Закупівля ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві” від Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал".
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Очікувана вартість
10 845 142 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
108451,42
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Дата постачання по
15.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються Платником відповідно до фактично виконаних робіт на підставі проміжних Актів виконаних робіт (КБ-3 «Довідка про вартість виконаних робіт та витрати» (надалі «КБ-3») та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (надалі «КБ-2в»)), за умови суми платежу не менш ніж 10% від вартості Договору та не частіше ніж 2 рази на місяць. Платежі здійснюються протягом 10 робочих днів після отримання від Підрядника належно оформленого та підписаного рахунку. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється протягом 30 календарних днів від дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі виконаних Робіт.
2.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.2 Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально- технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
3.1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 3.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
3.2 На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори (надані документи повинні відображати загальний стаж роботи на підприємстві Учасника /субпідрядниа).
1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою1):
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2. Для підтвердження наданої інформації до п.1.1 просимо надати наступні документи: копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всі додатків до нього та додаткових договорів, копію листа-відгука або акт виконаних робіт, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
*Аналогічним договором вважається договір на надання робіт які відповідають визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13
коду ДК за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Значення, яке очікується
1,6
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1,6 % вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2025 10:50
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Погранична, 161
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тендер:
UA-2025-11-24-003812-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
UA-2025-11-24-003812-a.a1
Стан:
Скасовано
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації по Предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-24-003812-a.
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт та які суперечать принципам публічних закупівель встановлених Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону.
24 листопада 2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель Prozorro) було оприлюднене оголошення Міського комунального підприємства "Миколаївводоканал"(надалі – «Замовник») про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві” (надалі – Процедура закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості).
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону, що є безумовним порушенням прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
СУТЬ СКАРГИ:
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додаток № 1 до тендерної документації по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві” що проводиться замовником — містить вимоги згідно з яким встановлені кваліфікаційні вимоги (критерії) для учасника процедури закупівлі, а саме розділ:
“Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону” :
П. 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою1):
Назва організації, із якою укладено договір Предмет, №, дата та сума договору Термін виконання договору Стан виконання договору № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір
*Аналогічним договором вважається договір на надання робіт які відповідають визначення предмета закупівлі робіт, здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 коду ДК за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи.
Таким чином Замовником вимагається заповнення у таблиці розділу “№ UA закупівлі, згідно з яким укладено даний аналогічний договір”, а також відповідність такого договору та його предмета наказу Міністерства економічного розвитку від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”. Тобто Документацією Замовника вимагається виключно аналогічний договір, який був укладений відповідно до процедури, передбаченої Законом України “Про публічні закупівлі” (договори, які не укладаються відповідно до вказаного закону не мають № UA закупівлі ). Такий висновок учасника підтверджується, у тому числі, відповіддю Замовника, опублікованою у розділі “Відповіді на питання” на запит від учасника щодо дискримінаційності зазначеної вимоги.
Згідно зі статтею 2 Закону “Про публічні закупівлі” до кола замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Так дійчно одним із критеріїв критерії згідно ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду викоання аналогічного за предметом закуіпвілі догвору.
Згідно ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару;
Таким чином, Замовник встановив вимогу, щоб Учасники підтверджували наявність аналогічного досвіду виконаними договорами, які були укладені з вищеперерахованими суб’єктами за наслідком проведення процедури публічної закупівлі та зазначали в довідках ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за результатом якої було укладено аналогічний договір.
Водочас у закаондасвті не встанволено норми, яка дозволяє замонику встанволвювати вимоги щодо підвердження аналогчіного договору досвіду виключно договорами, укладеними із замониками за наслідками процедури піблічної закупівлі. Отже встанволення такої вимоги є дисркимінаційною умовою щодо учансика , в звязку із тим що сотавнінй має відповідний досві та викаонна яаналогічних довгорів в розумінні тендерної документації із замонкиами але вказані довгори не укладалися відповідно до ЗУ про ублічні закцпвілі а тмоу учансик не може вказати безпорседеньо номер та дату відповідних торгів.
Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Натомість вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору, а саме замовник, визначений в ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених за наслідком процедури публічної закупівлі.
Аналогічний висновок зазначив, Орган оскарження про дискримінаційність умови, щодо наявності посилання на публічне розміщення інформації про укладений(-і) аналогічний (-ні) договір та щоб аналогічний договір був укладений згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зокрема, в рішенні від 02.03.2021 №3952 Колегія зазначила, що: «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами відбору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення даного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Учасники зобов'язані надати аналогічний договір (договори), що сумарно підтверджують факт поставки природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають договори, що укладені із замовниками за результатами відбору відповідно до Закону або інформація про них знаходиться у публічному доступі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Аналогічні висновки зроблені у рішенні Органу оскарження № 24455-р/пк-пз від 28.10.2021.
По-друге, аналогічним договором вважається договір на надання робіт, які відповідають визначенню предмета закупівлі робіт. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з наказом Міністерства економіки від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 визначено код ДК за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника у разі визначення предмета закупівлі — роботи.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником відповідно до наказу Міністерства економіки від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 цього Порядку передбачено застосування коду ДК за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника у разі визначення предмета закупівлі — роботи. Даним нормативним актом регламентуються дії виключно Замовника під час розміщення інформації про публічні закупівлі. Ні учасник, ні суб’єкт господарювання, який не належить до бюджетного сектору економіки, не здійснює розміщення інформації про публічні закупівлі та не визначає предмет закупівлі за кодами ДК.
Учасник має досвід виконання аналогічних договорів, які не належать до суб’єктів господарювання бюджетного сектору економіки, не зазначають відповідні коди ДК у власних договорах, не здійснюють їх публікації та договорам не присвоюється номер закупівлі UA, та процедура ъх укладення не здыйснюється відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”. Таким чином зазначені вимоги щодо аналогічного договору є дискримінаційними по відношенню до Учасника — потенційного учасника, який має досвід виконання аналогічних договорів, що порушує принципи закупівель, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”, а саме принцип добросовісної конкуренції та відкритості на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим просимо визнати дискримінаційними та такими, що не відповідають вимог законознавства положення П. 1.1., Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з яким встановлені дискримінаційні кваліфікаційні вимоги (критерії) для учасника процедури закупівлі зазначені вище.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" внести зміни до тендерної документації Відкриті торги з особливостями по Предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-24-003812-a у частині усунення дискримінаційних положень та приведення положень тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, що наведені у Скарзі.
Автор:
44980668, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРГ ГРУПП"
65016, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога будинок 123/1 офіс 2
За лотом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
UA-2025-11-24-003812-a.a2
Стан:
Скасовано
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації по Предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-24-003812-a.
24 листопада 2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель Prozorro) було оприлюднене оголошення Міського комунального підприємства "Миколаївводоканал"(надалі – «Замовник») про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві” (надалі – Процедура закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості).
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону, що є безумовним порушенням прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
СУТЬ СКАРГИ:
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додаток № 1 до тендерної документації по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві” що проводиться замовником — містить вимоги згідно з яким встановлені кваліфікаційні вимоги (критерії) для учасника процедури закупівлі, а саме розділ:
“Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону” :
П. 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою1):
Назва організації, із якою укладено договір Предмет, №, дата та сума договору Термін виконання договору Стан виконання договору № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір
*Аналогічним договором вважається договір на надання робіт які відповідають визначення предмета закупівлі робіт, здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 коду ДК за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи.
Таким чином Замовником вимагається заповнення у таблиці розділу “№ UA закупівлі, згідно з яким укладено даний аналогічний договір”, а також відповідність такого договору та його предмета наказу Міністерства економічного розвитку від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”. Тобто Документацією Замовника вимагається виключно аналогічний договір, який був укладений відповідно до процедури, передбаченої Законом України “Про публічні закупівлі” (договори, які не укладаються відповідно до вказаного закону не мають № UA закупівлі ). Такий висновок учасника підтверджується, у тому числі, відповіддю Замовника, опублікованою у розділі “Відповіді на питання” на запит від учасника щодо дискримінаційності зазначеної вимоги в котрій Замовник зазначає:
”тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Укладення аналогічного договору саме із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ є гарантією надійності та доброчесності контрагента, який має позитивний та гарантованого підтверджений досвід, що не є порушенням та не є дискримінаційною вимогою , вона є повністю законною та обґрунтованою, оскільки Замовник хоче убезпечитись від неякісного виконання робіт у попередні періоди.” (що є підвердженням того що замовником вимагається саме Анлогічний договір інформація про котрий перебуває в публічному досутпі на сайті https://prozorro.gov.ua/)
Згідно зі статтею 2 Закону “Про публічні закупівлі” до кола замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Так дійчно одним із критеріїв критерії згідно ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі є наявність документально підтвердженого досвіду викоання аналогічного за предметом закуіпвілі догвору.
Згідно ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару;
Таким чином, Замовник встановив вимогу, щоб Учасники підтверджували наявність аналогічного досвіду виконаними договорами, які були укладені з вищеперерахованими суб’єктами за наслідком проведення процедури публічної закупівлі та зазначали в довідках ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за результатом якої було укладено аналогічний договір.
Водочас у закаондасвті не встанволено норми, яка дозволяє замонику встанволвювати вимоги щодо підвердження аналогчіного договору досвіду виключно договорами, укладеними із замониками за наслідками процедури піблічної закупівлі. Отже встанволення такої вимоги є дисркимінаційною умовою щодо учансика , в звязку із тим що сотавнінй має відповідний досві та викаонна яаналогічних довгорів в розумінні тендерної документації із замонкиами але вказані довгори не укладалися відповідно до ЗУ про ублічні закцпвілі а тмоу учансик не може вказати безпорседеньо номер та дату відповідних торгів.
Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Натомість вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору, а саме замовник, визначений в ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених за наслідком процедури публічної закупівлі.
Аналогічний висновок зазначив, Орган оскарження про дискримінаційність умови, щодо наявності посилання на публічне розміщення інформації про укладений(-і) аналогічний (-ні) договір та щоб аналогічний договір був укладений згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зокрема, в рішенні від 02.03.2021 №3952 Колегія зазначила, що: «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами відбору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення даного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Учасники зобов'язані надати аналогічний договір (договори), що сумарно підтверджують факт поставки природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають договори, що укладені із замовниками за результатами відбору відповідно до Закону або інформація про них знаходиться у публічному доступі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Аналогічні висновки зроблені у рішенні Органу оскарження № 24455-р/пк-пз від 28.10.2021.
По-друге, аналогічним договором вважається договір на надання робіт, які відповідають визначенню предмета закупівлі робіт. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з наказом Міністерства економіки від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 визначено код ДК за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника у разі визначення предмета закупівлі — роботи.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником відповідно до наказу Міністерства економіки від 11.06.2020 № 1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 цього Порядку передбачено застосування коду ДК за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника у разі визначення предмета закупівлі — роботи. Даним нормативним актом регламентуються дії виключно Замовника під час розміщення інформації про публічні закупівлі. Ні учасник, ні суб’єкт господарювання, який не належить до бюджетного сектору економіки, не здійснює розміщення інформації про публічні закупівлі та не визначає предмет закупівлі за кодами ДК, а тому посилання на данний наказ для визначення предмета закупівлі (за договором який укладений не з замовником бюджетного сектору) є дискриміаційним.
Учасник має досвід виконання аналогічних договорів, які не належать до суб’єктів господарювання бюджетного сектору економіки, не зазначають відповідні коди ДК у власних договорах, не здійснюють їх публікації та договорам не присвоюється номер закупівлі UA, та процедура ъх укладення не здыйснюється відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”. Таким чином зазначені вимоги щодо аналогічного договору є дискримінаційними по відношенню до Учасника — потенційного учасника, який має досвід виконання аналогічних договорів, що порушує принципи закупівель, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”, а саме принцип добросовісної конкуренції та відкритості на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим просимо визнати дискримінаційними та такими що не відповідають вимог законознавства положення П. 1.1., Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з яким встановлені дискримінаційні кваліфікаційні вимоги (критерії) для учасника процедури закупівлі зазначені вище.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" внести зміни до тендерної документації Відкриті торги з особливостями по Предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-24-003812-a у частині усунення дискримінаційних положень та приведення положень тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, що наведені у даній Скарзі.
Автор:
44980668, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРГ ГРУПП"
65016, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога будинок 123/1 офіс 2
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
На якому етапі надається кошторисний розрахунок?
Зміст:
Шановний Замовник, уважно вивчивши тендерну документацію та додатки до неї, просимо надати роз'яснення: 1. Чи надає Учасник у складі своєї пропозиції кошторисний розрахунок на етапі подання своєї тендерної пропозиції ? 2. У тому разі, якщо Учасником подається кошторисний розрахунок, які саме документи/розрахунки повинен надати Учасник?
Дата оприлюднення звернення:
01.12.2025 19:50
Добрий день, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції, не надає кошторисний розрахунок, він заповнює електронне поле електронної цінової пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:40
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
Дискримінаційна вимога щодо зазначення номеру UA закупівлі аналогічного договору
Зміст:
Згідно п.1.1. Додатку 1 ТД Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою1). Звертаємо увагу Замовника, що в зазначеній таблиці за формою 1 Учаснику необхідно надати інформацію щодо № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір, однак зазначена вимога є дискримінаційною. Тобто, в зазначеній закупівлі зможуть прийняти участь тільки ті учасники які мають виконані аналогічні договори та укладені через систему Prozorro та мають № UA закупівлі, що штучно обмежує коло потенційних учасників. Просимо Замовника внести зміни в таблицю за формою 1 та викласти відповідний стовбець у наступній редакції: № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір (за наявності). У випадку невнесення змін ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, що може призвести до небажаного затягування процедури закупівлі та відкладення строків виконання робіт. Просимо поставитись з розумінням
Дата оприлюднення звернення:
01.12.2025 21:30
Добрий день. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким їм можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону, з урахуванням положень Особливостей, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідності до ч.3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Укладення аналогічного договору саме із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ є гарантією надійності та доброчесності контрагента, який має позитивний та гарантованого підтверджений досвід, що не є порушенням та не є дискримінаційною вимогою , вона є повністю законною та обґрунтованою, оскільки Замовник хоче убезпечитись від неякісного виконання робіт у попередні періоди.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:51
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
Зміни для не дискримінації
Зміст:
Для не дискримінації потенційного кола учасників, просимо внести зміни в таблицю за формою 1 та викласти відповідний стовбець у наступній редакції: № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір (за наявності).
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2025 11:52
Добрий день. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким їм можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону, з урахуванням положень Особливостей, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідності до ч.3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Укладення аналогічного договору саме із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ є гарантією надійності та доброчесності контрагента, який має позитивний та гарантованого підтверджений досвід, що не є порушенням та не є дискримінаційною вимогою , вона є повністю законною та обґрунтованою, оскільки Замовник хоче убезпечитись від неякісного виконання робіт у попередні періоди.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:52
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Зміст:
Шановний замовнику, у Додатку 1до ТД вказано , що : Аналогічним договором вважається договір на надання робіт які відповідають визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 коду ДК за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи.
З огляду на викладено зовсім не зрозуміло якій саме аналогічний досвід повинен мати учасник? Чи договір тільки на Нове будівництво мереж водопроводу чи згідно ДК 021:2015: 45230000-8. Взагалі визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13 коду ДК за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи. Якім чином це стосується учасника , якій не відповідає за дії Замовників, кожен замовник обирає на свій власний розсуд предмет закупівлі згідно до Законодавства та коду ДК 021:2015. Наше підприємство має досвід з виконання робіт з капітального ремонту мереж водопостачання за іншим кодом ДК, але ми не можемо прийняти участь в закупівлі в зв’язку з тим , що вимогами ТД обмежено поняття аналогічного досвіду!!!
Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до нас , як до потенційного Учасника, який має досвід виконання аналогічних договорів з виконання капітального ремонту мереж водопостачання , що порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та є такою, що не дає право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації з більш широким поняття аналогічного досвіду, а саме включити можливість підтвердження аналогічного досвіду Договором у якому предметом закупівлі є роботи з нового будівництва, капітального ремонту чи реконструкції мереж водопостачання.
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2025 12:43
Добрий день. Аналогічним договором вважається договір на надання робіт які відповідають визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 13
коду ДК за показниками ДРУГОЇ до П’ЯТОЇ цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким їм можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону, з урахуванням положень Особливостей, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідності до ч.3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Укладення аналогічного договору саме із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ є гарантією надійності та доброчесності контрагента, який має позитивний та гарантованого підтверджений досвід, що не є порушенням та не є дискримінаційною вимогою , вона є повністю законною та обґрунтованою, оскільки Замовник хоче убезпечитись від неякісного виконання робіт у попередні періоди.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:55
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
аналог досвід
Зміст:
Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається: 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою1): В зазначеної довідці вимагається вказати № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір.
Вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною, що обмежує право участі у процедурі закупівлі з огляду на те, що вона значно обмежує учасників певною конкретизацією відносно замовника аналогічного договору, а саме ? замовник зазначає, що інформація про укладення аналогічного договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Тобто аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.).
Наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та є реальним Учасником відповідного ринку закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту де Замовники будівництва були суб’єкти господарювання приватної форми власності, та які відповідно не мають обов’язку у разі придбання товарів, робіт та послуг розміщувати таку інформацію у системі "Прозорро".
Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника, наше підприємство не зможе прийняти участь. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають аналогічні договори з Замовниками які є в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з таких договорів повинна міститись в електронній системі закупівель, що є дискримінаційним по відношенню до інших Учасників, у тому числі, до нашого підприємства.
Дискримінація таких вимог в тендерної документації підтверджується безліч рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу з Тендерної документації, щодо надання № UA закупівлі згідно якого укладено даний аналогічний договір.
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2025 12:43
Добрий день. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким їм можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону, з урахуванням положень Особливостей, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідності до ч.3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Укладення аналогічного договору саме із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ є гарантією надійності та доброчесності контрагента, який має позитивний та гарантованого підтверджений досвід, що не є порушенням та не є дискримінаційною вимогою , вона є повністю законною та обґрунтованою, оскільки Замовник хоче убезпечитись від неякісного виконання робіт у попередні періоди.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:56
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
умови - термін дії договору
Зміст:
Доброго дня.
в тендерній документації вказано, что термін дії договору - 31.06.2026 року.
Але в червні 30 днів, а не 31
Який саме термін дії договору?
Дата оприлюднення звернення:
04.12.2025 12:15
Добрий день, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
04.12.2025 13:42
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь “Нове будівництво мереж водопроводу по вул. Дмитра Яворницького, вул. Буревісників та вул. Соколина з приєднанням на пров.Сонячний селища Горького в м.Миколаєві”
Тема:
Назва банку отримувача забезпечення виконання договору
Зміст:
Шановний Замовник, в п.6 Розділу 6 банк отримувач ПАТ «БАНК ВОСТОК», м. Дніпро, але зазначений банк змінив свою назву. Прошу внести відповідні зміни.
Дата оприлюднення звернення:
05.12.2025 23:13
Добрий день, будуть внесені зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
08.12.2025 08:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
10 845 142
грн.
Період подання пропозицій
до
13.12.2025 00:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"