Звернення:
За тендером : Монітори (код за ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Тема:
Наявність в Учасника власного центру технічної підтримки користувачів Обладнання
Зміст:
Шановний Замовнику! Вимога щодо наявності в Учасника власного центру технічної підтримки користувачів Обладнання значно звужує потенційну кількість учасників і можливість отримання найбільш конкурентних пропозицій. Чи задовільніть Вас наявність в Учасника договору про сервісне обслуговування з сервісним центром, а також наявність в Україні власної служби технічної підтримки від виробника Обладнання та авторизованого сервісного центру офіційного дистриб’ютора Обладнання в Україні ?
Користувачи Обладнання, в тому числі юридичні особи, мають всі можливості звернення до технічної підтримки через сайт виробника Обладнання за допомогою гарячої лінії . Якщо проблема не може бути вирішена віддалено, cлужба технічної підтримки виробника надасть інструкції, як отримати послугу з усунення несправності в умовах авторизованого сервісного центру, до якого можна звернутися за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти та інших засобів комунікації. Ви також будете мати можливість звернутися безпосередньо до Учасника з приводу надання технічної допомоги та допомоги з логіс-тичних питань щодо доставки Обладнання до авторизованого сервісного центру і назад. Якщо цих можливостей достатньо, прохання змінити вимогу щодо наявності в Учасника власного центру технічної підтримки користувачів Обладнання. Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
25.11.2025 11:31
Шановний Учасник!
Замовником встановлено вимогу щодо наявності у Учасника власного центру технічної підтримки користувачів Обладнання з огляду на специфіку предмета закупівлі, необхідність оперативного реагування на можливі технічні інциденти, а також для забезпечення належної якості гарантійного обслуговування Обладнання.
Згідно вимог п. 6.4 Додатку 5 до Тендерної документації (Проєкт договору на закупівлю) саме Постачальник здійснює гарантійне обслуговування поставленого Обладнання. Договір, укладений за результатами процедури закупівлі визначає виключно обов’язки Покупця та Постачальника (в тому числі обов’язки Постачальника щодо гарантійного обслуговування). Вказаний договір не може бути підставою для виникнення обов’язків третіх осіб (авторизованих сервіс центрів, представників Виробника Обладнання, тощо). Відповідно, наявність власного сервіс центру Учасника є необхідною умовою для забезпечення передбачених договором прав Покупця в частині гарантійного обслуговування Обладнання.
З огляду на викладене, а також з урахуванням потреб Замовника у забезпеченні належного рівня сервісного супроводу внесення змін до тендерної документації та зміна вимоги щодо наявності в Учасника власного центру технічної підтримки недоцільно.
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 20:17