Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне) від МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-012344-a
Id Tender 17aa2a61c75345f88f49e5a707bc1487
План UA-P-2025-11-21-013819-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.11.2025 15:05
Остання зміна 11.12.2025 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
940 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 15:04 до 01.12.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 15:04
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 15:04
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 10:00
до 03.12.2025 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 14:03
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 14:03
до 11.12.2025 11:11
Період уточнень
з 21.11.2025 15:04 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 15:04 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 10:00 до 03.12.2025 14:03
Період кваліфікації
з 01.12.2025 10:00 до 03.12.2025 14:03
Основні параметри
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
940 000 грн.
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Назва предмета закупівлі
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
940 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
100 277
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01021, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Грушевського, 7
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
938 854.38 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Носовська
Електронна пошта
Телефон
+380675935889
Сайт:
https://moz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00012925
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Період вимог/скарг з 03.12.2025 14:03 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 10:00 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 14:03
Довідка НАЗК
03.12.2025 14:03
Повідомлення про рішення
02.12.2025 12:33
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1) Відповідно до пункту 3 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції» Додатка 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника - ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (код ЄДРПОУ 25551379) підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, шляхом надання наступних документів: «1) для юридичних осіб повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджуються наступними документами: - установчими документами (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення)». 2) згідно з пунктом 7 Таблиці № 3 Додатка 1.1 до тендерної документації Учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції: «засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника та скріплений печаткою Учасника (у разі наявності) сертифікат ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, який виданий виробнику товару та/або власнику виробничих (технологічних) потужностей на яких виготовляється товар, запропонований Учасником; (дані документи повинні бути дійсними на дату подання тендерної пропозиції)». 2. Перелік та опис виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 1) установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення); 2) сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі наявності). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що відповідають вимогам тендерної документації.
Створено
02.12.2025 12:32
Надати до
03.12.2025 12:32
Договір
UA-2025-11-21-012344-a-a1
Підписаний і діє
Номер
428
938 854.38 грн.
782 378.65 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 277 (штуки)
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номенклатура
Канцелярське приладдя (30190000 - 7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
100 277
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00012925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Повна назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25551379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 11:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
940 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 10:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380675935889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
940 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 10:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380675935889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності