Зміст
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
03.12.2025 року м. Шостка
Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД
Порядок денний:
Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Поточний ремонт частини покрівлі даху Ковтунівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: вул. Суворова 4 с. Ковтунове Шосткинського р-ну Сумської області. Код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) деталізований код 45261000-4 (зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи).
Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-20-014346-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах:
1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку № 2 тендерної Документації № 96 від 20.11.2025 року надав Довідку № 1846/25 від 24.11.2025 року «Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», в якій вказав назву аналогічного договору, яка не відповідає назві в самому договорі, наданому учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону).
Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
У зв’язку із вищезазначеним,
ВИРІШИЛА
Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, та:
1. Учаснику ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
2. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей.
Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель
управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ