Показати схожі тендери

Закупівля Готові текстильні вироби від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-011089-a
Id Tender 13c5355173f143b4a1d9c73534959111
План UA-P-2025-11-24-013269-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.11.2025 14:31
Остання зміна 24.12.2025 11:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
181 388.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 14:30 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 14:30
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 14:30
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:41
до 17.12.2025 10:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 15:41
до 23.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2025 10:21
до 24.12.2025 11:37
Період уточнень
з 24.11.2025 14:30 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 14:30 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:41 до 17.12.2025 10:21
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:41 до 17.12.2025 10:21
Основні параметри
Готові текстильні вироби
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
181 388.67 грн.
Готові текстильні вироби
Назва предмета закупівлі
Готові текстильні вироби
Очікувана вартість
181 388.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
906,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 400
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 12:12
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:41
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Пояс монтерський з металевим ланцюгом
Опис предмета закупівлі
Пояс монтерський з металевим ланцюгом
Код ДК 021:2015
39520000-3 - Готові текстильні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 52 (штуки)
Пояс монтерський запобіжний (з двома канатними стропами)
Опис предмета закупівлі
Пояс монтерський запобіжний (з двома канатними стропами)
Код ДК 021:2015
39520000-3 - Готові текстильні вироби
Кількість
52
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Пояс монтерський запобіжний (з двома стрічковими стропами)
Опис предмета закупівлі
Пояс монтерський запобіжний (з двома стрічковими стропами)
Код ДК 021:2015
39520000-3 - Готові текстильні вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 50 (штуки)
Строп канатний з двома карабінами (малий + малий)
Опис предмета закупівлі
Строп канатний з двома карабінами (малий + малий)
Код ДК 021:2015
39520000-3 - Готові текстильні вироби
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника.(Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Пропозиція:
175 391 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Пропозиція:
151 612.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трейдкомплект"
Пропозиція:
174 691.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 12:12
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я ЯРОВА
Електронна пошта
Телефон
+380472395598
Сайт:
https://cherkasyoblenergo.com/
Замовник
ЄДРПОУ
22800735
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Готові текстильні вироби
Період вимог/скарг з 09.12.2025 15:41 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:41 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.1. Відповідно до п.п. 1.10-1.12 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єктів персональних даних, а саме: Грищенко О.В. чиї персональні дані містяться у документі «Рішення 01_2025 про зміну основного КВЕДу.PDF», «паспорт директор.pdf», «Довідка про кінцевого власника,члена або учасника.pdf», «Рішення № 1.pdf», «Витяг ЄДР компанія Пірена 25.11.2025.pdf», «Статут ОРИГІНАЛ (1).pdf». Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та документах, що були подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання документів яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: не надав згоду суб’єкта персональних даних, а саме: Грищенко О.В. чиї персональні дані містяться у документах наданих в складі тендерної пропозиції. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
09.12.2025 15:41
Повідомлення про рішення
08.12.2025 12:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 08:44
Електроний протокол про продовження строку
02.12.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Готові текстильні вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3 Готові текстильні вироби)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
08.12.2025 08:41
Дата кінця розгляду
31.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Готові текстильні вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3 Готові текстильні вироби)», учасника торгів –ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІРЕНА" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.1. Відповідно до п.п. 1.10-1.12 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано згоду суб’єктів персональних даних, а саме: Грищенко О.В. чиї персональні дані містяться у документі «Рішення 01_2025 про зміну основного КВЕДу.PDF», «паспорт директор.pdf», «Довідка про кінцевого власника,члена або учасника.pdf», «Рішення № 1.pdf», «Витяг ЄДР компанія Пірена 25.11.2025.pdf», «Статут ОРИГІНАЛ (1).pdf». Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: згоду суб’єктів персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до підпункту 3.2.3. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Банківська гарантія Г.2025», в якому містяться відомості про договір відповідно до якого видається Гарантія, а саме: ЗАЯВА-ДОГОВІР про приєднання №Г/2025/4823-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «01» грудня 2025 року, проте даний документ в складі тендерній пропозиції відсутній. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заяву-договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія. 3. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації передбачено: «4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: предмет договору; ціна Договору; строк поставки товару; місце поставки товару; строк дії Договору.» Відповідно до підпункту 7.3. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Довідка в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідказгода з умовами договору.pdf», в якому зазначені не всі істотні умови та інформація щодо істотних умов, зазначена в довідці, не відповідає інформації, розміщеної у Додатку 3 до тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку, складену у довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції Учасника. 4. Відповідно до підпункту 7.4 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.4. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Проєкт договору.pdf» та «Проєкт договору.docx», в яких не зазначена інформація в п.12.3. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. 5. Відповідно до підпункту 10.2 пункту 10 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «10.2. Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідного документу. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»). 6. Відповідно до підпункту 10.5 пункту 10 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «10.5. Гарантійний лист від виробника з підтвердженням готовності забезпечити відпуск продукції (товару), що є предметом даної закупівлі, який адресований Замовнику торгів та містить посилання на номер закупівлі в системі Рrozorro.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документу «Гарантійний лист від виробника», в якому не зазначен предмет закупівлі, не адресовано Замовнику торгів та не містить посилання на номер закупівлі в системі Рrozorro.». Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: гарантійний лист від виробника з підтвердженням готовності забезпечити відпуск продукції (товару), що є предметом даної закупівлі, який адресований Замовнику торгів та містить посилання на номер закупівлі в системі Рrozorro.
Створено
08.12.2025 12:03
Надати до
09.12.2025 12:03
Період вимог/скарг з 17.12.2025 10:21 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 15:41 по 07.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 10:21
Довідка НАЗК
17.12.2025 10:21
Повідомлення про рішення
16.12.2025 09:34
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.12.2025 09:25
Електроний протокол про продовження строку
09.12.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Готові текстильні вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3 Готові текстильні вироби)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.12.2025 09:24
Дата кінця розгляду
07.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Готові текстильні вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3 Готові текстильні вироби)», учасника торгів –ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДКОМПЛЕКТ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.1. Відповідно до п.п. 1.10-1.12 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано згоди суб’єктів персональних даних Назаренко Ю.О. «Zgoda na obr pers dan Nazarenko. Pidpys 19358784», яка не містить посилання на дану закупівлю та не адресована Замовнику та Астахов А.І. «3_Лист згода Астахов.pdf», в якій не вірно зазначено адресата. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: згоду суб’єктів персональних даних Назаренко Ю.О., що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю та Астахов А.І., в якій вірно зазначено адресата. 2. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.5. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: - Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо). Вартість чистих активів визначається до останньої затвердженої фінансової звітності. - Рішення загальних зборів учасників (додатково) згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду, тощо). - Лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника - якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.» Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «7_Протокол.pdf», яким надається згода на вчинення правочину, в тому числі укладання договору не за результатами даної закупівлі. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: рішення загальних зборів учасників (додатково) згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду, тощо). 3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» та відповідно до Додатку 1_цінова пропозиція до тендерної документації передбачено: «Форма цінової пропозиції: подається учасником/переможцем процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності); Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми; заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «22_цінова пропозиція.doc» та «22_цінова пропозиція.pdf», в які адресовані Тендерному комітету, якого на підприємстві не існує. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту), в яких вірно зазначено адресата. 4. Відповідно до підпункту 3.2.3. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «3. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Guarantee_115369_GL-36_11. Pidpys 19358784 (1)», в якому містяться відомості про договір відповідно до якого видається гарантія банком, а саме: ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 115369/GL-36 від «25» липня 2023 року, кінцевий термін дії Ліміту Гарантії якого закінчився. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заяву-договір, згідно якого Учаснику надається відповідна гарантія. 5. Відповідно до пункту 4.1. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «9_довідка про наявність ТМЦ.pdf», яка адресована ПАТ, коли були зміни в найменуванні підприємства на АТ. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо, в якій вірно зазначено найменування підприємства Замовника. 6. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації передбачено: «4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: предмет договору; ціна Договору; строк поставки товару; місце поставки товару; строк дії Договору.» Відповідно до підпункту 7.3. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.3. Довідка в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «14_довідка згода з проектом додаток 3.pdf», в якому не перелічені істотні умови згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку, складену у довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції Учасника. 7. Відповідно до підпункту 7.4 пункту 7 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.4. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку № 3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника..». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «27_додаток договор про закупівлю.docx» та «27_додаток договор про закупівлю.pdf», в яких не зазначені технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку №1 до договору СПЕЦИФІКАЦІЯ. що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. 8. Відповідно до підпункту 10.2 пункту 10 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «10.2. Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «21_Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації _ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf», яким не підтверджується погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).
Створено
16.12.2025 09:33
Надати до
17.12.2025 09:33
Договір
UA-2025-11-24-011089-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1288-03/11-25
174 691.76 грн.
174 691.76 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.12.2025
Строк дії договору з
24.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Пояс монтерський з металевим ланцюгом
Номенклатура
Пояс монтерський з металевим ланцюгом
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
52 (штуки)
Пояс монтерський запобіжний (з двома канатними стропами)
Номенклатура
Пояс монтерський запобіжний (з двома канатними стропами)
Кількість
52
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Пояс монтерський запобіжний (з двома стрічковими стропами)
Номенклатура
Пояс монтерський запобіжний (з двома стрічковими стропами)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Строп канатний з двома карабінами (малий + малий)
Номенклатура
Строп канатний з двома карабінами (малий + малий)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22800735

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Трейдкомплект"
Повна назва
ТОВ "Трейдкомплект"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40433772

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
181 388.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
181 388.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380472395598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності