При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:07
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:07
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Інформація по суті скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Трейдвест ЛТД» щодо закупівлі UA-2025-11-24-015502-a Замовник у відповідь на скаргу повідомляє наступне. Технічні характеристики, визначені Замовником у Додатку 3, сформовані виходячи з реальних потреб пральні інтернату, яка працює у режимі щоденного навантаження та потребує: високої продуктивності, максимальної ефективності віджиму, мінімальної залишкової вологості, швидких циклів роботи, зниженого навантаження на сушильне обладнання, економії енергоресурсів установи, надійності обладнання у безперервному режимі. Замовник має повне право встановлювати характеристики, які забезпечують безперебійну роботу закладу соціального захисту, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону. Крім того, запропонована скаржником модель KENLE U28 є істотно гіршою, тому об’єктивно не відповідає потребам та вимогам Замовника У техпаспорті KENLE U28 (файл «Технічний паспорт KENLE U28») вказані такі ключові параметри : Технічний параметр Вимога Замовника Модель KENLE U28 Відповідність (так/ні)
Рівень віджиму (G- factor)
400 G 296 G Ні, суттєво нижче
Оберти віджимання не менше 975 об/хв 850 об/хв Ні, нижче Завантаження не менше 32 кг 28–30 кг Ні, менше Потужність нагріву не менше 22 кВт 18 кВт Ні, повільніше нагріває воду Вага машини не більше 495 кг 580 кг Ні, перевищення Кількість програм не більше 99 50 програм Ні, менше Зливний клапан не менше (O 76 мм) 75 мм Ні, не відповідає
Швидкість роботи циклу
60–90 хв > нижча потужність = довший цикл
Наслідки даної невідповідності. 1. Залишкова вологість буде значно вищою 296G замість 400G призводить до того, білизна після віджиму буде суттєво мокріша. Для інтернату це створює додаткові труднощі: збільшення часу сушіння, перевантаження сушильного обладнання, збільшення споживання електроенергії, зменшення пропускної здатності пральні. Для закладу соціального захисту це критично. 2. Модель KENLE U28 має менше завантаження, ніж вимагається Замовник потребує ?32 кг, оскільки у пральні перуть: постільну білизну великих розмірів, ковдри, наматрацники, робочий одяг персоналу, одяг підопічних. KENLE U28 – лише 28–30 кг, що збільшує кількість циклів, навантаження і витрати закладу. 3. Менша потужність нагріву (18 кВт проти вимоги 22 кВт) означає повільний нагрів води, збільшення тривалості циклу, затримки у роботі пральні, вищі витрати електроенергії. 4. Вимога Замовника – вага не більше 495 кг. Модель KENLE U28 – 580 кг, що не відповідає вимогам. Крім того, у пральні закладу підлога вже має обмеження по навантаженню, тож машина вагою 580 кг + 280 л води + білизна > загальне навантаження понад 900 кг. Замовник не може ставити під ризик безпеку персоналу та руйнування комунікацій. 5. KENLE U28 має 50 програм. В установах соціального захисту є різні типи забруднень: медичні, санітарні, харчові, побутові тощо. Тому вимагається машина яка має
понад 99 програм, щоб використовувати спеціальні режими, налаштовувати програми під різні типи білизни, зменшити хімічне навантаження, забезпечити гігієнічні стандарти. Модель KENLE U28 не забезпечує цього.
Вимога щодо ISO – законна та не дискримінаційна. Скаржник зазначає, що ISO 9001, 14001, 45001 – це "добровільні" документи. Так, сертифікація дійсно добровільна – але Замовник має право вимагати її для підтвердження спроможності та надійності постачальника, що підтверджено численною практикою АМКУ: ISO може встановлюватися, якщо предмет закупівлі – складне технічне обладнання, ISO підтверджує якість сервісу, техпідтримки, післягарантійного обслуговування. У нашому випадку – це саме так. У запропонованій новій редакції (файл «Запропонована редакція…») скаржник: знижує вимоги до потужності, G-factor, обертів, завантаження, підвищує допустимі габарити та вагу, зменшує мінімальну кількість програм, коригує параметри зливу саме під свої характеристики. Це чітко свідчить, що скарга направлена не на конкуренцію, а на бажання знизити вимоги під свій товар, який не відповідає потребам Замовника і є технічно слабшим. Модель KENLE U28, яку пропонує скаржник: має нижчу продуктивність, гіршу якість віджиму, менший обсяг завантаження, меншу потужність нагрівання, меншу кількість програм, більшу вагу, не відповідає вимогам Замовника по критично важливим параметрам. Вимоги тендерної документації: не є дискримінаційними, продиктовані об’єктивними потребами пральні інтернату, відповідають реальним технологічним нормам та навантаженням. Крім того, з аналізу скарги та документів, поданих ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» у попередніх закупівлях, зокрема скарги №2 у іншій процедурі UA-2025-07-23-003379-a, встановлено: структура скарги повністю ідентична поточній; аргументи та формулювання повторюють ті ж самі твердження; Скаржник у всіх скаргах вимагає змінити технічні параметри «в редакції ТОВ Трейдвест Лтд», тобто під власну продукцію, а не для створення конкуренції. Така поведінка вже була предметом розгляду АМКУ. Рішенням №14272-р/пк-пз від 17.09.2025 Комісія відмовила ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» у задоволенні скарги аналогічного змісту. Це свідчить, що аргументація Скаржника — системна, шаблонна та спрямована не на усунення порушень, а на тиск на Замовника. Просимо: Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону. Прийняти рішення про відсутність потреби у внесені змін до додатку 3 до тендерної документації Замовника та залишення тендерної документації без змін.