Показати схожі тендери

Закупівля Перевезення персоналу від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-011777-a
Id Tender 4940f8d9f8a444f8a9e90ef4ac957f75
План UA-P-2025-11-20-013368-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.11.2025 14:43
Остання зміна 11.12.2025 15:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
850 368 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 14:42 до 28.11.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 14:42
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 14:42
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:02
до 03.12.2025 09:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 09:15
до 09.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.12.2025 09:15
-
Період уточнень
з 20.11.2025 14:42 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 14:42 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:02 до 03.12.2025 09:15
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:02 до 03.12.2025 09:15
Основні параметри
Перевезення персоналу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
850 368 грн.
Перевезення персоналу
Назва предмета закупівлі
Перевезення персоналу
Примітки
Пасажирські перевезення персоналу підприємства
Очікувана вартість
850 368 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8503,68
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 11:39
Закінчення аукціону
01.12.2025 12:02
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 8 352 (кілометри)
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 2 рази на день в робочі дні (261 днів, 32 км/день)
Опис предмета закупівлі
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 2 рази на день в робочі дні (261 днів, 32 км/день)
Код ДК 021:2015
60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Кількість
8 352
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 1 664 (кілометри)
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 1 раз на день в неробочі дні (104 дня, 16 км/день)
Опис предмета закупівлі
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 1 раз на день в неробочі дні (104 дня, 16 км/день)
Код ДК 021:2015
60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Кількість
1 664
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 1 320 (Година)
Пасажирські перевезення персоналу підприємства легковим автомобілем кількістю місць до 4-х
Опис предмета закупівлі
Пасажирські перевезення персоналу підприємства легковим автомобілем кількістю місць до 4-х
Код ДК 021:2015
60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Кількість
1 320
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
1. Розрахунок за користування автотранспортом здійснюється Замовником на підставі наданих Виконавцем рахунків за фактично надані послуги, шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 30-ти календарних днів після підписання сторонами акту (актів) виконаних робіт. 2. Розрахунки за надання послуг проводяться, згідно тарифів, вказаних в Додатку 1 до проекту Договору. 3. Надані послуги оформляються актом виконаних робіт, на основі якого виставляється рахунок, який є підставою для оплати послуг за договором. 4.Рахунки на оплату послуг автотранспорту з актами виконаних робіт, Виконавець надає Замовнику щомісяця. 5.Замовник має право достроково прийняти і сплатити послуги за Договором. 6.У разі припинення надання послуг за ініціативою Замовника проведені Виконавцем фактичні витрати на момент припинення послуг оплачуються Замовником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ФЕЩЕНКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
821 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РОМАНЧУК ЄВГЕНІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
779 944 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
20.11.2025 14:42
Тендерна документація
20.11.2025 14:42
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.11.2025 14:42
Проект договору
20.11.2025 14:42
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гінкельман Катерина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380457920720
Замовник
ЄДРПОУ
40972700
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Перевезення персоналу
Період вимог/скарг з 03.12.2025 09:15 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 12:02 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до норм пункту 44 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене Постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 44 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Відповідно до пункту 46 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 46 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
Документи кваліфікації
03.12.2025 09:15
Довідка НАЗК
03.12.2025 09:15
Повідомлення про рішення
03.12.2025 09:14
Пропозиція, що перемогла
03.12.2025 09:14
Пропозиція, що перемогла
03.12.2025 09:14
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 08:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Невірно (помилково) вказано період дії (кількість днів) тендерної пропозиції Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано,в додатку до комерційної пропозиції учасника «Тендерна пропозиція» замість 120 днів дії тендерної пропозиції, згідно тендерної документації замовника Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п4 Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, вказано строк 90 днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений додаток, з відповідними виправленнями, а саме зміни (продовження) строку дії тендерної пропозиції до 120 днів.
Створено
02.12.2025 08:12
Надати до
03.12.2025 08:12
Договір
UA-2025-11-20-011777-a-a1
Очікує підписання
779 944 грн.
779 944 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 352 (кілометри)
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 2 рази на день в робочі дні (261 днів, 32 км/день)
Номенклатура
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 2 рази на день в робочі дні (261 днів, 32 км/день)
Кількість
8 352
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
1 664 (кілометри)
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 1 раз на день в неробочі дні (104 дня, 16 км/день)
Номенклатура
Перевезення персоналу пасажирським автобусом за маршрутом: Ун-м. "Союз" - КОС і в зворотньому напрямку 1 раз на день в неробочі дні (104 дня, 16 км/день)
Кількість
1 664
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
1 320 (Година)
Пасажирські перевезення персоналу підприємства легковим автомобілем кількістю місць до 4-х
Номенклатура
Пасажирські перевезення персоналу підприємства легковим автомобілем кількістю місць до 4-х
Кількість
1 320
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40972700

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "РОМАНЧУК ЄВГЕНІЙ ПАВЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "РОМАНЧУК ЄВГЕНІЙ ПАВЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2615517532

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
850 368 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380457920720
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
850 368 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ВОДОКАНАЛ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380457920720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності