Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9 від Дніпровський міський центр соціальних служб .

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-24-008758-a
Id Tender 6dfef761011f4e148b8d7864f42cea6b
План UA-P-2025-11-24-006029-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.11.2025 13:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
389 301.65 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
послуги
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
ОБГРУНТУВАННЯ підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 постанови № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) 1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Дніпровський міський центр соціальних служб. 1.2. місцезнаходження замовника: вул. Новосільна, будинок 21, м. Дніпро, 49069. 1.3. ідентифікаційний код замовника: 21945667 1.4. Категорія замовника: визначена підпунктом 1 пункту 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9», код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (далі - Закупівля). 3. Розмір бюджетного призначення: 389 301,65 грн (триста вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 65 копійок), з ПДВ. 4. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надавання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 20.10.2025 № 793/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (Указ затверджено Законом № 4643-IX від 21.10.2025) термін дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 05 листопада 2025 року строком на 90 діб. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, веденого Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022р. «2102-ІХ, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі-Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Дніпровським міським центром соціальних служб укладено договір від 13.10.2025 № 25/90 на «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 », код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, який укладений за результатами проведення тендера, ID закупівлі UA-2025-09-18-007220-a з Приватне підприємство «Промислово – торгівельна фірма «ДНІПРОГРАД» на суму 2 912 849,50 грн. У зв’язку з необхідністю надання додаткових послуг за Договором від 13.10.2025 № 25/90 замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі додаткових послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей внаслідок чого було укладено Договір № 25/111 про надання послуг (додаткові послуги) від 21.11.2025 на суму 389 301,65 грн (триста вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 65 копійок) у тому числі ПДВ 64 883,61 грн (шістдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят три гривні 61 копійка), предмет договору Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 », код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Разом з тим, є необхідність надання додаткових послуг з поточного ремонту, що виникла непередбачувано в ході надання послуг за договором від 13.10.2005 № 25/90 (Дефектний акт на послугу з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум’яки, буд. 11, Літ.А-9 », код ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Загальна вартість додаткових послуг складає 389 301,65 грн., що не перевищує 50% ціни основного договору від 13.10.2025 № 25/90. Отже, з огляду на вищезазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронної системи закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Документи закупівлі
24.11.2025 13:19
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шестакова
Електронна пошта
Телефон
+380983004563
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb
Замовник
ЄДРПОУ
21945667
Повна назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вулиця Новосільна, будинок 21
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-24-008758-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25/111
389 301.65 грн.
324 418.04 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Номенклатура
Поточний ремонт окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро, вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Повна назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21945667

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31705813

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
24.11.2025 13:19
Додатки до договору
24.11.2025 13:19
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
24.11.2025 13:19
Додатки до договору
24.11.2025 13:19
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 301.65 грн.
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
389 301.65 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності