Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання від Чорноморська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-015977-a
Id Tender 44426f6b0a8d4fa3a108947da7ac6814
План UA-P-2025-10-07-010558-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.11.2025 16:30
Остання зміна 11.12.2025 10:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 171 118.33 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 16:30 до 28.11.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 16:30
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 16:30
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 23:59
до 05.12.2025 10:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 10:00
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 10:00
до 11.12.2025 10:29
Період уточнень
з 20.11.2025 16:30 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 16:30 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 23:59 до 05.12.2025 10:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 23:59 до 05.12.2025 10:00
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію на товар виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю даного товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 171 118.33 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Примітки
За кодом ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
4 171 118.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
4 220
Одиниця виміру
NH
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
Пропозиція:
3 977 350 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрюков Олексій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380486875043
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 05.12.2025 10:00 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 23:59 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Переможцем на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання) визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ». 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ». 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
05.12.2025 10:00
Довідка НАЗК
05.12.2025 10:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.12.2025 16:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-11-20-015977-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ» встановлено наступну невідповідність: 1) Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в штаті Учасника контролера якості, призначеного наказом від 02.01.2023 року №17. Проте на підтвердження цієї інформації надано наказ «Про призначення контролера якості» № 171 від 01 листопада 2025 р. (відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2) Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником в складі тендерної пропозиції надано сканований аналогічний договір №325/20 від 24.06.2020 р. з Додатком №1 до договору та актами прийому-передачі послуг. Акти прийому-передачі послуг засвідчені не належним чином (відповідно до п.1.5 частини 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
03.12.2025 16:15
Надати до
04.12.2025 16:15
Договір
UA-2025-11-20-015977-a-b1
Підписаний і діє
Номер
180-В-ЧФ-25
4 772 820 грн.
3 977 350 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.03.2027
Номенклатура
4 220 (NH)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Кількість
4 220
Одиниця виміру
NH
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 березня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728418

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
Повна назва
ТОВ «ТЮНІНГ-СЕРВІС КЛУБ МАРШАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34737565

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 10:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 171 118.33 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 171 118.33 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності