Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ», ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» від Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-014498-a
Id Tender 70d017fb93964b1ba7e5bb36ea0cf9c1
План UA-P-2025-11-21-015962-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.11.2025 16:11
Остання зміна 16.12.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 402 078.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 16:10 до 06.12.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 16:10
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 16:10
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2025 11:54
до 12.12.2025 14:50
Залишилось 13 год. 44 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 14:50
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 14:50
-
Період уточнень
з 21.11.2025 16:10 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 16:10 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2025 11:54 до 12.12.2025 14:50
Період кваліфікації
з 08.12.2025 11:54 до 12.12.2025 14:50
Основні параметри
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ», ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 402 078.4 грн.
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ», ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ», ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
5 402 078.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
81031,18
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.12.2025 11:31
Закінчення аукціону
08.12.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Дата постачання по
15.05.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Робіт шляхом перерахунку авансового платежу в розмірі 20 % від суми Договору протягом 30 календарних днів після надання Підрядником належним чином оформленої банківської гарантії повернення попередньої оплати на відповідну суму 20 % від суми Договору
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
оплата решти 80% від суми Договору здійснюється протягом 30 календарних днів після виконання Робіт. Авансовий платіж/оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
5 018 956 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСТАРТ БУД"
Пропозиція:
5 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.12.2025 11:31
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Гнатюк
Електронна пошта
Телефон
+380992213435
Сайт:
https://unci.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02011976
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Поштовий індекс
03032
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Здановської Юлії, 33/43
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ», ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Період вимог/скарг з 12.12.2025 14:50 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 11:54 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 14:50
Довідка НАЗК
12.12.2025 14:50
Повідомлення про рішення
11.12.2025 14:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ» виявлено такі невідповідності: І. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку за формою 2 додатка 1 до тендерної документації з інформацією щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: №4 Автомобіль КАМАЗ 55111 з краном-маніпулятором -1 одиниця та №5 вантажний -загальний бортовий тентований JAC N721S-N56 - 1 одиниця. Однак, на підтвердження цієї інформації в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують право власності або оренди, або користування такою технікою (наданий учасником договір оренди машин та обладнання №03/06/2025 від 03 червня 2025 не містить в своєму переліку зазначених у Формі 2 автомобілів). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункти 3.1 та 3.2.2. розділу ІІІ додатка 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію щодо наявності: Автомобіль з краном-маніпулятором - не менше 1 од., та Вантажний автомобіль (самоскид) - не менше 1 од. ТА документи, що підтверджують право власності або оренди, або користування: накладну (-і), та/або видаткову (-і) накладну (-і), та/або акт (-ів) приймання-передачі та/або акт (-ів) приймання-передавання основних засобів (форма №03-1) та/або інвентарну (-і) картку (-и) обліку основних засобів (форма №03-6), та/або договору (-ів) оренди, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ ЧИННИМИ НА МОМЕНТ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника. ІІ. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначеної учасником у довідці за формою 3 стосовно таких працівників: 1) інженер з охорони праці та техніки безпеки (Лящук Дмитро Олегович) - сумісник (наказ №4-к від 22.05.2025); 2) електрогазозварник (Юрчук Віталій Петрович) - сумісник (наказ №15-к від 22.05.2025); 3) електрик (Електромонтажник силових мереж та електроустаткування) - Савченко Роман Вікторович - сумісник (наказ №8/4-к від 02.06.2025) 4) слюсар-електрик з ремонту електроустаткування (Євсюков Сергій Петрович) – сумісник (ПРОТЕ В ДОВІДЦІ ВКАЗАНО ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИЙ ДОГОВІР №36-6 ВІД 02.10.2025, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО УМОВАМИ ЗАКУПІВЛІ). Надання цивільно-правових договорів, як підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації умовами тендерної документації процедури закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункти 3.3 та 3.4 розділу ІІІ додатка 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи на підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зазначених учасником в довідці за формою 3, а саме стосовно: -Інженер з охорони праці (будівництво); -Електрозварник ручного зварювання -Електромонтажник силових мереж та електроустаткування; -Слюсар-електрик, АБО Надати інформацію щодо наявності ІНШИХ працівників відповідної кваліфікації згідно вимог Замовника щодо таких працівників, шляхом надання в новій редакції довідки за формою 3 додатка 1 до тендерної документації ТА документи, що підтверджують наявність в Учасника (основне місце роботи або сумісник)/Субпідрядника (залучений працівник) таких працівників, з дотриманням вимог пунктів 3.3 та 3.4 розділу ІІІ додатка 1 до тендерної документації.
Створено
11.12.2025 14:35
Надати до
12.12.2025 14:35
Договір
UA-2025-11-21-014498-a-c1
Очікує підписання
5 018 956 грн.
5 018 956 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ»
Номенклатура
«Капітальний ремонт частини приміщень для інсталяції систем рентгенівського комп’ютерного томографу у будівлі хірургічного корпусу (літ. 1А) по вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02011976

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45795996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 402 078.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 10:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380992213435
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 402 078.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 10:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380992213435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності