Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради
«Білоцерківська міська лікарня №3»
03.12.2025 року м. Біла Церква
Порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» у відкритих торгах на закупівлю Послуги сервісного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора H18 Light, серійний номер 02011697 код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, UA-2025-11-21-006828-a, згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації.
2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги сервісного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора H18 Light, серійний номер 02011697 код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, UA-2025-11-21-006828-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей.
У ході розгляду питання 1 порядку денного:
«01» грудня 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору «ДК 021:2015 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (UA-2025-11-21-006828-a)
За результатами аукціону пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» є переможцем.
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» у процедурі закупівлі UA-2025-11-21-006828-a виявлено наступні невідповідності, а саме:
- Додаток № 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, має надати пункт 1 Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням:
повної назви Замовника,
контактної інформації (адреса, телефон),
періоду виконання договору,
предмету закупівлі.
Однак учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» подав довідку в довільній формі, яка не містить в собі:
- Періоду виконання договору;
- Предмету закупівлі.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» має вказати у Довідці вищезазначену інформацію.
У ході розгляду питання 2 порядку денного:
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги сервісного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора H18 Light, серійний номер 02011697 код ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, UA-2025-11-21-006828-a.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ЛАБ СЕРВІС» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Уповноважена особа
Фахівець з публічних закупівель Аліна ЛИТВИН