Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам. від Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-015865-a
Id Tender 09e3fdf541a643d7b63948cbb516e4a7
План UA-P-2025-11-21-018821-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.11.2025 18:13
Остання зміна 12.12.2025 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 120 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 18:12 до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 18:12
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 18:12
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00
до 05.12.2025 10:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 10:36
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 10:36
до 12.12.2025 11:13
Період уточнень
з 21.11.2025 18:12 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 18:12 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00 до 05.12.2025 10:36
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00 до 05.12.2025 10:36
Основні параметри
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
190 120 грн.
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам.
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам.
Очікувана вартість
190 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пр.Металургів, будинок 36Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Громадська організація "Консультаційний центр підтимки та розвитку малого та середнього бізнесу"
Пропозиція:
189 936 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 18:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярижко Олена
Електронна пошта
Телефон
+380684859919
Замовник
ЄДРПОУ
37665263
Повна назва
Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
КРИВИЙ РІГ
Адреса
пр.Металургів, будинок 36Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам.
Період вимог/скарг з 05.12.2025 10:36 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2025 00:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 10:36
Довідка НАЗК
05.12.2025 10:36
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.11.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 18:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 18:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На виконання вимог п.1.1. Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: ? Довідку в довільній формі з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х договорів). Під аналогічним договором мається на увазі договір про надання послуг, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цій закупівлі та виконаний повністю. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менше 2-х сканкопiй аналогічних договорів, інформація по яких відображена в Довідці; сканкопiй видаткових накладних/або актів здачі-приймання виконаних робіт/або наданих послуг по договору(ах), якими підтверджується повне виконання договору (договорів), один позитивний лист - відгук або рекомендаційний лист тощо від контрагента, згідно з аналогічним договором, який зазначено». У складі тендерної пропозиції Учасника для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Договір про надання послуг з розробки електронно-інформаційного ресурсу (каталогу продукції) від 23.02.2023 року між Громадська організація "Консультаційний центр підтримки та розвитку малого та середнього бізнесу" та Громадська організація «Інтерньюз Україна» предметом договору є розробка технічного завдання, впровадження та підтримка автоматизованої системи «Робота народного депутата України в окрузі». Назва предмету закупівлі не відповідає по суті предмету закупівлі замовника Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам. 2. На виконання вимог п.1.2. Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації «На підтвердження наявності вищевказаних працівників, учасникам в складі тендерної пропозиції, необхідно надати один із наступних документів (на кожного працівника): - скановані оригінали копії наказів про призначення працівників; - скановані оригінали копії договорів цивільно - правового характеру». У складі тендерної пропозиції Учасника не надано скановані оригінали копій вищезазначених документів по працівникам зазначених у довідці. 3. На виконання вимог п.4 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник подає довідку у довільній формі про залучених експертів, які забезпечуватимуть виконання послуг за предметом закупівлі. У довідці зазначаються прізвище, ім’я, посада та роль кожного експерта, а також підтвердження їхньої компетентності. Кожен експерт повинен мати релевантний досвід щонайменше у двох із таких сфер: бізнес-моделювання (Lean Canvas, Business Model Canvas), інноваційне підприємництво та розвиток стартапів, фінансове планування та моделювання (Unit Economics, CAC/LTV, Break-even), маркетинг стартапів та розробка стратегій виходу на ринок (GTM), продуктова експертиза (Product Development / Product Management), інвестиційні комунікації та формування інвестиційних пропозицій». У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку у довільній формі про залучених експертів, які забезпечуватимуть виконання послуг за предметом закупівлі та яка не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме інформація стосовно даного пункту повинна бути відображена в одному документі. 4. На виконання вимог п.4 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «До довідки обов’язково додаються для кожного експерта: коротке резюме (CV) або опис досвіду експертів; посилання на профіль LinkedIn (за наявності)». У складі тендерної пропозиції Учасника не надано до довідки для кожного експерта коротке резюме (CV) або опис досвіду експертів; посилання на профіль LinkedIn (за наявності). 5. На виконання вимог п.7 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник повинен надати Сканований оригінал або копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР). Дані Витягу з ЄДР повинні бути актуальними на дату оголошення процедури закупівлі, але дата Витягу з ЄДР повинна бути не раніше ніж 01.01.2025 року». Дата наданого Витягу з Єдиного державного реєстру 25.04.2023 року.
Створено
03.12.2025 16:07
Надати до
04.12.2025 16:07
Договір
UA-2025-11-21-015865-a-a1
Підписаний і діє
Номер
97
189 936 грн.
189 936 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам
Номенклатура
Послуги з комплексної експертизи, верифікації та адаптації інноваційних проєктів (стартапів), що передбачають проведення експертного аналізу бізнес-рішень та підготовку рекомендацій для їх подальшої презентації потенційним інвесторам
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37665263

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Громадська організація "Консультаційний центр підтимки та розвитку малого та середнього бізнесу"
Повна назва
Громадська організація "Консультаційний центр підтимки та розвитку малого та середнього бізнесу"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44261291

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 11:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 120 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380684859919
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 120 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380684859919
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності