Звернення:
За тендером : 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Поточний ремонт та технічне обслуговування автотранспорту малої тоннажності та спец. механізмів Бахмутського РЦОМ
Тема:
усунення дискримінаційних вимог
Зміст:
1. Згідно п.п. 4 п. 1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами:» ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»
2. Згідно п. 2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах»
3. Згідно п. 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто законом чітко визначено, що замовник не має права встановлювати у тендерної документації вимоги, які обмежують права деяких учасників торгів.
4. Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 28.08.1997р. № 520 «Про затвердження правил обов’язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх транспортних засобів та їх складових» втратив чинність згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 17.10.2005р. № 300.
5. У тендерної документації замовником не доведена необхідність надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів саме на сертифікованих станціях технічного обслуговування
У п. 5.4 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Завірену копію сертифікату відповідності або дилерської угоди однієї з марок транспортних засобів зазначених в Таблиці 1 та Таблиці 2 або атестату виробництва на відповідність діючим ДСТУ щодо поточного ремонту та технічного обслуговування автотранспорту.»
У п. 2.1.10 додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» зазначено: «СТО повинно мати сертифікат відповідності або атестат виробництва на відповідність діючим ДСТУ щодо поточного ремонту та технічного обслуговування автотранспорту або повинно мати діючу дилерську угоду (або інший підтверджуючий документ від виробника або офіційного представника на території України однієї з марок транспортних засобів зазначених в Таблиці 1 та Таблиці 3), в якому передбачено, право СТО на ремонт та обслуговування транспортних засобів цієї марки. Завірена копія сертифікату відповідності або дилерської угоди або атестату виробництва на відповідність діючим ДСТУ щодо поточного ремонту та технічного обслуговування автотранспорту надається у складі тендерної пропозиції.»
У п. 2.2.1 додатку 3 «Вимоги до послуг» зазначено: «Учасник повинен мати можливість проводити наступні види ремонтів та ТО АТЗ Замовника:
- Діагностика і ремонт систем, АBS, ESP, ASR;
- Діагностика і заміна вузлів та деталей паливних систем;
- Чистка бензинових і дизельних паливних систем;
- Поточний ремонт двигунів;
- Ремонт трансмісії і ходової частини;
- Кермового механізму;
- Діагностика і ремонт електронних систем управління АТЗ;
- Діагностика і ремонт електрообладнання АТЗ;
- Перевірка та регулювання фар;
- Комплекс шино-монтажних робіт та балансування коліс;
- Виконання розвалу та сходження коліс;
- Заправку та обслуговування кондиціонерів;
- Проведення складних ремонтів, тощо;
- Кузовні, зварювальні та малярні роботи, тощо.
- Діагностика, ремонт вузлів та агрегатів (МКПП, АКПП, роздавальна коробка, карданний вал, генератор, стартер та інше.).
- Вимірювання коефіцієнта нерівномірності гальмівних сил.
Учасник повинен мати сертифікат відповідності на вищезазначені послуги.»
На підставі п. 54 ПКМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині скасування вимог (в частини наявності та надання учасником закупівлі сертифікатів відповідності або дилерських угод) викладених у п. 5.4 додатку 1, п. 2.1.10 додатку 3, п. 2.2.1 додатку 3 тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 12:11
Доброго дня, Шановний Учасник!
Стосовно Вашого звернення будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата оприлюднення відповіді:
27.11.2025 14:44