Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4 від Головне управління ДПС у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-017544-a
Id Tender ac740f712bc34de1b60fe15fe8ebb531
План UA-P-2025-11-19-019926-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.11.2025 18:06
Остання зміна 11.12.2025 17:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 168 457 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 18:05 до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 18:05
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 18:05
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00
до 09.12.2025 17:17
Залишилось 2 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 17:17
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 17:17
-
Період уточнень
з 20.11.2025 18:05 до 02.12.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 18:05 до 02.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 09.12.2025 17:17
Період кваліфікації
з 05.12.2025 00:00 до 09.12.2025 17:17
Основні параметри
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 168 457 грн.
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Назва предмета закупівлі
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Очікувана вартість
4 168 457 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20842,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, майдан Київський, 4
Дата постачання по
30.06.2026 18:07
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
3 946 918.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 18:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
20.11.2025 18:02
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баглай Надія Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380332777132
Сайт:
https://vl.tax.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44106679
Повна назва
Головне управління ДПС у Волинській області
Поштовий індекс
43027
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
майдан Київський, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Період вимог/скарг з 09.12.2025 17:17 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 00:00 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 17:17
Довідка НАЗК
09.12.2025 17:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 11:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 18:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 18:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-11-20-017544-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ", а саме: 1. у рядку 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці пункту 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 та документи на підтвердження наданої інформації. Учасником надано довідку за формою, що вимагалась, однак форма заповнена з певними невідповідностями, зокрема у рядку 2 таблиці не зазначено по батькові працівника та у рядку 10 не зазначено кваліфікацію працівника. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати довідку за формою 2 з виправленими невідповідностями. 2. у рядку 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці пункту 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» визначено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Довідку надано, документи на підтвердження виконання аналогічного договору надано, однак договір укладено на суму більшу ніж зазначена у актах, наданих на підтвердження виконання договору, тобто немає підтвердження виконання договору в повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі (акти приймання виконаних будівельних робіт на суму зазначену у договорі або додаткову угоду на зменшення суми договору).
Створено
08.12.2025 11:53
Надати до
09.12.2025 11:53
Договір
UA-2025-11-20-017544-a-c1
Очікує підписання
3 946 918.8 грн.
3 946 918.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Номенклатура
Реконструкція силових електричних мереж та покрівлі з приєднанням дахової СЕС потужністю 50кВт для потреб адміністративного приміщення ГУ ДПС у Волинській області за адресою: м. Луцьк, майдан Київський, 4
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у Волинській області
Повна назва
Головне управління ДПС у Волинській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44106679

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44547691

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 168 457 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Волинській області
Контактний телефон:
+380332777132
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 168 457 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Волинській області
Контактний телефон:
+380332777132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності