Закупівля обладнання для їдальні (харчоблоку) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування від ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "АВАНГАРДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
обладнання для їдальні (харчоблоку) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
39310000-8 -
Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
67806, Україна, Одеська область, Авангард, Добрянського, 32
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Платежі здійснюються з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості згідно з постановою КМУ від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
21.11.2025 14:52
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-11-21-011887-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 4 Тендерної Документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.
Пояснення замовника по скарзі
На Дискримінаційні умови ТД Замовника – ЗЗСО «Авангардівський ліцей» Аванградівської селищної ради Одеської області по процедурі закупівлі Обладнання для їдальні (харчоблоку) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування.
На скаргу від 28.11.2025 року № 874 повідомляємо, що ЗЗСО «Авангардівський ліцей» Аванградівської селищної ради Одеської області (далі – Замовник) не погоджується з доводами Скаржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерс Еліт Солюшнс Груп" (далі – Скаржник) щодо дискримінаційних умов ТД Замовника у відкритих торгах з особливостями на закупівлю Обладнання для їдальні (харчоблоку) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-21-011887-a), пояснюючи наступне: Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником 21.11.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Обладнання для їдальні (харчоблоку) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-21-011887-a (далі – Закупівля). 28 листопада 2025 року Скаржник звернувся зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) на Дискримінаційні умови ТД Замовника. Ознайомившись зі змістом, аргументами та вимогами скарги, поданої у рамках Закупівлі, Замовник вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Згідно з рішенням Комісії від 01.12.2025 № 17719-р/пк-пз: замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу, зокрема, надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів. До відома скаржника повідомляємо, що відповідно до законодавства України, а також практики, якої слідує АМКУ при розгляді відповідних справ, замовник надає порівняльну характеристику як мінімум для двох виробників відповідного товару. (Порівняльна таблиця "Плита електрична 6 комфорок" у Листі № 452 від 03.12.2025р.) До відома скаржника повідомляємо, що характеристики, які зазначені в ТД (6 конфорок, розміри орієнтовно 1200 мм, потужність до 15 кВт), є типовими для професійних плит європейського виробництва. На ринку декілька виробників пропонують плити з такими параметрами, а саме: Kogast (Словенія), АТА (Італія), Apach (Італія), Bertos (Італія). У всіх цих виробників є моделі, що повністю або частково співпадають із діапазонами вимог Замовника. Тому твердження про «плиту під одного виробника» – безпідставне. Порівняльна таблиця "Шафа морозильна однодверна" у Листі № 452 від 03.12.2025р. Вимоги до морозильної шафи однодверної є стандартом HoReCa та не обмежують конкуренцію. Параметри: об’єм не менше 700 л., динамічне охолодження, ізоляція не менше 70 мм., R290, нержавіюча сталь AISI430, – це ринковий стандарт, а не унікальна характеристика. Такі шафи випускають Tatra, Brillis, Tecnodom, Apach, FAGOR та інші, що вже свідчить про відсутність дискримінації. Порівняльна таблиця "Посудомийна машина купольна:" у Листі № 452 від 03.12.2025р. Вимоги до купольної посудомийної машини також не є унікальними. Параметри: 4 програми, 60/90/120/180 сек., продуктивність від 40 кошиків/год, температура миття не менше 55°C, ополіскування не менше 82°C, електронна панель, - це також ринковий стандарт. Моделі з такими параметрами виробляють: Tatra, Oztiryakiler, Silano, Apach та інші. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеного в Додатку 4 до закупівлі. Учасники мають право пропонувати товар будь-якого виробника, що буде відповідати діапазону або буде краще характеристик вказаних Замовником. Плиту електричну, шафу морозильну заплановано розмістити у приміщенні харчоблоку ліцею з обмеженою площею, тому розміри обладнання не можуть в значній мірі відрізнятись від наявної площі приміщення, а також підведених електро-водо- та каналізаційних комунікації. Технічні вимоги у Додатку 4 сформовані виключно з урахуванням фактичних потреб харчоблоку ліцею, зокрема: обмеженої площі кухонного приміщення, де розміщується обладнання; вже підведених комунікацій (електромережі, водопроводу, каналізації); вимог безпечної експлуатації шкільного харчоблоку; норм санітарного законодавства та рекомендацій щодо харчування дітей. Будь-яке значне відхилення розмірів або характеристик може зробити обладнання фізично неможливим для монтажу. Скаржник пропонує збільшити допустиму потужність обладнання, проте це категорично неможливо, оскільки, харчоблок школи працює під час аварійних відключень електроенергії на генераторі. У періоди тривалих вимкнень електропостачання, які регулярно трапляються, харчування учнів забезпечується саме за рахунок резервного живлення. Зміна технічних вимог у бік збільшення потужності зробить роботу закладу неможливою: підвищення потужності хоча б кількох одиниць обладнання означитиме, що харчоблок не зможе працювати на резервному живленні. А збільшення загальної електричної потужності обладнання призведе до перевантаження генератора. Отже, вимога «не більше» щодо потужності є об’єктивною, важливою, обґрунтованою та такою, що безпосередньо забезпечує безпеку та безперервність харчування дітей. Враховуючи завершення бюджетного року Замовнику важливо максимально швидко забезпечити необхідними обладнанням учнів ліцею, а також максимально економічно вигідно використати фінансовий ресурс без додаткових вкладень в подальший ремонт неякісного обладнання. В той же час, Скаржник, намагається зобов’язати Замовника внести зміни в технічну специфікацію до тендерної документації відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі, який має запропонувати саме Скаржник, що і є недобросовісною конкуренцією серед учасників та порушує вимоги п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону. Згідно з ч. 5 ст. 5 Закону замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно, спроба Скаржника зобов’язати Замовника внести зміни в технічну специфікацію до тендерної документації відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі, який має запропонувати саме Скаржник, шляхом подання вищезазначеної скарги до Органу оскарження, є зловживання Скаржником правами Учасника процедури закупівлі та призводить до затягування часу і може призвести до зриву закупівлі. Скаржник не довів, що хоча б один пункт ТД унеможливлює участь, вимоги спрямовані на конкретного виробника, існує дискримінаційний намір Замовника, запропонована ним продукція відповідає вимогам. Натомість, Скаржник просить внести зміни під його власний товар, що є зловживанням правом на оскарження (ч. 5 ст. 5 Закону), спробою штучно змінити конкуренцію, діями, які можуть призвести до зриву закупівлі у кінці бюджетного року.
Також Скаржник не скористався своїм правом на звернення до Учасника через майданчик з уточненням характеристик, що додатково засвідчує зловживання Скаржником своїми правами як Учасника процедури закупівлі.
Замовник має повне право вимагати документальне підтвердження якості, екологічності, належних процедур протидії корупції, охорони праці в умовах постачання. Оскільки ці вимоги не обмежують участь жодного виробника, є типовими для публічних закупівель, забезпечують належний контроль постачальників для бюджетних установ.
З урахуванням вищенаведеного дії Замовника є повністю правомірними, обґрунтованими та такими, що відповідають положенням Закону та Особливостей. На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 37, 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Замовник повідомляє, що Скарга на Дискримінаційні умови ТД Замовника є безпідставною.