Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) . (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери). від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-24-008617-a
Id Tender 560f49be5e574b85ba3db1657326c6e5
План UA-P-2025-11-24-010746-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.11.2025 13:14
Остання зміна 10.12.2025 01:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
125 073 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 13:13 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2025 13:13
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2025 13:13
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:56
до 08.12.2025 10:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 13:15
до 14.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.12.2025 10:04
-
Період уточнень
з 24.11.2025 13:13 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 24.11.2025 13:13 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:56 до 08.12.2025 10:04
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:56 до 08.12.2025 10:04
Основні параметри
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) . (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
125 073 грн.
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Назва предмета закупівлі
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Очікувана вартість
125 073 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250,73
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 12:33
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Днiпро, проспект Працi ,3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться протягом 90 (дев`яносто) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних, шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно з рахунком.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
118 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Пропозиція:
123 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 13:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Юріївна Меліхова
Електронна пошта
Телефон
+380671258808, +380671258808
Замовник
ЄДРПОУ
03341641
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49040
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Праці, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 13:15 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:56 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 13:15
Повідомлення про рішення
03.12.2025 12:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Документи, які оформлені Учасником в довільній формі, не мають обов’язкових реквізитів: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер. 1.2 Відсутній реєстр документів (Форма 1). 1.3 Копія паспорту керівника не в повному обсязі ( відсутні сторінки 12-16). 1.4 Відсутня довідка про ненадання окремих документів, а саме: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 1.5 Відсутня довідка у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. 1.6 Відсутня Довідка в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 1.7 Відсутня Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах). 1.8 Відсутня Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 1.9 ) Відсутня Інформація в довільній формі про те, що Учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. 1.10 Відсутня Інформація в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 1.11 Відсутня Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 3 до Документації надається в довільній формі та підписаний додаток 3 до Документації. 1.12 Порівняльна таблиця не на фірмовому бланку, без дати номеру вих., адресату. 1.13 Цінова пропозиція не на фірмовому бланку, без дати, вих.№. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 ( форма 1,2 ; п.3 п.4,п.8,п.10,п.11,п.12,п.13, п.14 Додатку 1 ТД) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1 Надати Документи, які оформлені Учасником в довільній формі, з зазначенням обов’язкових реквізитів: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, актуальною датою складання, реєстраційний номер ( з п.1.2 по п.1.13 , що зазначені нижче). 1.2 Надати реєстр документів (Форма 1). 1.3Надати Копію паспорту керівника в повному обсязі. 1.4 Надати довідку про ненадання окремих документів, а саме: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 1.5 Надати довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. 1.6 Надати Довідку в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 1.7 Надати Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі та/або керівник, та/або виконавчий орган юридичної особи, та/або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах). 1.8 Надати Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 1.9 Надати Інформацію в довільній формі про те, що Учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. 1.10 Надати Інформацію в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 1.11 Надати Інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 3 до Документації надається в довільній формі та підписаний додаток 3 до Документації. 1.12 Надати нову Порівняльну таблицю . 1.13 Надати нову Цінову пропозицію. (Додаток 2)
Створено
03.12.2025 12:30
Надати до
04.12.2025 12:30
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:04 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 13:15 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:05
Довідка НАЗК
08.12.2025 10:04
Повідомлення про рішення
05.12.2025 14:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 13:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відсутня довідка про ненадання окремих документів, а саме: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. 1.2 Цінова пропозиція форма 2 (Додатку 1) викладена не від імені першої особи. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 ТД . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати довідку про ненадання окремих документів у складі тендерної пропозиції. 3.2 Надати нову або виправлену Тендерну у пропозицію. ( Форма 2 Додатку 1 ).
Створено
05.12.2025 14:54
Надати до
06.12.2025 14:54
Договір
UA-2025-11-24-008617-a-a1
Очікує підписання
123 600 грн.
123 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
3 (штуки)
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Номенклатура
Системний блок Vinga Mini PC V655 (V6551220P.161Т) (ДК 021:2015 : 30213300-8 Настільні комп'ютери)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341641

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Повна назва
ФОП "Балюк Богдана Анатоліївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3688801583

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
125 073 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671258808, +380671258808
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
125 073 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671258808, +380671258808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності