Показати схожі тендери

Закупівля Тракторний самоскидний напівпричіп від КП ЕкоУстрій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-013917-a
Id Tender 7ed61abc106543a9948de479b9f9ea55
План UA-P-2025-11-24-016820-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.11.2025 15:40
Остання зміна 03.12.2025 16:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
228 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 15:39 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 15:39
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 15:39
до 29.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00
-
Період уточнень
з 24.11.2025 15:39 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 15:39 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00
Основні параметри
Тракторний самоскидний напівпричіп
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
228 800 грн.
Тракторний самоскидний напівпричіп
Назва предмета закупівлі
Тракторний самоскидний напівпричіп
Очікувана вартість
228 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1144,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тракторний самоскидний напівпричіп
Код ДК 021:2015
34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81121, Україна, Львівська область, с. Муроване, вул. Шевченка, 18
Дата постачання по
31.12.2025 15:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості товару здійснюється протягом 30-и днів з моменту його отримання згідно умов Договору на підставі підписаної накладної та рахунку, по банківських реквізитах Постачальника, вказаних в Договорі в національній валюті України, в безготівковому порядку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
228 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дорош Орест Петрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380984543704
Замовник
ЄДРПОУ
42498915
Повна назва
КП ЕкоУстрій
Поштовий індекс
81121
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
с Муроване
Адреса
вул.Шевченка,18
Кваліфікація
Лот № 1 Тракторний самоскидний напівпричіп
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 00:00 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 10:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Техноторг" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Тракторний самоскидний напівпричіп) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 7 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник в складі пропозиції надає Сертифікат ISO 9001:2015 для дії виробництво, продаж і сервіс сільськогосподарських механізмім та обладнання, компонентів і аксесуарів для автомобілів, на Завод Кобзаренка, проте строк дії сертифікату до 14.07.2025 року. Таким чином, Учасник в складі пропозиції надає НЕ чинний Сертифікат ISO 9001:2015. Просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 7 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник в складі пропозиції надає сертифікат затвердження типу № UA*2012/1367*0349*01, проте строк дії сертифікату до 25 червня 2023 року. Таким чином, Учасник в складі пропозиції надає НЕ чинний Сертифікат затвердження типу. Просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 2. Надати сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.12.2025 10:17
Надати до
04.12.2025 10:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
228 800 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КП ЕкоУстрій
Контактний телефон:
+380984543704
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
228 800 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КП ЕкоУстрій
Контактний телефон:
+380984543704
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності