Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області) від Головне управління ДПС у Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-005719-a
Id Tender e76ad5f07dea4ecfbaf2705508b17dbc
План UA-P-2025-11-12-002345-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.11.2025 12:09
Остання зміна 06.12.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 458 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 12:09 до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 12:09
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 12:09
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 14:21
до 04.12.2025 16:08
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 16:08
до 10.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.12.2025 16:08
-
Період уточнень
з 21.11.2025 12:09 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 12:09 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 14:21 до 04.12.2025 16:08
Період кваліфікації
з 01.12.2025 14:21 до 04.12.2025 16:08
Основні параметри
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 458 500 грн.
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Очікувана вартість
3 458 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17292,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 13:46
Закінчення аукціону
01.12.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Код ДК 021:2015
70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 11:41
Дата постачання по
31.12.2026 11:41
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
3 339 796.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
3 167 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Пропозиція:
3 384 783.93 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кісельова Наталія Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380997975209
Замовник
ЄДРПОУ
43995469
Повна назва
Головне управління ДПС у Сумській області
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
Іллінська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:08 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 14:21 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:08
Довідка НАЗК
04.12.2025 16:08
Повідомлення про рішення
04.12.2025 16:07
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 15:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 14:21
Витяг з ЄДР
01.12.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 11:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 11:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» виявлено такі невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: пп. 9.1 п. 9 Додатку 2 Тендерної документації - в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про наявність інструкції щодо не допущення особами, які з ним працюють та мають допуск до приміщень Замовника, збирання та поширення інформації та/або документів, що містяться у приміщеннях Замовника, та її неухильне дотримання положень цієї інструкції. Вимога: надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначити інформацію про наявність інструкції щодо не допущення особами, які з ним працюють та мають допуск до приміщень Замовника, збирання та поширення інформації та/або документів, що містяться у приміщеннях Замовника, та її неухильне дотримання положень цієї інструкції.
Створено
02.12.2025 14:41
Надати до
03.12.2025 14:41
Договір
UA-2025-11-21-005719-a-a1
Очікує підписання
3 000 000 грн.
3 000 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
13 (послуга)
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Номенклатура
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (Комплексне обслуговування адміністративних приміщень та прилеглої території об’єктів Головного управління ДПС у Сумській області)
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у Сумській області
Повна назва
Головне управління ДПС у Сумській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43995469

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Повна назва
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3162109260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 458 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Сумській області
Контактний телефон:
+380997975209
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 458 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Сумській області
Контактний телефон:
+380997975209
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності