 Медичні матеріали. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, учасник надає: не менше 1 договору, зазначеного в довідці (з додатками), а також документ(и), що підтверджують виконання цього/цих договору(ів) згідно його умов; та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним(и) договором(ами), який(і) зазначено в довідці, про належне виконання цього договору. 2. 2.1 Відповідно до п.8. Додатку 1 З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає замовник учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, повної назви Замовника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, № оголошення про проведення процедури закупівлі, назви товару, кількості. 2.2 Учасником надано файл «Гарантія скло бутилі», який мітить інформацію про те, що С Н ЕВРОБИЗНЕС м. Київ - представник компанії CORDIAL, однак копія документів, що підтверджують повноваження представника, або дилера, або дистриб'ютора не надані. 2.1. Для усунення вказаної невідповідності учасник повинен надати копію документів, що підтверджують повноваження С Н ЕВРОБИЗНЕС
Створено
12.12.2025 17:19
Надати до
13.12.2025 17:19
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
130 476 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+0955644207
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
130 476 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+0955644207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності