Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи. від Покалівський ліцей Овруцької міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-21-011038-a
Id Tender f5e8b525be9e40fb8db167e1a8e0090c
План UA-P-2025-11-21-012526-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.11.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
282 526.25 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Станом на листопад 2025 року у замовника виникла потреба у здійсненні закупівлі послуг з харчування дітей, а саме «Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи» код за ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги, з очікуваною вартістю 282526,25грн. У 2025 році уповноваженою особою замовника вже проводилися відкриті торги згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 (далі – Особливості): оголошення про проведення торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-04-007251-a. Закупівля «Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи» але закупівля послуг не відбулась через неподання жодної пропозиції, а отже діти можуть залишитися без харчування. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Зважаючи на те, що для участі у закупівлі за UA-2025-11-04-007251-a не було подано жодної тендерної пропозиції, закупівля по цьому лоту була автоматично відмінена електронною системою закупівель на підставі пункту 48 Особливостей – через неподання жодної тендерної пропозиції. Отож, Замовник вправі придбати необхідні послуги на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. При цьому підпунктом 6 пункту 13 Особливостей також встановлено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Для проведення відкритих торгів згідно з оголошенням про проведення № UA-2025-11-04-007251-a «Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи» код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги Замовником було затверджено та оприлюднено тендерну документацію. Ця закупівля не відбулась у зв’язку із відсутністю учасників, про що в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-11-04-007251-a/print/report/pdf/4f96600e5eae4f3994cd983e5447a4ed?np=1). У зв’язку з цим замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. Згідно з яким, придбання замовником товарів і послуг (крім послуг поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля проведення № UA-2025-11-04-007251-a «Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи» код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладання договору про закупівлю без використання електронної системи. Замовник звернувся до ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ», яка має досвід та можливість надання відповідних послуг для шкільного харчування (саме цього учасника було визнано переможцем у попередній закупівлі у відкритих торгах по закупівлі Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення) UA-2025-01-31-011378-a.). Він надав всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією та відповідає встановленим до учасників кваліфікаційним критеріям, а послуги, які пропонуються відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам. Отже, ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» відповідає технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі «Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.», тому з ним буде укладено договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. При цьому: - не змінюється предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики; - не змінюється проект договору про закупівлю; - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів і становить 282526,25 грн.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
3 950
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11132, Україна, Житомирська область, Коростенський район с. Покалів, вул. Шляхова, будинок 28
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
21.11.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бордюг Тетяна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380680439545
Замовник
ЄДРПОУ
06670730
Назва (англійською мовою)
Pokalivskii licei Ovruckoyi miskoyi radi
Повна назва
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Pokalivskii licei Ovruckoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
11132
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Коростенський район с. Покалів
Адреса
вул. Шляхова, будинок 28
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-21-011038-a-c1
Підписаний і діє
Номер
69
282 526.25 грн.
282 526.25 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.11.2025
Строк дії договору з
20.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 950 (послуга)
Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Номенклатура
Послуги з організації харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Кількість
3 950
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Повна назва
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
06670730

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44948027

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 526.25 грн.
Замовник:
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Контактний телефон:
380680439545
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 526.25 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Покалівський ліцей Овруцької міської ради
Контактний телефон:
380680439545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності