Показати схожі тендери

Закупівля Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) від КП "Київтранспарксервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-011206-a
Id Tender 776a0af1530c46ab9261b39d4b4f7dd3
План UA-P-2025-11-14-006622-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.11.2025 14:33
Остання зміна 09.12.2025 13:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
640 041 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 14:32 до 02.12.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 14:32
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 14:32
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 16:00
до 08.12.2025 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 16:08
до 14.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.12.2025 16:08
-
Період уточнень
з 24.11.2025 14:32 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 14:32 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 16:00 до 08.12.2025 16:08
Період кваліфікації
з 02.12.2025 16:00 до 08.12.2025 16:08
Основні параметри
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Поставка Товару здійснюється, поставляється поетапно, окремими партіями, згідно з замовленням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
640 041 грн.
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Назва предмета закупівлі
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Очікувана вартість
640 041 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6400,41
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
105
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Пропозиція:
639 040.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зелена Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380679985664
Сайт:
https://ktps.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35210739
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Кваліфікація
Лот № 1 Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Період вимог/скарг з 08.12.2025 16:08 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 16:00 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
08.12.2025 16:08
Довідка НАЗК
08.12.2025 16:08
Повідомлення про рішення
08.12.2025 16:07
Пропозиція, що перемогла
04.12.2025 12:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та ст. 26, 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - Перелік виявлених невідповідностей; - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: документи про підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, не містять повну інформацію,а саме відсутні акти передачі орендованого майна. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1.2. розділ 1, Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.1.2 розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації, а саме підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2. Виявлені невідповідності:Відсутня довідка, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.2.1, розділ 1, Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.2.1 розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації, а саме довідку за наведено формою, що містить інформацію про виконання аналогічного* договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). 3. Виявлені невідповідності:Довідка, надана учасником не містить всі пункти, що вимагалися Замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 4.5. розділ 4. Додатку 1 до тендерної документації Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп. 4.5. розділ 4. Додатку 1 до тендерної документації, а саме надати довідку відомості про учасника у відповідності до вимог Замовника.
Створено
04.12.2025 12:39
Надати до
05.12.2025 12:39
Договір
UA-2025-11-24-011206-a-a1
Очікує підписання
639 040.5 грн.
639 040.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
105 (штуки)
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Номенклатура
Інформаційні знаки оплати послуг з передплаченого користування місць для паркування
Кількість
105
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Київтранспарксервіс"
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35210739

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44329972

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
640 041 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 16:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
640 041 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 16:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності