Показати схожі тендери

Закупівля Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (44171000-9 - Плити (будівельні) від Національний університет оборони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-014354-a
Id Tender e351c0b5e5664409969a38f68213e070
План UA-P-2025-11-21-016272-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.11.2025 16:07
Остання зміна 16.12.2025 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
321 305.17 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 16:07 до 29.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 16:07
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 16:07
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:05
до 04.12.2025 16:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 13:30
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 16:35
до 16.12.2025 12:02
Період уточнень
з 21.11.2025 16:07 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 16:07 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:05 до 04.12.2025 16:35
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:05 до 04.12.2025 16:35
Основні параметри
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (44171000-9 - Плити (будівельні)
закупівля проводиться згідно пункту 10 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями). Сума в річному плані закупівель вказана з врахуванням ПДВ. Закупівля проводиться без врахування ПДВ. Додаткова потреба, частково за рахунок очікуваних кошторисних призначень.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
321 305.17 грн.
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Назва предмета закупівлі
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
321 305.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3213,05
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 14:42
Закінчення аукціону
01.12.2025 15:05
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 092 (штуки)
1.Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
1.Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44171000-9 - Плити (будівельні)
Кількість
2 092
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 600 (штуки)
2. Гіпсокартон (звичайний)
Опис предмета закупівлі
2. Гіпсокартон (звичайний)
Код ДК 021:2015
44171000-9 - Плити (будівельні)
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛКІВ УА"
Пропозиція:
301 070.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНС КОНСТРАКШН»
Пропозиція:
301 897.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 14:42
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Купрін Володимир Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380442710753
Замовник
ЄДРПОУ
07834530
Назва (англійською мовою)
Nacionalnii universitet oboroni Ukrayini
Повна назва
Національний університет оборони України
Повна назва (англійською мовою)
Nacionalnii universitet oboroni Ukrayini
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Період вимог/скарг з 02.12.2025 13:30 по 03.12.2025 16:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 15:05 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 13:30
Довідка НАЗК
02.12.2025 13:30
Повідомлення про рішення
01.12.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.12.2025 16:25 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 16:23 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
03.12.2025 року о 10:47 годині в мережу був надан відповідний лист з відмовою від підписання договору
Документи кваліфікації
03.12.2025 16:25
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:35 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 16:25 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:35
Довідка НАЗК
04.12.2025 16:35
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 16:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЕНС КОНСТРАКШН" з ціновою пропозицією – 301 897,50 грн. без ПДВ, виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: Вимоги зазначені у Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації. (кваліфікаційна вимога) Замовником вимагалось: 2 Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії документів що підтверджують його виконання. Вимоги зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. (кваліфікаційна вимога). 8 Для підтвердження гарантійного терміну Учасник у складі пропозиції надає довідку чи інший документ, що підтверджує гарантійні зобов’язання. Вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. (кваліфікаційна вимога) Увага! При поданні пропозиції зазначаються конкретні параметри запропонованого товару. Застосування слів “не більше”, “не менше”, “або” унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару, тому така пропозиція підлягає відхиленню згідно законодавства. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи: «Довідка про гарантійний термін.pdf» в якому вказав гарантійний строк не менше 12 місяців. Аналогічний договір зазначений в довідці в повному обсязі та копії документів що підтверджують його виконання – не надано. Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями) ухвалити рішення про повідомлення учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати: Для підтвердження гарантійного терміну Учасник надає довідку чи інший документ, що підтверджує гарантійні зобов’язання з вказаним конкретним строком. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії документів що підтверджують його виконання.
Створено
03.12.2025 16:29
Надати до
04.12.2025 16:29
Угоди
UA-2025-11-21-014354-a-c2
Підписаний і діє
Номер
391/1/25
362 245.2 грн.
301 871 грн.
З ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
2 092 (штуки)
1.Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS (або еквівалент)
Номенклатура
1.Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS (або еквівалент)
Кількість
2 092
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
71.75
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
600 (штуки)
2. Гіпсокартон (звичайний)
Номенклатура
2. Гіпсокартон (звичайний)
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
252.95
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний університет оборони України
Повна назва
Національний університет оборони України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07834530

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНС КОНСТРАКШН»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНС КОНСТРАКШН»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45831941

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.12.2025 12:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
321 305.17 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
Національний університет оборони України
Контактний телефон:
380442710753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
321 305.17 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
Національний університет оборони України
Контактний телефон:
380442710753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності