Показати схожі тендери

Закупівля Монітори від Виконавчий комітет Ковельської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-012893-a
Id Tender 7ff338302ce042de949c37d955846cf7
План UA-P-2025-11-21-004447-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.11.2025 15:20
Остання зміна 12.12.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
81 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 15:18 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 15:18
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 15:18
до 29.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:53
-
Залишилось 6 год. 52 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 15:32
до 15.12.2025 00:00
Період уточнень
з 21.11.2025 15:18 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 15:18 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:53
Основні параметри
Монітори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
81 000 грн.
Монітори
Назва предмета закупівлі
Монітори
Очікувана вартість
81 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
405,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 12:24
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монітори
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 73
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ю ЕНД ТІ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
31 050 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ"
Пропозиція:
73 337 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Інженерна компанія "Союз"
Пропозиція:
41 391 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Лойко
Електронна пошта
Телефон
+380335271632
Сайт:
http://www.kowelrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04051313
Повна назва
Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Поштовий індекс
45000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Ковель
Адреса
вул. Незалежності, 73
Кваліфікація
Лот № 1 Монітори
Період вимог/скарг з 09.12.2025 15:32 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:53 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 15:32
Повідомлення про рішення
02.12.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.12.2025 12:53
Надати до
04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 15:32 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 16:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.12.2025 15:32
Надати до
11.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Документи,які необхідно подати: - повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України; -довідку, складену в довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання НЕ МЕНШЕ 2-ох АНАЛОГІЧНИХ* за предметом закупівлі договорів за період 2024 - 2025 роки із зазначенням інформації щодо найменування та місцезнаходження замовника, дати укладання договору, дати завершення надання послуг за договором ; - копію договору, зазначених у наданій Учасником довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями); - копії усіх документів на підтвердження виконання договору, зазначених в наданій Учасником довідці, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель; - копію позитивного відгуку замовника на підтвердження якісного виконання договору, зазначених в наданій Учасником довідці (у цих листах має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук та інформація про якість виконання).
Створено
11.12.2025 16:15
Надати до
12.12.2025 16:15
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
81 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Контактний телефон:
+380335271632
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
81 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Контактний телефон:
+380335271632
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності