Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області від Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-010496-a
Id Tender b24faf5b579e497d97537dc1bceb0c29
План UA-P-2025-11-19-018304-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.11.2025 14:17
Остання зміна 15.12.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
990 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 14:15 до 06.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 14:15
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 14:15
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00
до 09.12.2025 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 13:32
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.12.2025 13:32
до 15.12.2025 16:08
Період уточнень
з 21.11.2025 14:15 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 14:15 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 09.12.2025 13:32
Період кваліфікації
з 06.12.2025 00:00 до 09.12.2025 13:32
Основні параметри
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
990 300 грн.
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
990 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9903,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08145, Україна, Київська область, с. Забір'я , вул. Грисюка 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНЕКСИС"
Пропозиція:
981 633.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.11.2025 14:15
Критерії прийнятності
21.11.2025 14:15
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
21.11.2025 14:15
Критерії прийнятності
21.11.2025 14:15
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена ЛОЗА
Електронна пошта
Телефон
+380678989991
Замовник
ЄДРПОУ
26312369
Повна назва
Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради
Поштовий індекс
08145
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Забір'я
Адреса
вул.Грисюка, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Період вимог/скарг з 09.12.2025 13:32 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 13:32
Довідка НАЗК
09.12.2025 13:32
Повідомлення про рішення
08.12.2025 12:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
06.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СИНЕКСИС» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області» ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-21-010496-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 1 ТД пункту 1.1.1. Замовником вимагалось «довідка, складена в довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (не менше 1 (одного) договору), в якій має бути зазначена наступна інформація: повне найменування замовника, з яким було укладено аналогічний договір; предмет аналогічного договору; обсяг послуг; термін дії аналогічного договору). Під аналогічним вважається договір, укладений учасником у 2024 та / або 2025 роках, відповідно до коду ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника де предмет аналогічного договору «Поточний ремонт приміщень 2-го поверху (коридор та кабінети) за адресою м.Київ, пр-т Тичини,22 код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Дата укладання договору – Договір №1522 від 23.08.2023 року, термін дії до 31.12.2023 року. Дата укладання аналогічного Договору не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку, складену в довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (не менше 1 (одного) договору), в якій має бути зазначена наступна інформація: повне найменування замовника, з яким було укладено аналогічний договір; предмет аналогічного договору; обсяг послуг; термін дії аналогічного договору). Під аналогічним вважається договір, укладений учасником у 2024 та / або 2025 роках, відповідно до коду ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1 (одного) договору) із усіма його невід’ємними додатками. Позитивний відгук про виконання аналогічного (аналогічних) договорів які зазначені в Довідці. Лист – відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) та завірений підписом уповноважено посадової особи Замовника Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
08.12.2025 12:31
Надати до
09.12.2025 12:31
Договір
UA-2025-11-21-010496-a-a1
Підписаний і діє
Номер
182
981 633.57 грн.
981 633.57 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Номенклатура
Ремонт вимощення будівлі Забірського опорного закладу освіти Боярської міської ради по вул.Грисюка, 2 в с.Забір’я, Фастівського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради
Повна назва
Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26312369

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНЕКСИС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНЕКСИС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43548411

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 16:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
990 300 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради
Контактний телефон:
+380678989991
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
990 300 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 00:00
Замовник:
Забірський опорний заклад освіти Боярської міської ради
Контактний телефон:
+380678989991
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності