Закупівля Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
від Підгайцівська сільська рада.
Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Код ДК 021:2015
71410000-5 -
Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45602, Україна, Волинська область, Підгайці, Шкільна, 30
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних робіт (наданих послуг) протягом 7 робочих днів з моменту підписання таких актів
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження учасник має надати:
1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
До довідки учасником обов’язково включається інформація про наявність наступного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних дня надання послуг:
? широкоформатний принтер (плоттер або БФП) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-1 – не менше 1-єї одиниці;
? супутникові геодезичні ГНСС-приймачі (GPS-приймачі) – не менше 2-х одиниць;
? електронні тахеометри – не менше 2-х одиниць;
? безпілотний літальний апарат (БПЛА) – не менше 1-єї одиниці;
? персональні комп’ютери/ноутбуки – в кількості, необхідній для надання послуг;
? транспортний засіб – не менше 1-єї одиниці;
? ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для надання послуг.
2. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, обладнання, учасник в складі тендерної пропозиції надає: договори, видаткові накладні, акти або інші документи, що підтверджують факт наявності такого обладнання в Учасника.
У тому випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база не є власністю Учасника, а залучені, то учасником надаються:
- договори оренди (найму) та / або позички та / або лізингу та /або договір надання послуг та/ або інші договори (правочини), передбачені законодавством України, з усіма додатками та додатковими угодами, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції.
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, позичкодавця, лізингодавця, надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання, для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом всього строку надання послуг.
Для підтвердження наявності в учасника ліцензійного програмного забезпечення учасник в складі тендерної пропозиції додатково надає сканкопію ліцензії, ліцензійний договір та/або інші документи, які засвідчують законне право Учасника на використання програмного забезпечення, зазначеного у довідці.
Учасник повинен надати документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження учасник має надати:
1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, у довідці учасника має бути відображена інформація про наявність наступних працівників:
- архітектора з «розроблення містобудівної документації» (не менше 2-х);
- інженера-землевпорядника, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії (не менше 1-го);
- інженера-геодезиста, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-геодезиста характеристикам професії (не менше 1-го).
2. На працівників, визначених п.1.2.1. Додатку 1, надаються копії чинних кваліфікаційних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно з встановленої законодавством форми, та свідоцтва про підвищення кваліфікації (разі настання обов’язку підвищення кваліфікації таким спеціалістом у встановлений законом строк).
3. В підтвердження наявності працівників, учасником мають бути надані копії наказів про призначення на посаду або укладені договори цивільно-правового характеру, або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену у довідці.
4. На виконання ст. 26 Закону України «Про землеустрій», учасник у складі тендерної пропозиції надає наказ про призначення сертифікованого інженера-землевпорядника, що буде працювати над наданням послуг, відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження учасник надає:
1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір про надання послуг з розроблення містобудівної документації (код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування)
Договір має бути укладений протягом останніх трьох років та має бути виконаний у повному обсязі. Вартість договору має становити не менше 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) актів виконаних робіт / наданих послуг;
- сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсутність претензій та судових позовів щодо невиконання чи неналежного виконання умов договору.
Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2024 рік повинен надати копії підтверджуючих документів*, а саме:
- Баланс (форма №1)
- Звіт про фінансові результати (форма №2)
*Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності».
У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: фінансові звіти малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1-мс, 2-мс).
- для фізичних осіб-підприємців – податкова декларація за 2024 рік.
Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання.
Сума доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2, рядок 2000) за рік має бути не менше 90 % очікуваної вартості цієї закупівлі.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершального звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершальний звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
сума коштів, які перераховуються на рахунок Замовника.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Значення, яке очікується
3
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:28
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Тендер:
UA-2025-11-21-015650-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
UA-2025-11-21-015650-a.a1
Дата:
25.11.2025 22:24
Стан:
Розгляд припинено
СКАРГА що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-11-21-015650-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
За результатами ознайомлення Скаржника із умовами Тендерної документації, мною було виявлено встановлення Замовником дискримінаційних вимог в частині надання підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційних критерій:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, у довідці учасника має бути відображена інформація про наявність наступних працівників:
- архітектора з «розроблення містобудівної документації» (не менше 2-х);
- інженера-землевпорядника, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії (не менше 1-го);
- інженера-геодезиста, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-геодезиста характеристикам професії (не менше 1-го).»
Скаржник вважає такі вимоги до кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» виключно дискримінаційними, надмірними та такими, що обмежують участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, зважаючи на наступне.
Предметом закупівлі є послуги з внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та Порядком.
Відповідно до пункту 3 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної документації», Розробником генерального плану населеного пункту може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність», проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат».
Відповідно до Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури», кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554».
Переліком видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, який затвердженого Постановою КМУ від 23 травня 2011 р. №554, серед напрямів професійної кваліфікації, передбачено зокрема, розроблення містобудівної документації.
Так, з урахуванням предмету закупівлі відповідно до якого здійснюється розроблення містобудівної документації – внесення змін до генерального плану, у потенційного Виконавця за основним місцем роботи має бути працевлаштований сертифікований архітектор із сертифікатом за напрямом «розроблення містобудівної документації», що в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є:
- юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
- фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою
Частиною 3 ст. 26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що надання ВСІХ послуг, передбачених предметом закупівлі, суб’єкти господарювання повинні мати у власному штаті працівників:
- архітектора проекту із чинним кваліфікаційним сертифікатом за напрямом «розроблення містобудівної документації»
та
- сертифікованого інженера-землевпорядника.
Встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим.
Зауважимо, що вказані нормативно-правові акти встановлюють наявність 1 архітектора проекту та 1 інженера-землевпорядника, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати.
Скаржник має у складі працівників Головного архітектора проєкту, який отримав кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури з розроблення містобудівної документації та Інженера-землевпорядника, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що є повною мірою достатнім для розроблення містобудівної документації, у тому числі для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
- Березовська Ганна Петрівна, головний архітектор проекту, яка має кваліфікаційний сертифікат серії АА № 005015 від 22.09.2023 року (Додаток 1 до Скарги);
- Калюжний Євген Павлович, інженер-землевпорядник, який має кваліфікаційний сертифікат № 014823 від 25.05.2021 року та пройшов підвищення кваліфікації, що підтверджується свідоцтвом серії ПК 38639433/001591-25 від 30.04.2025 р. (Додаток 2 до Скарги);
Через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають у своєму штаті Архітектора, з «розроблення містобудівної документації» (не менше 2-х);, що не дає змогу Скаржнику прийняти участь у Закупівлі та порушує його законні права та інтереси, а також чинне законодавство у сфері містобудування та землевпорядкування, норми якого наведені у даному пункті Скарги.
Таким чином, вищенаведені вимоги про наявності не менше 2-х Архітектора, з «розроблення містобудівної документації» є надмірними та необґрунтованими, з огляду на наступне:
1) Скаржник перебуває є сертифікованим архітектором із чинним кваліфікаційним сертифікатам за напрямом «розроблення містобудівної документації», та перебуває у трудових відносинах з сертифікованим інженером-землевпорядником. Наявність зазначених працівників є більш ніж достатнім для повного та якісного надання послуг за предметом закупівлі.
2) Чинне законодавство не містить обов’язкових вимог про наявність у розробника містобудівної документації архітектора, з «розроблення містобудівної документації» та додаткового (більше ніж 1-го) сертифікованого архітектора.
3) Встановлення Замовником у ТД вище перелічених вимог суперечить нормам чинного законодавства, та не дає змогу Скаржнику прийняти участь у закупівлі, за умови наявності усіх необхідних працівників, які необхідні згідно чинного законодавства.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів привести вимогу щодо кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка зазначена у підпункті 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до ТД, у відповідність до чинного законодавства, зокрема виключити наступні вимоги:
«(не менше 2-х)».
Залишити:
«1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, у довідці учасника має бути відображена інформація про наявність наступних працівників:
- архітектора з «розроблення містобудівної документації» (не менше 1-го);
- інженера-землевпорядника, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії (не менше 1-го);
- інженера-геодезиста, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-геодезиста характеристикам професії (не менше 1-го).»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки 1 та 2 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці.
Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації
підпункт 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до ТД, викладено в редакції, запропонованій Скаржником: «1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, у довідці учасника має бути відображена інформація про наявність наступних працівників: - архітектора з «розроблення містобудівної документації» (не менше 1-го); - інженера-землевпорядника, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника характеристикам професії (не менше 1-го); - інженера-геодезиста, працевлаштованого за основним місцем роботи, який отримав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-геодезиста характеристикам професії (не менше 1-го).»
Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
«1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір про надання послуг з розроблення містобудівної документації (код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування)
Договір має бути укладений протягом останніх трьох років та має бути виконаний у повному обсязі. Вартість договору має становити не менше 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Скаржник вважає таку вимогу до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» дискримінаційною та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, зважаючи на наступне:
Предметом оскаржуваної закупівлі є «Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування».
Таким чином, фактичний обсяг послуг, що складають Предмет Закупівлі послуги у сфері містобудування.
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій» та Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Де склад та зміст відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні».
Таким чином, встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору: вартість якого має становити не менше 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені та завершені на менші суми.
Такі вимоги призводять до того, що досвід Скаржника є таким, що не відповідає абсолютним вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє мене Скаржника подати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо вартості укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 70 % вартість від очікуваної суми вартості предмета закупівлі, а саме у сумі 700 000 грн 00 коп (сімсот тисяч гривень 00 копійок).
Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо дати укладення аналогічного договору, вартість якого має становити не менше 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі, а відтак є не зрозумілим, чому потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним договором, укладеним на інші суми.
Так у Скаржника наявний досвід виконання договорів на розробку містобудівної документації - детальний план території, де склад та зміст якої відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні», а саме:
1. Договір № 006723 від 09.09.2024 р. «Розроблення генерального плану с. Кам’яне Дніпровського району Дніпропетровської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування». Сума за договором 165 000 грн 00 коп. (сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) що є 16,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі щодо якої розглядається Скарга. (Додаток 3 до Скарги).
2. Договір № 24/05-ДПТ від 17.01.2024 р.
«- «Детальний план території орієнтовною площею 0.9 га для розміщення укриття/сховища на земельній ділянці з кадастровим номером 3222484501:01:006:5100 по вулиці Ватутіна в селі Лісники Обухівського району Київської області» (ДПТ № 1);
- «Детальний план території орієнтовною площею 2.0 га для розміщення укриття/сховища на земельній ділянці з кадастровим номером 3221483301:01:019:0327 по вулиці Шкільній в селі Іванковичі Обухівського району Київської області» (ДПТ № 2);
- «Детальний план території орієнтовною площею 1.0 га для розміщення укриття/сховища на земельній ділянці з кадастровим номером 3222487001:01:005:5344 по вулиці Шкільній в селі Ходосівка Обухівського району Київської області» (ДПТ № 3);
- «Детальний план території орієнтовною площею 0.7 га для розміщення укриття/сховища на земельній ділянці з кадастровим номером 3222487001:01:002:5120 по вулиці Набережній в селі Ходосівка Обухівського району Київської області» (ДПТ № 4).» код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування. Сума за договором 99 957 грн 97 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 97 копійок) що є 10 % (орієнтовно) від очікуваної вартості предмета закупівлі щодо якої розглядається Скарга. (Додаток 4 до Скарги).
3. Договір № 60/03 від 28.03.2025 р. «Детальний план частини території Богданівської територіальної громади в межах с. Богданівка провулок Парковий 1» код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування. Сума за договором 115 000 грн 00 коп. (сто п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок) що є 11,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі щодо якої розглядається Скарга. (Додаток 5 до Скарги).
Документальне підтвердження виконання вищевказаних договорів додаємо - Додаток 3, 4, 5 до Скарги.
Порушення прав Скаржника полягає у тому, що його аналогічних Договір, які відповідають іншим вимогам ТД, зокрема, щодо виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що сума аналогічного договору є меншою ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що встановлено Замовником безпідставно, а тому Скаржник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала Оскаржуваній вимозі Документації.
Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність встановлення вимоги щодо суми виконання аналогічного договору, а викладення вимоги у такій редакції незаконно унеможливлює та безпідставно позбавляє Скаржника можливості використати наявний у нього аналогічний договір, що свідчить про безпідставність і незаконність такої вимоги, а також її дискримінаційний характер.
З огляду на викладене, попри наявність позитивного досвіду надання послуг, аналогічним за змістом до Предмету закупівлі, Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, внаслідок встановлення Замовником необґрунтованої та дискримінаційної вимоги щодо наявності у потенційного Учасника досвіду виконання саме аналогічного договору вартість яких складає менше 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів привести вимогу щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яка зазначена у підпункті 1.3 пункту 1 Додатку № 1 до ТД, у відповідність до чинного законодавства, зокрема виключити наступні вимоги:
«Вартість договору має становити не менше 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі.)».
Залишити:
«1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір про надання послуг з розроблення містобудівної документації (код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування)
Договір має бути укладений протягом останніх трьох років та має бути виконаний у повному обсязі.»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки 3, 4 та 5 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці.
Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації
підпункт 1.3 пункту 1 Додатку № 1 до ТД, викладено в редакції, запропонованій Скаржником: «1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір про надання послуг з розроблення містобудівної документації (код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування) Договір має бути укладений протягом останніх трьох років та має бути виконаний у повному обсязі.»
Підпунктом 5.3. пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості надання - перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівл
Підпунктом 5.3. пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме щодо обов’язковості надання - перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
«Надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно діяльності у сфері розроблення проектної містобудівної діяльності. Даний сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника цих торгів уповноваженим органом у сфері сертифікації (з акредитацією НААУ).
Надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат на систему управління щодо протидії корупції щодо відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно діяльності у сфері розроблення проектної містобудівної діяльності. Даний сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника цих торгів уповноваженим органом у сфері сертифікації (з акредитацією НААУ).»
Скаржник вважає таку вимогу до кваліфікаційного критерію «перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дискримінаційною та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, зважаючи на наступне:
По-перше: відсутність обґрунтування зв'язку з предметом закупівлі: Предметом закупівлі є розроблення містобудівної документації. Замовник не надав жодного обґрунтування, яким чином наявність саме цих конкретних сертифікатів чи будь-яких аналогічних (ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» / чи будь-яких аналогічних/подібних) впливає на якість кінцевого продукту – розробленої містобудівної документації (а саме, розроблення проекту внесення змін до генерального плану). Якість виконання робіт у сфері містобудування в першу чергу підтверджується наявністю відповідних дозвільних документів, кваліфікацією персоналу, досвідом виконання аналогічних робіт, що передбачено чинним законодавством України і регулюється: «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про землеустрій», де згадок щодо потреби у сертифікатах (ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» / чи будь-яких аналогічних/подібних) які встановив Замовник немає.
По-друге: Обмеження кола учасників: Вимога наявності сертифікатів, виданих саме на ім'я Учасника акредитованим НААУ органом, створює штучну перевагу для тих суб'єктів господарювання, які вже мають такі сертифікати, та унеможливлює участь інших професійних та досвідчених компаній, які можуть підтвердити свою спроможність іншими, не менш ефективними способами. Замовник не передбачив можливості підтвердження еквівалентними документами чи іншими доказами відповідності.
По-третє: Непропорційність вимог: Вимога про наявність системи управління щодо протидії корупції (ISO 37001) є надмірною та непропорційною до предмета закупівлі. Вона стосується загальної внутрішньої організації діяльності підприємства, а не конкретного процесу розроблення документації, і не має прямого відношення до технічних характеристик послуги.
По-четверте: Порушення принципів закупівель: Зазначені вимоги порушують основні принципи публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Встановлення таких необґрунтованих та надмірних вимог обмежує конкуренцію та може призвести до того, що закупівлю буде проведено без достатньої кількості учасників, або переможцем стане компанія, яка має «формальні» сертифікати, але не обов'язково є найкращим виконавцем з точки зору фаховості.
З огляду на викладене, попри наявність позитивного досвіду надання послуг, аналогічним за змістом до Предмету закупівлі, Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, внаслідок встановлення Замовником необґрунтованої та дискримінаційної вимоги щодо наявності у потенційного Учасника (ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» / чи будь-яких аналогічних/подібних).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів привести вимогу щодо «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», яка зазначена у підпункті 5.3 пункту 5 Додатку № 1 до ТД, у відповідність до чинного законодавства, зокрема виключити наступні вимоги:
«Надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно діяльності у сфері розроблення проектної містобудівної діяльності. Даний сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника цих торгів уповноваженим органом у сфері сертифікації (з акредитацією НААУ).
Надати в складі тендерної пропозиції чинний на момент подання сертифікат на систему управління щодо протидії корупції щодо відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно діяльності у сфері розроблення проектної містобудівної діяльності. Даний сертифікат повинен бути виданий на ім’я Учасника цих торгів уповноваженим органом у сфері сертифікації (з акредитацією НААУ).»
Залишити:
Даний пункт виключити з переліку повністю та зобов’язати Замовника не встановлювати будь-яких аналогічних/подібних дискримінаційних вимог.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки 1, 2, 3, 4 та 5 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці.
Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Звернення:
За тендером : Внесення змін до генерального плану с. Гаразджа Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Тема:
Щодо площі топооснови.
Зміст:
Шановний замовнику, надайте інформацію, щодо орієнтовної площі на яку передбачено оновлення топографо-геодезичного знімання?
Дата оприлюднення звернення:
28.11.2025 13:32
Добрий день! Орієнтовна площа, на яку передбачено оновлення топографо-геодезичного знімання - 900 га.
Дата оприлюднення відповіді:
01.12.2025 09:01
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.