Показати схожі тендери

Закупівля Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-21-003722-a
Id Tender b19ff36bc340499c887c4af67d9e3458
План UA-P-2025-11-21-004651-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.11.2025 10:45
Остання зміна 08.12.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2025 10:42 до 29.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2025 10:42
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2025 10:42
до 26.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:29
-
Залишилось 4 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 09:30
до 14.12.2025 00:00
Період уточнень
з 21.11.2025 10:42 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 21.11.2025 10:42 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:29
Основні параметри
Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Обсяги закупівлі можуть бути зменшені за фактичною потребою Замовника та/або з урахуванням обсягу його видатків. Кількість поставок наразі визначити неможливо. Учасник повинен забезпечити можливість поставки товару як у повному обсязі, так і невеликими партіями (наприклад, близько 2 тонн) протягом 24 годин з моменту отримання звернення від Замовника. (Зазначені вимоги зумовлені специфікою виробничої діяльності підприємства Замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
250 000 грн.
Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Назва предмета закупівлі
Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 12:06
Закінчення аукціону
01.12.2025 12:29
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 300 (тонни)
Шлак доменний відвальний (фракція 0-10 мм)
Опис предмета закупівлі
Шлак доменний відвальний (фракція 0-10 мм)
Код ДК 021:2015
14630000-6 - Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
51931, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. Широка, 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 300 (тонни)
Шлак доменний відвальний (фракція 10-60 мм)
Опис предмета закупівлі
Шлак доменний відвальний (фракція 10-60 мм)
Код ДК 021:2015
14630000-6 - Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
51931, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. Широка, 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХПРОМТРАНС"
Пропозиція:
249 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛТ КОМПАНІ"
Пропозиція:
246 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 12:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Чепурко
Електронна пошта
Телефон
+380633037259
Сайт:
http://aulivoda.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34621490
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Поштовий індекс
52300
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська
Адреса
Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р)
Кваліфікація
Лот № 1 Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 09:30 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 12:29 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.12.2025 09:30
Повідомлення про рішення
05.12.2025 20:56
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 13:23
Електроний протокол про продовження строку
01.12.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
05.12.2025 13:23
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Додаток №1 тендерної документації – І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій- На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції надається: 1.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км (вказати правові підстави володіння/користування, чітку адресу та площу складського приміщення, можливо з прилеглою територією.) (Площа складського приміщення, можливо з прилеглою територією, повинна відповідати специфіці та кількості товару, що пропонується учасником до постачання в тому числі і за площею!) Замовник залишає за собою право здійснити перевірку наявності складської бази, її місцезнаходження та відповідності площі кількісним характеристикам предмета закупівлі. 1.2. Правовстановлюючий документ, що посвідчує правове використання власного/орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км, а саме: право власності або право користування учасником (договір оренди) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. 1.3. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого вантажного автомобілю (самоскиду), вантажопід'ємністю не менше 23 т (вказати правові підстави володіння/користування). 1.4. Правовстановлюючий документ на власність учасника (технічний паспорт автотранспортного засобу) або договір на право користування (оренди) разом з технічним паспортом автотранспортного засобу з актом приймання передачі (в разі передачі за актом приймання-передачі) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року). Додатково для орендованого транспортного засобу та/або орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км, учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає гарантійний/ні лист/ти від орендодавця/ців в довільній формі, з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025р., відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), та датований/датовані не раніше оголошення цієї процедури закупівлі. Гарантійний/ні лист/и повинен(ні) містити: - Реквізити орендодавця (назва, код ЄДРПОУ). - Адресу майна, зазначеного в договорі (для орендованого складського приміщення) та/або Номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (для орендованого транспортного засобу) - Підпис уповноваженої особи орендодавця. 2. Додаток №1 тендерної документації- V. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації «10. Лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти днів без припинення поставки товару» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав Довідку № 2711 від 27.11.2025 року про наявність в учасника власного орендованого складського приміщення, але не у відповідності до вимог Замовника. 2. Учасник не надав договір оренди складського приміщення, а надав Договір №21/10/24 від 21 жовтня 2024 року СКЛАДСЬКОГО ЗБЕРІГАННЯ, що не відповідає вимогам Замовника. 3. Учасник надав Довідку № 2711 від 27.11.2025 року про наявність в учасника власного/орендованого транспортного засобу, але не у відповідності до вимог Замовника. 4. Учасник надав договір оренди та суборенди на автотранспорт, але не надав технічні паспорти автотранспортних засобів. 5. Учасник не надав гарантійний/ні лист/ти від орендодавця/ців в довільній формі, з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025р., відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), та датований/датовані не раніше оголошення цієї процедури закупівлі. Гарантійний/ні лист/и повинен(ні) містити: - Реквізити орендодавця (назва, код ЄДРПОУ). - Адресу майна, зазначеного в договорі (для орендованого складського приміщення) та/або Номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (для орендованого транспортного засобу) - Підпис уповноваженої особи орендодавця 6. Учасник не надав Листа у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти днів без припинення поставки товару Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км (вказати правові підстави володіння/користування, чітку адресу та площу складського приміщення, можливо з прилеглою територією.) (Площа складського приміщення, можливо з прилеглою територією, повинна відповідати специфіці та кількості товару, що пропонується учасником до постачання в тому числі і за площею!) Замовник залишає за собою право здійснити перевірку наявності складської бази, її місцезнаходження та відповідності площі кількісним характеристикам предмета закупівлі. 2. Правовстановлюючий документ, що посвідчує правове використання власного/орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км, а саме: право власності або право користування учасником (договір оренди) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. 3. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого вантажного автомобілю (самоскиду), вантажопід'ємністю не менше 23 т (вказати правові підстави володіння/користування). 4. Правовстановлюючий документ на власність учасника (технічний паспорт автотранспортного засобу) або договір на право користування (оренди) разом з технічним паспортом автотранспортного засобу з актом приймання передачі (в разі передачі за актом приймання-передачі) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року). 5 Гарантійний/ні лист/ти від орендодавця/ців в довільній формі, з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025р., відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), та датований/датовані не раніше оголошення цієї процедури закупівлі. Гарантійний/ні лист/и повинен(ні) містити: - Реквізити орендодавця (назва, код ЄДРПОУ). - Адресу майна, зазначеного в договорі (для орендованого складського приміщення) та/або Номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (для орендованого транспортного засобу) - Підпис уповноваженої особи орендодавця. 6. Лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти днів без припинення поставки товару
Створено
05.12.2025 20:54
Надати до
06.12.2025 20:54
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 09:30 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 13:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Кваліфікаційний критерій -Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км (вказати правові підстави володіння/користування, чітку адресу та площу складського приміщення, можливо з прилеглою територією.) (Площа складського приміщення, можливо з прилеглою територією, повинна відповідати специфіці та кількості товару, що пропонується учасником до постачання в тому числі і за площею!) Замовник залишає за собою право здійснити перевірку наявності складської бази, її місцезнаходження та відповідності площі кількісним характеристикам предмета закупівлі. 1.3. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого вантажного автомобілю (самоскиду), вантажопід'ємністю не менше 23 т (вказати правові підстави володіння/користування). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав Довідку №1 від 28.11.2025 року що містить інформацію про наявність в учасника орендованого складського приміщення, але не у відповідності до вимог Замовника. 2. Учасник надав довідку, Довідку № 2 від 28.11.2025 року що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого вантажного автомобілю, але інформація у довідки різниця з наданими технічними паспортами автотранспортного засобу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого складського приміщення, що розташоване в межах м. Кам’янського (Дніпропетровської області), або за його межами в радіусі не більше 10 км (вказати правові підстави володіння/користування, чітку адресу та площу складського приміщення, можливо з прилеглою територією.) (Площа складського приміщення, можливо з прилеглою територією, повинна відповідати специфіці та кількості товару, що пропонується учасником до постачання в тому числі і за площею!) 2. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного/ орендованого вантажного автомобілю (самоскиду), вантажопід'ємністю не менше 23 т (вказати правові підстави володіння/користування).
Створено
08.12.2025 10:42
Надати до
09.12.2025 10:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Контактний телефон:
+380633037259
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"
Контактний телефон:
+380633037259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності