Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ) від Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-015750-a
Id Tender 7c89d66dfe0a48f79882a1a5568a9489
План UA-P-2025-11-19-018295-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.11.2025 16:25
Остання зміна 15.12.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 718 971.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 16:23 до 29.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 16:23
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 16:23
до 26.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:10
-
Залишилось 3 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 15:09
до 21.12.2025 00:00
Період уточнень
з 20.11.2025 16:23 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 16:23 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:10
Основні параметри
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 718 971.2 грн.
Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ
Очікувана вартість
1 718 971.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25784,57
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 14:47
Закінчення аукціону
01.12.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
1 660 008.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД"
Пропозиція:
1 672 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Оскольський
Електронна пошта
Телефон
+380506421030
Сайт:
https://unci.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02011976
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Поштовий індекс
03032
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Здановської Юлії, 33/43
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення відділення поліклініки (літ. «А») для влаштування робочих кабінетів у ДНП «НІР» за адресою: вул. Юлії Здановської, 33/43, м. Київ
Період вимог/скарг з 08.12.2025 15:09 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 15:10 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 15:10
Довідка НАЗК
08.12.2025 15:09
Повідомлення про рішення
05.12.2025 11:21
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 10:16
Електроний протокол про продовження строку
01.12.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В зв'язку з перевіркою поданих Учасником документів та можливісттю надання 24 годин для випралення невідподностей.
Дата продовження строку розгляду
05.12.2025 10:16
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції. Невідповідність 1: Відповідно до пункту 3.1. розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що на підтвердження інформації, зазначеній учасником у формі 2 пункту 3.1. розділу ІІІ учасник в складі пропозиції надає Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за Формою 2 та зазначає найменування, номер та дата документа, який підтверджує або право власності, або оренди, або користування, або залучення субпідрядника (Ліцензійне програмне забезпечення АВК-5 або аналог - не менше 1 од. – не зазначено номер та дата ) Для виправлення невідповідності потрібно надати – заповнену належним чином Форму 2 Додатку 1 до тендерної документації. Невідповідність 2: Відповідно до пункту 3.3. розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договіру Учасник в складі пропозиції надає: Договір на надання Учасником послуг/робіт з капітального ремонту, будівництва або поточного ремонту, визначених за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року№ 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник) або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Наданий Учасником 1 Договір не відповідає з жодних перелічених умов, оскільки не висвітлює всю інформацію з проведення поточного ремонту приміщення (встановлення кондиціонерів, опалювальних радиаторів, прокладання трубопроводів водопостачання, Встановлення штепсельних та комп’ютерних розеток, прокладання проводів при схованій проводці, відповідно до Додатку 1-Г до тендерної документації) Для виправлення невідповідності потрібно надати Аналогічний Договір щодо надання послуг/робіт з капітального ремонту, будівництва або поточного ремонту, визначених за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року№ 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник) або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі (врахувавши вимоги до п. 3.3. Додатку 1 та Додатку 1-Г до тендерної документації).
Створено
05.12.2025 11:20
Надати до
06.12.2025 11:20
Період вимог/скарг з 15.12.2025 13:32 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 13:24 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Листом від 15.12.2025 року (завантаженому на майданчику), відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
15.12.2025 13:32
Повідомлення про рішення
15.12.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 13:32 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 718 971.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 10:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380506421030
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 718 971.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 10:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380506421030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності