Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-015263-a
Id Tender 1db065a4a7d94e67ab848f0eb1d2ef17
План UA-P-2025-11-24-015730-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.11.2025 16:03
Остання зміна 10.12.2025 08:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
704 333.33 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 16:01 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 16:01
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 16:01
до 29.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:33
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 11:44
до 10.12.2025 00:00
Період уточнень
з 24.11.2025 16:01 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 16:01 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:33
Основні параметри
Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
704 333.33 грн.
Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
704 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7043,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 12:04
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України,17
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
«Замовник надає підряднику аванс на придбання і постачання необхідних для поточного ремонту матеріалів, конструкцій, виробів, у розмірі 30% від ціни Договору протягом 30 (тридцяти) календарних днів після подання Заявки строком на 2 місяці. Замовник має право контролювати використання наданої Підряднику суми авансу. Підрядник зобов'язується виконати роботи строк не більше двох місяців з моменту одержання авансу. Підтвердження належного відпрацювання авансу та його закриття здійснюється Підрядником на підставі Актів виконаних робіт за формою №КБ-2в та Довідок за формою №КБ-3. Якщо наданий аванс використано неповністю з вини Підрядника або своєчасно не надано документи, які підтверджують виконання робіт, невикористана сума протягом 3 (трьох) днів повертається, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата залишкової суми за цим договором здійснюється Замовником за кожним окремим етапом Робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт».
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЄРЬОМКІН ГЕННАДІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
506 040 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАЙДЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШМУЛІЧ АРТЕМ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
696 051.06 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 12:04
Критерії закупівлі
Скасування
10.12.2025 08:51
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
10.12.2025 08:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Дерюгіна
Електронна пошта
Телефон
+380626467567, +380959029964
Замовник
ЄДРПОУ
01990795
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
84306
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Краматорськ
Адреса
вул. Дніпровська, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт кочегарки за адресою вул. Г. України, 17, м. Краматорськ, Донецька область код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 04.12.2025 11:44 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:33 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 11:44
Повідомлення про рішення
02.12.2025 18:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником у Додатку №1 встановлена наступна вимога: При виконанні робіт на висоті надати посвідчення чинне на дату подання тендерної пропозиції (НПАОП 0.00-1.15-07 Безпечне виконання робіт. Роботи на висоті) Учасник надав посвідчення видані самим підприємством, в якому не вказано відповідність перевірки знань (НПАОП 0.00-1.15-07). Працівник проходить спеціальне навчання (в навчальному центрі або на підприємстві, якщо створено відповідну комісію). Перевірка знань здійснюється комісією, до складу якої входять фахівці з охорони праці, представники виробничих та технічних служб підприємства. На підставі протоколу засідання цієї комісії (який підтверджує успішне складання іспиту) працівникові видається посвідчення. 1) ТОМУ ЗАМОВНИК ПРОСИТЬ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ЧИННЕ НА ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (НПАОП 0.00-1.15-07 Безпечне виконання робіт. Роботи на висоті); 2) ПРОТОКОЛ (КОПІЮ) ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ; Також Замовником у Додатку 1 Кваліфікаційні критерії встановлена вимога: - Сканована копія наказу про призначення особи, відповідальної на підприємстві за охорону праці. (Посвідчення Про перевірку знань з охорони праці) Учасник не надав Посвідчення Про перевірку знань з охорони праці на ФОП Шайдюк, тендерна пропозиція саме ФОП ШАЙДЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ подана на торги, замість цього надані посвідчення на генерального директора ТОВ "ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ".) 3) ЗАМОВНИК ПРОСИТЬ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАЙДЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Створено
02.12.2025 18:08
Надати до
03.12.2025 18:08
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 11:44 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 13:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 11:44
Витяг з ЄДР
04.12.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником у Додатку №1 Кваліфікаційні критерії до тендерної докуметації була встановлена наступна вимога: Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію: - Сканована копія наказу про призначення особи, відповідальної на підприємстві за охорону праці. (Посвідчення Про перевірку знань з охорони праці) УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ (Посвідчення Про перевірку знань з охорони праці) особи, відповідальної на підприємстві за охорону праці, а саме Єрьомкіна Геннадія Анатолійовича, згідно наказу №01 від 08.04.2025 р.
Створено
04.12.2025 13:26
Надати до
05.12.2025 13:26
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
704 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626467567, +380959029964
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
704 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626467567, +380959029964
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності