Показати схожі тендери

Закупівля Лот 1. Комп'ютер (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)); Лот 2. Ноутбук (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-011741-a
Id Tender 3cd22a46d58b493abd50ddcc43d5be78
План UA-P-2025-11-20-013648-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.11.2025 15:04
Остання зміна 02.12.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 545 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 15:00 до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 15:00
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 15:00
до 25.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.11.2025 11:43
-
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 15:20
до 08.12.2025 00:00
Період уточнень
з 20.11.2025 15:00 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 15:00 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 11:43
Основні параметри
Лот 1. Комп'ютер (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)); Лот 2. Ноутбук (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Обсяги постачання товару згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Лот 1. Комп'ютер_Ос_2025_" та "Додатку 3. Технічне завдання_Лот 2. Ноутбук_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Лот 1. Комп'ютер. Лот 2. Ноутбук_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Лот 1. Комп'ютер. Лот 2. Ноутбук _Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_ Лот 1. Комп'ютер_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_ Лот 2. Ноутбук_Ос_2025_", "Додаток 3. Тех. завдання_ Лот 1. Комп'ютер_Ос_2025_", "Додаток 3. Тех. завдання_ Лот 2. Ноутбук_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Лот 1. Комп'ютер_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Лот 2. Ноутбук_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_Лот 1. Комп'ютер. Лот 2. Ноутбук_Ос_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Лот 1. Комп'ютер. Лот 2. Ноутбук _Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Лот 1. Комп'ютер. Лот 2. Ноутбук _Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постановою. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Постанови надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 065 000 грн.
Лот 1. Комп'ютер
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Комп'ютер
Очікувана вартість
1 065 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10650,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 11:19
Закінчення аукціону
28.11.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
Пропозиція:
1 030 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Вербовська Ірина Володимирівна
Пропозиція:
1 021 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 11:19
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
480 000 грн.
Лот 2. Ноутбук
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Ноутбук
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 11:05
Закінчення аукціону
28.11.2025 11:28
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Пропозиція:
477 534 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Вербовська Ірина Володимирівна
Пропозиція:
463 110 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 11:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романюк Михайло Борисович
Електронна пошта
Телефон
380412431522
Замовник
ЄДРПОУ
02125208
Назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Повна назва
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Повна назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Комп'ютер
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:20 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 11:43 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно Таблиці 1 КІЛЬКІСНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовником встановлено вимоги щодо характеристику товару, а саме, монітор – діагональ – не менше 24". Учасник запропонував монітор з діагоналлю 23,8". Діагональ монітору, не відповідає технічним характеристикам. Згідно абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель, у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:19
Повідомлення про рішення
28.11.2025 11:43
Витяг з ЄДР
28.11.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:29 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 15:20 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
1. Згідно Таблиці 1 КІЛЬКІСНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовником встановлено вимоги щодо характеристику товару, а саме, накопичувач SSD: швидкість читання – 3200 Мбіт/с, швидкість запису 2200 Мбіт/с. Учасник підтвердив, що дійсно поставить комп'ютер з накопичувачем SSD 1 ТВ Patriot P300 M.2 2280 PCle 3.0x4 NVMe TLC (P300P1TBM28) з швидкістю читання – 3200 Мбіт/с та швидкістю запису 2200 Мбіт/с. При перевірці характеристик виявлено невідповідність наданих даних, а саме швидкість читання – 2100 Мбіт/с, швидкість запису 1650 Мбіт/с. Джерела: - https://brain.com.ua/ukr/Nakopichuvach_SSD_M2_2280_1TB_Patriot_P300P1TBM28-p713957.html ; - https://www.foxtrot.com.ua/ru/shop/zhestkie_diski_ssd_patriot_m-2-nvme-pcie-3-0-x4-1tb-2280-p300.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1-[regular]-[Pro-Audit]-[PMax]-[IT]-[Zombie]&utm_term=&utm_content=cid%7C22334180544& . Згідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системи закупівель, у разі коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:28
Повідомлення про рішення
02.12.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Лот № 2 Лот 2. Ноутбук
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 11:43 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 11:43
Витяг з ЄДР
28.11.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 545 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380412431522
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 545 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
380412431522
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності