Показати схожі тендери

Закупівля Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів від Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-014475-a
Id Tender 835cd19947574c418e9f8116b3195042
План UA-P-2025-11-20-015771-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.11.2025 15:49
Остання зміна 09.12.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
263 682 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 15:48 до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 15:48
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 15:48
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00
до 02.12.2025 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 13:32
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 13:32
до 09.12.2025 14:47
Період уточнень
з 20.11.2025 15:48 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 15:48 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 02.12.2025 13:32
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 02.12.2025 13:32
Основні параметри
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
263 682 грн.
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Назва предмета закупівлі
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
263 682 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1318,41
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів
Код ДК 021:2015
50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі підписаних актів виконаних послуг Замовник оплачує виконані послуги не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД"
Пропозиція:
242 801.04 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бургутіна Валерія Глєбівна
Електронна пошта
Телефон
0682198121
Замовник
ЄДРПОУ
01987037
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50049
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
КРИВИЙ РІГ
Адреса
вул. Поперечна, 1 а
Кваліфікація
Лот № 1 Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Період вимог/скарг з 02.12.2025 13:32 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 00:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 13:32
Довідка НАЗК
02.12.2025 13:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 11:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 06:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано заповнену форму тендерна пропозиція, зміст якої не відповідає вимогам Замовника. Учасником в таблиці тендерної пропозиції невірно зазначені типи ліфтів (графи 1, 2 та 3 таблиці). 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ з підтвердженням організаційних вимог, зміст якого не повністю відповідає вимогам Замовника. 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: - Виправлену та підписану тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком № 1.1 до тендерної документації. - інформацію щодо організаційних вимог до Учасника згідно пункту 2 Загальних вимог.
Створено
01.12.2025 11:02
Надати до
02.12.2025 11:02
Договір
UA-2025-11-20-014475-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8
242 801.04 грн.
202 334.2 грн.
З ПДВ
Підписано
09.12.2025
Строк дії договору з
09.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
12 (послуга)
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів
Номенклатура
Організація і виконання послуг з обслуговування ліфтів
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01987037

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД"
Повна назва
ТОВ "СТАЛЬ МЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44476055

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 14:47
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
263 682 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0682198121
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
263 682 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0682198121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності