Показати схожі тендери

Закупівля ГІОЦ-25П_166_ВО Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-016197-a
Id Tender 0666dd4309eb4b7e882d5627fb956c59
План UA-P-2025-11-24-019662-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 24.11.2025 16:25
Остання зміна 25.11.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 515 036.99 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 17 год. )
з 24.11.2025 16:24 до 02.12.2025 18:00
Залишилось 1 днів 23 год.
Період уточнень
з 24.11.2025 16:24
до 29.11.2025 00:00
Залишилось 1 днів 23 год.
Період оскарження
з 24.11.2025 16:24
до 29.11.2025 00:00
Період уточнень
з 24.11.2025 16:24 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 16:24 до 29.11.2025 00:00
Основні параметри
ГІОЦ-25П_166_ВО Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 515 036.99 грн.
Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві
Назва предмета закупівлі
Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві
Очікувана вартість
2 515 036.99 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25150,37
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
2 789
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих послуг на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. При формуванні податкової накладної Виконавець у графі «Отримувач» повинен вказувати «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», ФІЛІЯ «ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ». У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
25.11.2025 15:57
Тендерна документація
24.11.2025 16:24
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скринецький Вадим Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380444650967
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081258
Повна назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. І. Франка 21
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 515 036.99 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 18:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650967
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 515 036.99 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 18:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650967
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності