Закупівля послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища від Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.
послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Очікувана вартість
367 258 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1836,29
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.12.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Код ДК 021:2015
77220000-8 -
Послуги з просочування деревини
Кількість
8 500
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, 61024, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77, будівлі літера «З-5» та «А3-4», літера «А-2» (віднесена до Державного реєстру нерухомих пам’яток архітектури України (охоронний № 7335-Ха), наказ Міністерства культури та інформаційної політики України від 04.06.2020 № 1883)
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
3
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 3 робочих днів, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту приймання-передачі послуг.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, в якій зазначити інформацію про наявність у нього обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі:
Довідка про наявність у Учасника відкритих торгів обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо, необхідного/ої для виконання робіт при наданні послуг за предметом закупівлі*
№
з/п Найменування**
обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо Марка, модель тощо обладнання / техніки (прилади, інструменти)/машин тощо (у разі наявності) Кількість
(шт.)
1. Власне обладнання/техніка (прилади, інструменти)/машини тощо
2. Орендоване обладнання/техніка (прилади, інструменти)/машини тощо
3. Залучено за договором лізингу обладнання/техніка (прилади, інструменти)/машини тощо
4. Залучено за договором про надання послуг обладнання/техніка (прилади, інструменти)/машини тощо
5. Обладнання/техніка (прилади, інструменти)/машини тощо субпідрядників/співвиконавців
______________________________ ______________
ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
* - Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію повинен зазначити тільки те/ту/ті/той обладнання/техніку (прилади, інструменти)/машини тощо, який/і є його власністю та/або орендований/і ним та/або залучений/і за договором лізингу учасника та/або залучений/і учасником за договором про надання послуг та/або є власністю субпідрядників/співвиконавців (залучення цього обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо на інших підставах – не допускається).
** - Відповідно до п. 31 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених ПКМУ від 23.11. 2016 № 852, далі – Ліцензійні умови 852, учасник в довідці обов’язково повинен підтвердити наявність:
- вагів товарних для зважування до 100 кілограмів;
- приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр);
- приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль)
На підтвердження наявності обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
- у разі використання власного обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо - оборотно-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи (найменування обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо, зазначені учасником в «Довідці про наявність у Учасника відкритих торгів обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо, необхідного/ої для виконання робіт при наданні послуг за предметом закупівлі*», повинно відповідати найменуванню, зазначеному в оборотно-сальдовій відомості);
- у разі відсутності власного обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій документів, що підтверджують право користування обладнанням/технікою (прилади, інструменти)/машинами тощо (сканкопії договорів (у повному обсязі з усіма додатками) на підставі яких учасник ними користується);
- у разі залучення обладнання/техніки (прилади, інструменти)/машин тощо субпідрядників/співвиконавців, про це зазначається у довідці із наданням листа-підтвердження з підписом керівника або уповноваженої особи про готовність до співпраці від субпідрядної організації/співвиконавця з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.1).
1.1.2 На підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а саме виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів (п. 31 Ліцензійних умов 852), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
– заповнену довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт при наданні послуг за предметом закупівлі за наступною формою:
Матеріально-технічна база
№№ з/п Найменування Адреса Площа м 2 Підстава використання (власне/
орендоване/
залучене)
1 2 3 4 5
______________________________ ______________
ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
На підтвердження наявності вище зазначеної матеріально-технічної бази учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
- у разі використання власної матеріально-технічної бази - документ, що підтверджує набуття права власності Учасника на приміщення зазначене/і в довідці пункту 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
- у разі відсутності власної матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій документів, що підтверджують право користування приміщенням/и зазначеним/ми в довідці пункту 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації (сканкопії договорів (у повному обсязі з усіма додатками) на підставі яких учасник користується матеріально–технічною базою).
- у разі використання матеріально-технічної бази субпідрядних організацій/співвиконавця, про це зазначається у довідці із наданням листа-підтвердження з підписом керівника або уповноваженої особи про готовність до співпраці від субпідрядної організації/співвиконавця з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.2).
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, щодо наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі:
Довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі
№ з/п ПІБ Кваліфікація та/або посада Трудові відносини
Дата та номер наказу щодо прийняття на роботу (у штаті, та/або за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівники субпідрядника/співвиконавця (зазначити назву субпідрядника/співвиконавця)
1 2 3 4
Керівник робіт з вогнезахисту:
1
Виконавці робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляр (штукатур):
1
..
...
Особа відповідальна за розробку проектної документації:
1
Інші працівники (у разі наявності):
1
..
_____________________________ _______________
ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
У даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності працівників, які будуть залучені для надання послуг, серед яких обов’язково повинні бути зазначені:
- керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) (п. 29 Ліцензійних умов 852), який повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляр (штукатур) не нижче 3-го розряду, у кількості не менше двох осіб (п. 30 Ліцензійних умов 852).
- відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді «Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту», тому учасник в довідці повинен зазначити відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник);
1.2.2 На підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи:
1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
*У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.3.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати не менше одного аналогічного договору у повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами), видаткову (-і) накладну (-і) та/або акт (-и) приймання-передачі та/або інший документ(и) що свідчить (-ать) про виконання цього аналогічного договору та позитивний лист-відгук від замовника за аналогічним договором, що підтверджує якісне виконання такого договору (листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору).
АБО
у разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надає довідку в довільній формі з інформацією про ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посиланням в електронній системі закупівель на таку закупівлю (https://prozorro.gov.ua..................) за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та позитивний лист-відгук від замовника за аналогічним договором, що підтверджує якісне виконання такого договору (листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору).
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкційт а/або вогнезахист та/або вогнезахисне просочування поверхневе та/або вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання) та/або вогнезахисне заповнення та/або договір за кодом ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини.
Договір може бути виконаний в повному обсязі відповідно до суми укладеного договору або частково або бути таким, що виконується.
Примітка
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 17:08
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
1. Згідно вимоги п. 1.2. п.п. 1.2.1 та п.п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
1.2.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, щодо наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі:
Довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі
№ з/п ПІБ Кваліфікація та/або посада Трудові відносини
Дата та номер наказу щодо прийняття на роботу (у штаті, та/або за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівники субпідрядника/співвиконавця (зазначити назву субпідрядника/співвиконавця)
1 2 3 4
Керівник робіт з вогнезахисту:
1
Виконавці робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляр (штукатур):
1
..
...
Особа відповідальна за розробку проектної документації:
1
Інші працівники (у разі наявності):
1
..
____________________________ _______________
ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
- відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді «Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту», тому учасник в довідці повинен зазначити відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник);
1.2.2 На підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи:
1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
*У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення.
Вимога Замовника підтвердити наявність вищезазначеного працівника та надати вищезазначені документи на нього є для нас дискримінаційною, та такою, що порушує наші права під час участі у даній закупівлі. Вимога обмежує нас у можливості претендувати на перемогу, відповідно до наступного:
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі: «послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища, код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини» здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Зазначені Ліцензійні умови НЕ передбачають відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник) тим паче підтвердження наявність такого співробітника відповідними документами які прописані в п.п. 1.2.2.
Так, відповідно до пункту 29, 30 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови) для виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) потрібні наступні працівники:
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Тобто, Ліцензійні умови НЕ передбачають відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник) тим паче підтвердження наявність такого співробітника відповідними документами які прописані в п.п. 1.2.2. Також
Для нас, як учасника, оскаржувана вимога щодо наявності працівників є дискримінаційною, оскільки НЕ відповідає Ліцензійним умовам. (Доказ № 1 Ліцензійні умови, доказ № 2 Рішення 12847-р/пк-пз від 20.08.2025 р.).
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для надання послуг, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та мінімум два виконавці робіт: Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати: виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду; виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Таким чином, Замовник встановив вимоги про наявність працівників, яка НЕ відповідає Ліцензійним умовам. Отже, вимоги тендерної документації Замовника щодо наявності працівників НЕ узгоджуються з положеннями чинного законодавства України, вважаємо оскаржувані вимоги Замовника незаконними.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни Додатку 1 до тендерної документації до п. 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, п.п. 1.2.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, щодо наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі, та виключити вимоги щодо відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник). Також виключити вимогу п.п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації про надання трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни Додатку 1 до тендерної документації до п. 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, п.п. 1.2.1 Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, щодо наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі, та виключити вимоги щодо відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник). Також виключити вимогу п.п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації про надання трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу).
Щодо тверджень Скаржника про встановлення Замовником в тендерній документації вимоги про наявність в учасника відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженера-проектувальника), яка на думку Скаржника не відповідає Ліцензійним умовам та є дискримінаційною
Відповідно до підпунктів 1.2.1 пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою наведеною нижче, щодо наявності у нього працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі:
Довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі
№ з/п ПІБ Кваліфікація та/або посада Трудові відносини Дата та номер наказу щодо прийняття на роботу (у штаті, та/або за трудовими договорами та/або цивільно-правовими договорами та/або працівники субпідрядника/співвиконавця (зазначити назву субпідрядника/співвиконавця) 1 2 3 4 Керівник робіт з вогнезахисту: 1 Виконавці робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляр (штукатур): 1 .. ... Особа відповідальна за розробку проектної документації: 1 Інші працівники (у разі наявності): 1 ..
_____________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис)
У даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності працівників, які будуть залучені для надання послуг, серед яких обов’язково повинні бути зазначені: - керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) (п. 29 Ліцензійних умов 852), який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”); стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляр (штукатур) не нижче 3-го розряду, у кількості не менше двох осіб (п. 30 Ліцензійних умов 852). - відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді «Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту», тому учасник в довідці повинен зазначити відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник). Умовами пункту 1 розділу «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» Додатку 1.1 «Технічної специфікації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації передбачено, що: Послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища надаються учасником (далі – учасник/ виконавець) відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді (Правила з вогнезахисту) та інших нормативних документів та стандартів, зокрема ДСТУ 9314:2025 «Вогнезахист будівельних конструкцій, матеріалів та виробів. Настанови щодо проєктування, виконання робіт, уведення в експлуатацію та підтримання експлуатаційної придатності». Скаржник зводить предмет закупівлі виключно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (далі - Ліцензійні умови № 852), та зазначає, що такі умови визначають вичерпний перелік вимог і не містять вимоги щодо наявності відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації і під час надання послуг з вогнезахисної обробки виконавець (учасник) повинен забезпечити дотримання лише положень Ліцензійних умов № 852. Проте хочемо зауважити, що відповідно до пункту 1 розділу «Загальні положення» Ліцензійних умов № 852, вони визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, тобто вони встановлюють кадрові вимоги до працівників суб’єкта, що бажає отримати ліцензію і регулюють порядок допуску суб’єкта господарювання до ринку відповідних послуг/робіт, але не встановлюють детальний порядок виконання конкретних робіт чи послуг у сфері вогнезахисту, оскільки таким документом є Правила з вогнезахисту. Отже, правове регулювання робіт з вогнезахисту не обмежується Ліцензійними умовами № 852. Послуги щодо вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища, мають відповідати цілому комплексу норм чинного законодавства у сфері пожежної безпеки, будівельних стандартів та нормативів, що визначають вимоги до матеріалів, технологій нанесення та оцінки ефективності вогнезахисної обробки, зокрема пунктом 1 розділу I «Загальні положення» Правил з вогнезахисту визначено, що ці Правила установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів. Згідно з пунктом 4 розділу I «Загальні положення» Правил вогнезахисту, вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; виконання робіт з вогнезахисного обробляння; перевірка відповідності вогнезахисту; забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів); відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння). Отже, нормативно встановлено, що вогнезахист забезпечується послідовним виконанням етапів робіт, серед яких першим передбачено проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що робить неможливим надання послуги з вогнезахисної обробки без проєктної документації. Відповідно до розділу V Правил з вогнезахисту, роботи виконуються на підставі проєктної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством. Відповідно вимога щодо наявності інженера проектувальника зумовлена положеннями, що встановлені в Правилах з вогнезахисту, які визначають детальний порядок виконання робіт, що є предметом закупівлі. Згідно з цим положенням Замовником було встановлено вимогу щодо необхідності подання учасником довідки, у якій буде зазначено відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник). Таким чином, вимога щодо наявності інженера-проєктувальника не є дискримінаційною, а є необхідною і обґрунтованою умовою, спрямованою на дотримання нормативно-правових актів, що регулюють сферу вогнезахисних робіт. Вимога Замовника є безпосереднім забезпеченням виконання робіт відповідно до нормативної бази, а не обмеженням конкуренції. Разом із цим, проєктна документація є предметом регулювання: - Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проєктної документації»; - ДСТУ 9314:2025 «Вогнезахист будівельних конструкцій… Настанови щодо проєктування, виконання робіт…». Усі ці нормативні акти передбачають, щоб проєктування здійснювали кваліфіковані проєктувальники, що мають відповідні сертифікати. Таким чином, вимога Замовника про наявність працівника/залученої особи - інженера-проєктувальника - випливає безпосередньо з чинних норм. Крім того, Замовником не встановлено обмежень щодо способів оформлення взаємовідносин Виконавця та відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації. Відповідно до тендерної документації така особа, може бути: - штатним працівником, - фахівцем, що працює за трудовим договором / цивільно-правовим договором, - працівником субпідрядника/співвиконавця. Скаржник безпідставно ігнорує складову предмета закупівлі, а саме розробку проєктної документації, яка є невід’ємною його частиною, оскільки прямо передбачена умовами тендерної документації. У випадку, якщо проектна документація буде розроблена особою без належної підготовки та кваліфікації, це може спричинити суттєві негативні наслідки для Замовника: юридичні ризики (така документація може бути визнана недійсною контролюючими органами), технічні ризики (помилковий вибір матеріалів чи технологій, що знизить ефективність вогнезахисту), фінансові наслідки (Замовник буде змушений повторно замовляти проект та роботи, що призведе до додаткових витрат). Отже, законодавство України передбачає й інші законодавчі документи, якими слід керуватися при виконанні робіт або наданні послуг з вогнезахисної обробки. Вимога Замовника щодо наявності у виконавця відповідального спеціаліста з розробки проєктної документації (інженера-проєктувальника) є правомірною та обґрунтованою, безпосередньо пов’язана з предметом закупівлі, а також його специфікою, що передбачає не лише фактичну вогнезахисну обробку (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища, а й попереднє розроблення проєктної документації, та спрямована виключно на забезпечення відповідності проектної документації нормативним та законодавчим вимогам, а не на обмеження конкуренції. Слід зазначити, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник обґрунтовано вимагає наявність такого спеціаліста, адже без нього неможливо виконати послугу у відповідності до чинних законодавчих норм. Також хочемо зауважити, Скаржник посилається на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12847-р/пк-пз від 20.08.2025 яке, на його думку, підтверджує неправомірність вимог, встановлених у тендерній документації, яка є предметом оскарження. Однак зазначене ним рішення органу оскарження було прийняте за інших фактичних обставин та стосувалося іншої вимоги до учасників. У рішенні, на яке посилається Скаржник, предметом розгляду була вимога щодо наявності інженера з проектно-кошторисної документації. Натомість у нашій закупівлі встановлено вимогу щодо відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник). Ці спеціальності не є тотожними, відрізняються своєю кваліфікацією, професійним спрямуванням та функціональними обов’язками. Відповідно, висновки, викладені у наведеному Скаржником рішенні органу оскарження, не можуть бути застосовані до даної процедури закупівлі, оскільки регулюють іншу ситуацію та не підтверджують аргументів скаржника. З урахуванням викладеного, підстави для задоволення скарги у цій частині відсутні.
1.2.2 На підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи:
1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
*У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення.
Зазначена вимога є для нас дискримінаційною, та такою, що порушує наші права під час участі у даній закупівлі з огляду на наступне:
ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі «послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища, код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини», здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі-Ліцензійні умови) (додаються до скарги як доказ, додаток №2). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до положень спільного Наказу Мінпраці України (до 1997 р.), Мін. Юсту України, Мінсоцзахисту Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58 на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (абз. 4 п. 1.1). Тому запис у трудових книжках працівників, які працюють за сумісництвом щодо працевлаштування у ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» відсутні. Але надається трудові договіри та наказ про прийняття на роботу.
Тому записи у працівників в трудовій книжці, які працюють за сумісництвом щодо працевлаштування у ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» відсутні.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Зазначена вимога суперечить Ліцензійним умовам.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п. 1.2. п.п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації, та видалити вимогу про надання «трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п. 1.2. п.п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації, та видалити вимогу про надання «трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)».
Щодо тверджень Скаржника про наявність в тендерній документації дискримінаційної вимоги, а саме вимоги про надання «трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу)
В підпункті 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації встановлені наступні вимоги: 1.2.2 На підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір). *У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення Таким чином, підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання наказу чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу) та одного з наступних документів, а саме: • трудова книжка (1-ша сторінка та сторінка з записом про прийняття на роботу), або • повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію, або • договір цивільно-правового характеру, або • трудовий договір. Отже під час формування цієї вимоги Замовник передбачив чотири альтернативних варіанти. Вимога сформульована таким чином, що учасник має можливість самостійно обрати для подання один з перелічених документів залежно від того, який з них є наявним або найбільш зручним для подання. Зміст вимоги не встановлює обов’язку подавати всі документи одночасно чи обов'язкове подання трудової книжки, навпаки – прямо вказує на можливість подання одного з кількох рівнозначних документів. Крім того, у абзаці 7 пункту 2.14 підрозділу в) розділу 2 «Заповнення трудових книжок» наказу Міністерства праці та соціальної політики, Міністерства юстиції, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 «Про затвердження Інструції про порядок ведення трудових книжок працівників» (зі змінами), зазначено, що робота за сумісництвом, яка оформлена в установленому порядку, в трудовій книжці зазначається окремим порядком. Запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом. Тобто, те, що працівники Скаржника не звернулися до роботодавця для внесення в трудову книжку їхнього запису про роботу за сумісництвом не означає, що працівники інших потенційних учасників, що працюють на аналогічних умовах, не зверталися з відповідною заявою. Вимога Скаржника виключити зазначене положення є дискримінаційною та звужує вимоги під конкретну ситуацію Скаржника, оскільки позбавляє інших потенційних учасників права подати ті, документи, на основі яких вони здійснювали працевлаштування працівників, що планують залучити до надання послуг, що передбачені предметом закупівлі. З огляду на це, Замовником передбачено альтернативні варіанти, документального підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці відповідно до пункту 1.2.1 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, що унеможливлює виникнення дискримінаційних умов та забезпечує рівні можливості для всіх учасників. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації та неможливість виконати наведені вище умови підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, підстави для задоволення скарги у цій частині відсутні.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17973-р/пк-пз від 04.12.2025 р. уповноваженою особою, відповідно до протоколу №6/30В від 11.12.2025 р., внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища, код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини.
послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Додаток 1.1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги (Температура самозаймання)
Зміст:
Додаток 1.1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме:
"Якісні характеристики вогнезахисного засобу:
...
Температура самозаймання просоченої деревини
не менше 500 С
(згідно діючого ДСТУ)"
.
Ці вмоги є дискримінаційними, тому що
температура самозаймання просоченої деревини повинна бути
не менше 450 °C згідно з ДСТУ 8829:2019.
Просочена деревина при правильній обробці повинна мати температуру самозаймання не нижче 450 °C.
Вимога Температури самозаймання просоченої деревини не менше 500 С
не обгрунтована жодним ДСТУ та штучно звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни до Додатку 1.1 Тендерної документації та викласти вимогу
у наступній редакції:
"Якісні характеристики вогнезахисного засобу:
...
Температура самозаймання просоченої деревини
не менше 450 С
(згідно діючого 8829:2019)".
Дата оприлюднення звернення:
22.11.2025 10:55
Доброго дня.
Зазначений Замовником показник температури самозаймання обробленої (просоченої) деревини «не менше 500 С (згідно діючого ДСТУ)» не є дискримінаційним, та повністю відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі, які були сформовані виходячи з потреб Замовника, специфіки об’єкту та забезпечення стабільності експлуатаційних властивостей.
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація» метод експериментального визначення температури самозаймання твердих речовині матеріалів реалізують у діапазоні температур від 25 °C до 600 °C і він незастосовний для випробування металевих порошків.
Температура самозаймання обробленої (просоченої) деревини не менше 500°C визначена замовником як додатковий показник якості вогнезахисного засобу з огляду на те, що даний показник безпосередньо впливає на реальний рівень пожежної безпеки конструкцій. Засоби, які забезпечують температуру самозаймання понад 500°C, гарантують кращу термостійкість деревини, знижують ризики самозаймання, а також уповільнюють процес її термічного розкладання.
Також зазначаємо, що один з об’єктів надання послуг (виконання робіт) є пам’яткою містобудування та архітектури місцевого значення. Це обґрунтовує встановлені Замовником вимоги до вогнезахисного засобу як невід’ємного елемента системи пожежної безпеки відповідно до законодавства України, та з урахуванням реальних ризиків експлуатації будівель-пам’яток містобудування та архітектури, зокрема підвищеної ймовірності самозаймання старих дерев’яних конструкцій, що є більш вразливими до тління та локального перегріву, швидкого поширення пожежі через високу горючість автентичних дерев’яних матеріалів, а також ускладнених умов гасіння в разі надзвичайної ситуації. З огляду на ці фактори Замовник встановлює вимогу, щоб вогнезахисний засіб забезпечував температуру самозаймання обробленої (просоченої) деревини не менше 500°C. Ця вимога спрямована на зниження ризику самозаймання, підвищення термостійкості деревини та мінімізацію ймовірності пожежі на об’єктах, що становить особливу цінність.
Отже, зазначений замовником показник «не менше 500 С (згідно діючого ДСТУ)» не суперечить ДСТУ 8829:2019, оскільки знаходиться в діапазоні 25–600 °C; не змінює методики проведення випробувань та не обмежує коло потенційних учасників.
Також хочемо зазначити, що ця характеристика не стосується конкретного виробника або марки. За результатами аналізу відкритих джерел та технічної документації встановлено, що на ринку присутні вогнезахисні засоби, здатні забезпечувати температуру самозаймання обробленої (просоченої) деревини не менше 500°C, а саме: «ANTIFIRE IMPREGNAT» (виробник ТОВ «НВП «АСТА»), «ECOSEPT 450-1» (виробник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРХИМ ЛТД»), «РЕТАРДАНТ» (виробник ПП «ВКФ «СУВІТ») тощо. Це свідчить про доступність таких вогнезахисних засобів та відсутність ознак дискримінації.
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 17:01
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Додаток 1.1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги (Група займистості)
Зміст:
Додаток 1.1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме:
"Якісні характеристики вогнезахисного засобу:
Група займистості - помірно займистий матеріал (В2) (згідно діючого ДСТУ)"
.
Ця вимога є дискримінаційно, оскільки вона штучно звужує коло учасників до тих,
які запропонують вогнезахисний засіб з характеристикою
Група займистості - помірно займистий матеріал (В2) .
Вогнезахисті засоби можуть мати кращі характеристики,
наприклад Група займистості - важкозаймистий матеріал (В1),
що є кращим за помірно займистий матеріал (В2)
(В1 > В2).
Вимагаємо змінити вимоги та викласти у наступній редакції:
"Якісні характеристики вогнезахисного засобу:
Група займистості - НЕ ГІРШЕ НІЖ помірно займистий матеріал (В2) (згідно діючого ДСТУ) АБО КРАЩЕ"
Дата оприлюднення звернення:
22.11.2025 11:18
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені до додатоку 1.1 «Технічна специфікація ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 15:22
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Чи достатньо Учаснику надати наказ про приймання на роботу працівника?
Зміст:
Просимо роз'яснити
Чи достатньо Учаснику надати наказ про приймання на роботу працівника
для підтвердження трудових відносин,
якщо в пункті 1.2.2 Додатку 1 ЗАЗНАЧЕНО:
"1.2.2 На підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи:
1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) НАКАЗ ЧИ розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір)."
?
Дата оприлюднення звернення:
22.11.2025 11:39
Доброго дня. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
*У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення.
Тому на виконання даних вимог учасник у складі тендерної пропозиції крім наказу чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу) повинен ще надати трудову книжку (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 15:25
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Просимо роз'яснити тлумачення документів щодо мови документу
Зміст:
Просимо роз'яснити тлумачення документів щодо мови документу, а саме:
документи учасника такі як регламент, сертифікат, протоколи тощо
можуть містити слова, які застосовуються як українські, або схожі на російські,
або назви ДСТУ у вигляді ГОСТ
наприклад "ГОСТ 16363-98 " та відповідну назву ГОСТу російською мовою,
при тому що документ, наприклад Сертифікат, виданий Державним органом Державний центр сертифікації ДСНС
з текстом назви ГОСТу російською мовою
та не потребує перекладу?
Чи має учасник перекладати офіційні документи державних органів або виробника,
наприклад:
1. ГОСТ 16363-98 Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств (Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей)
?
Дата оприлюднення звернення:
22.11.2025 11:54
Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до пункту 7.1 підрозділу 7 розділу 1 тендерної документації для уточнення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 15:23
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Відповідно до Постанови 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту п. 29 та п. 30 чітков вказано кадрові вимоги.
Іінженер-проектувальник не передбачений Постановою 852.
Тому не обмежуйте коло учасників та внесіть зміни в додаток 1 до тендерної документації п. 1.2.1.
Якщо не внесете зміни, подамо скаргу в АМКУ. Дуже багато позитивних рішень АМКУ в таких питаннях.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 10:36
Послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища надаються учасником відповідно до Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді (далі по тексту – Наказ №1064) та інших нормативних документів та стандартів, зокрема ДСТУ 9314:2025 «Вогнезахист будівельних конструкцій, матеріалів та виробів. Настанови щодо проєктування, виконання робіт, уведення в експлуатацію та підтримання експлуатаційної придатності»
Згідно пункту 4 розділу I «Загальні положення» Наказу №1064, вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт:
проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства;
виконання робіт з вогнезахисного обробляння;
перевірка відповідності вогнезахисту;
забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів);
відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння).
Замовник не обмежує коло учасників, оскільки проєктування передбачено Наказом №1064.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 16:28
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Дискримінація
Зміст:
п. 1.2.2 додатку 1 до ТД ви вимагаєте трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) - Відповідно до положень спільного Наказу Мінпраці України (до 1997 р.), Мін. Юсту України, Мінсоцзахисту Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58 на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (абз. 4 п. 1.1). Тому записи в трудових книжках не ведуться, якщо того не побажає співробітник.
Видаліть вимогу, або ми подамо скаргу в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 10:55
Доброго дня. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності працівників, інформація про яких зазначена в довідці (пункт 1.2.1), Учасник надає наступні документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядника/ співвиконавця) наказ чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу), трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію* /відповідний договір цивільно-правового характеру/трудовий договір).
*У разі подання повідомлення про прийняття на роботу у паперовому вигляді, таке повідомлення повинно містити відмітку відповідного органу Державної податкової служби України; у разі подання повідомлення про прийняття на роботу засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення.
Отже, підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання наказу чи розпорядження про призначення (прийняття на роботу) та один з наступних документів, а саме:
• трудова книжка (1-ша сторінка та сторінка з записом про прийняття на роботу), або
• повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію, або
• договір цивільно-правового характеру, або
• трудовий договір.
Отже в учасника наявні альтернативні способи підтвердження взаємовідносин працівника з Учасником/ субпідрядником/співвиконавцем, якщо такий працівник працює за сумісництвом.
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 17:04
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Додаток 1 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги (Особа відповідальна за розробку проектної документації: (інженер-проектувальник))
Зміст:
Додаток 1 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме:
"Довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для надання послуг за предметом цієї закупівлі
...
Особа відповідальна за розробку проектної документації"
та
"... учасник в довідці повинен зазначити відповідального виконавця робіт з розробки проєктної документації (інженер-проектувальник)".
Ці вимоги є дискримінаційними тому що надання послуг за предметом закупівлі
регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), якими передбачено вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення).
Ліцензійні умови не передбачають наявність у суб’єкта господарювання, у тому числі потенційного Учасника, який здійснює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (послуг з просочування), наступного:
- Особа відповідальна за розробку проектної документації
- відповідальний виконавець робіт з розробки проєктної документації
- інженер-проектувальник
.
Такі дискримінаційні вимоги у аналогічних закупівлях були багатократно оскаржені у скаргах до АМКУ,
рішення Комісії АМКУ №2209-р/пк-пз від 13.02.2025, № 12435-р/пк-пз від 12.08.2025, №12339-р/пк-пз від 11.08.2025 та інші.
Згідно рішень Комісії АМКУ вимога наявності таких працівників замовником є дискримінаційною та штучно звужує коло
потенційних учасників.
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги з Тендерної документації
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 13:08
Надання послуг за предметом закупівлі регулюється Правилами з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 14 березня 2019 року за № 259/33230 у паперовому та електронному вигляді (далі по тексту – Наказ №1064), оскільки ці Правила установлюють основні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту матеріалів, виробів, будівельних конструкцій та перевірки відповідності вогнезахисту, а також вимоги щодо забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочування, облицювання) та виробів.
Згідно пункту 4 розділу I «Загальні положення» Наказу №1064, вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт:
проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства;
виконання робіт з вогнезахисного обробляння;
перевірка відповідності вогнезахисту;
забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів);
відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння).
Отже, вимоги не є дискримінаційними тому, що надання послуг за предметом закупівлі регулюється Наказом №1064. А Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - визначається перелік вимог, дотримання яких є обов’язковим для отримання ліцензії.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 16:55
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Відповідь на звернення
Зміст:
На вашу відповідь про надання підтверджуючих документів співробітників, повинно бути чітко прописано в вимогах тендерної документації.
Ви прописали одну вимогу, а на звернення учасників відповідаєте зараз зовсім по іншому.
Опишіть цю вимогу чітко.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 17:18
Повідомляємо, що вимоги тендерної документації щодо надання документів, підтверджуючих взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником/співвиконавцем, були викладені чітко та однозначно відповідно до підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Відповідь надана замовником, на попередньо поставлене Вами запитання щодо надання документів, підтверджуючих взаємовідносини працівника Учасником/субпідрядником/співвиконавцем повністю відповідає редакції цієї вимоги в тендерній документації
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 16:21
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Додаток 1.1 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги (Температура самозаймання) та забовник лобіює засіб Ретардант
Зміст:
Замовником не доведено необхідність вимоги щодо темпиратури самозаймання не менше 500 С
всупереч ДСТУ, а саме температура самозаймання просоченої деревини повинна бути
не менше 450 °C згідно з ДСТУ 8829:2019.
Вимога температури самозаймання не менше 500 С є дискримінаційною та
штучно звужує коло потенційних учасників.
За результатами аналізу відкритих джерел тільки засіб «РЕТАРДАНТ» (виробник ПП «ВКФ «СУВІТ»)
відповідає даній вимозі, інщі засоби не відповідають цій або іншим вимогам замовника
або на даний момент їх сертифікати втратили чинність або не виробляються (як засіб "Антіфаєр Імпрегнат").
Вимагаємо внести зміни до Додатку 1.1 Тендерної документації та викласти вимогу
у наступній редакції:
"Якісні характеристики вогнезахисного засобу:
...
Температура самозаймання просоченої деревини
не менше 450 С
(згідно діючого ДСТУ 8829:2019)".
В іншому разі ми подамо Скаргу в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 18:28
Зазначений Замовником показник температури самозаймання обробленої (просоченої) деревини «не менше 500 С (згідно діючого ДСТУ)» не є дискримінаційним, та повністю відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі, які були сформовані виходячи з потреб Замовника, специфіки об’єкту та забезпечення стабільності експлуатаційних властивостей. Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація» метод експериментального визначення температури самозаймання твердих речовині матеріалів реалізують у діапазоні температур від 25 °C до 600 °C і він незастосовний для випробування металевих порошків. Температура самозаймання обробленої (просоченої) деревини не менше 500°C визначена замовником як додатковий показник якості вогнезахисного засобу з огляду на те, що даний показник безпосередньо впливає на реальний рівень пожежної безпеки конструкцій. Засоби, які забезпечують температуру самозаймання понад 500°C, гарантують кращу термостійкість деревини, знижують ризики самозаймання, а також уповільнюють процес її термічного розкладання. Також зазначаємо, що один з об’єктів надання послуг (виконання робіт) є пам’яткою містобудування та архітектури місцевого значення. Це обґрунтовує встановлені Замовником вимоги до вогнезахисного засобу як невід’ємного елемента системи пожежної безпеки відповідно до законодавства України, та з урахуванням реальних ризиків експлуатації будівель-пам’яток містобудування та архітектури, зокрема підвищеної ймовірності самозаймання старих дерев’яних конструкцій, що є більш вразливими до тління та локального перегріву, швидкого поширення пожежі через високу горючість автентичних дерев’яних матеріалів, а також ускладнених умов гасіння в разі надзвичайної ситуації. З огляду на ці фактори Замовник встановлює вимогу, щоб вогнезахисний засіб забезпечував температуру самозаймання обробленої (просоченої) деревини не менше 500°C. Ця вимога спрямована на зниження ризику самозаймання, підвищення термостійкості деревини та мінімізацію ймовірності пожежі на об’єктах, що становить особливу цінність. Отже, зазначений замовником показник «не менше 500 С (згідно діючого ДСТУ)» не суперечить ДСТУ 8829:2019, оскільки знаходиться в діапазоні 25–600 °C; не змінює методики проведення випробувань та не обмежує коло потенційних учасників.
Вами не доведено необхідність встановлення вимоги про температуру самозаймання не менше ніж 450 °С.
Щодо ваших тверджень про те, що «За результатами аналізу відкритих джерел тільки засіб «РЕТАРДАНТ» (виробник ПП «ВКФ «СУВІТ») відповідає даній вимозі…» - рекомендуємо вам ще раз перевірити інформацію з відкритих джерел, оскільки наведені нами три позиції є лише окремими прикладами засобів, які представлені на ринку та доступні у відкритому доступі.
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 16:59
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Розділ 3 Тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить дискримінаційні вимоги (заборона НАКЛАДЕНЬ)
Зміст:
Розділ 3 Тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить дискримінаційні вимоги,
а саме:
"1. Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції
...
1.3. Визначені цією тендерною документацією документи Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу/сканованої копії документу/ нотаріально завіреної копії документу / у формі електронних документів через електронну систему закупівель у форматі .pdf / .jpeg / .png./ .rar. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Скановані документи тендерної пропозиції учасника не повинні містити будь-яких НАКЛАДЕНЬ на них. Зображення документів повинні бути розбірливими, належної якості та чіткими, що забезпечить можливість коректно прочитати документ."
.
Замовник за результатами аналізу відкритих джерел та технічної документації
мав бути проінформований Виробниками засобів про те, що виробники/постачальники вогнезахисних засобів
таких як Ретардант, АргусПрофі, Екосепт, Пожзабезпечення-Л, ДСА-1 (2) тощо
маркують свої документи в електронному вигляді спеціальними НАКЛАДЕННЯМИ
з номером закупівлі, з тектом "для участі у закупівлі", з текстом "для ознайомлення" тощо
для участі учасників у тендерах.
Тому що зображення оригіналів документів (протоколів, сертифікатів тощо) без відповідних НАКЛАДЕНЬ
заборонено оприлюднювати згідно договорів
про сертифікацію та протокольних випробувань вогнезахисних засобів, що
порушує права відповідних акредитованих сертифікуючих організацій та державних установ
(зокрема ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ДСНС УКРАЇНИ).
.
Вимагаємо дозволити використання НАКЛАДЕНЬ та водяних знаків на Зображення документів Учасника
та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
В іншому разі ми подамо Скаргу в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
27.11.2025 16:20
Вимога щодо відсутності будь-яких накладень спрямована виключно на забезпечення чіткого та повного прочитання інформації, що подається учасниками. Замовник не зобов’язаний враховувати індивідуальні правила окремих виробників чи сертифікаційних органів, оскільки такі вимоги не регламентовані жодним нормативно-правовим актом і не можуть визначати порядок проведення закупівлі. Додатково повідомляємо: жоден нормативно-правовий акт не встановлює обов’язку учасників подавати документи виключно з написами «для участі у закупівлі», «для ознайомлення» чи іншими накладеннями. Подання документів з такими позначками є правом, але не обов’язком учасника, проте зазначені накладення не повинні перекривати зміст документа та дозволити прочитати його коректно
Дата оприлюднення відповіді:
28.11.2025 17:09
Звернення:
За тендером : послуги з вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій елементів горища
Тема:
Розрахунки
Зміст:
Шановний замовник, підскажіть в якому вигляді потрібно вам розрахунки?
Дата оприлюднення звернення:
12.12.2025 09:16
Доброго дня! Замовником у тендерній документації не передбачено жодних розрахунків.
Дата оприлюднення відповіді:
12.12.2025 16:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
367 258
грн.
Період подання пропозицій
до
16.12.2025 10:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого