Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер) від ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-010146-a
Id Tender 3d684281ebb24c97a832b89b7087e6e6
План UA-P-2025-11-12-017114-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.11.2025 13:59
Остання зміна 15.12.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
501 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 13:59 до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 13:59
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 13:59
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00
до 08.12.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 11:20
до 14.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.12.2025 11:20
до 15.12.2025 16:12
Період уточнень
з 20.11.2025 13:59 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 13:59 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 08.12.2025 11:20
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 08.12.2025 11:20
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Закупівля здійснюється в рамках реалізації проєкту «Університети - Громади: посилення співпраці» (Грантова угода 101083077 – UNICOM – ERASMUS-EDU-2022-CBHE), що фінансується Європейським Союзом як Міжнародна технічна допомога відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, та зареєстрований Кабінетом Міністрів України 27.05.2025 за № 6031. Відповідно до п. 197.11 Податкового кодексу України операції з постачання товарів у рамках проєкту МТД і в межах затвердженого плану закупівлі товарів, що постачаються виконавцям проєктів МТД й оплачуються за кошти МТД, звільняються від оподаткування ПДВ. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
501 000 грн.
Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
501 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2505,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 16 (штуки)
Ноутбук Acer Aspire Go AG15-71P (NX.J6SEU.007) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук Acer Aspire Go AG15-71P (NX.J6SEU.007) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки 14
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Персональний комп’ютер Vinga Advanced D8422 (R7M32INT.D8422) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Персональний комп’ютер Vinga Advanced D8422 (R7M32INT.D8422) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61166, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки 14
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар проводяться за фактом постачання на підставі видаткової накладної протягом 10 днів з моменту поставки товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
479 634 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
54541
Назва
Єврокомісія
Повна назва
Європейська комісія
Адреса
1040, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi 200
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Сарієва
Електронна пошта
Телефон
+380931986899
Замовник
ЄДРПОУ
02071197
Повна назва
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
Поштовий індекс
61166
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 11:20 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 00:00 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.12.2025 11:20
Довідка НАЗК
08.12.2025 11:20
Повідомлення про рішення
05.12.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
05.12.2025 10:58
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноважена особа Харківського національного університету радіоелектроніки Сарієва Анастасія, під час розгляду тендерної пропозиції учасника «ТОВ "ЮДІТРЕЙД"», виявила невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції. В порядку, передбаченому ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" щодо закупівлі Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (далі - Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-20-010146-a. 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1)Учасник ТОВ "ЮДІТРЕЙД" запропонував товар, еквівалентний до того, що вимагається Замовником. Однак Учасник ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції не надав таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником; 2)Учасник ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надав АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Юдітрейд», що є виробником персональних комп’ютерів Uditrade Work Station, цим листом підтверджує можливість поставки запропонованого товару, а саме: - Персональний комп'ютер Uditrade WorkStation F0427 (AR7.R16.INT.U.F0427) у кількості 1 штука. Строк гарантії на запропонований товар становить – 12 (дванадцять) місяців. Системні блоки Uditrade Work Station, що виробляються нашою компанією, є новими, належної якості, та відповідають технічним вимогам закупівлю з ідентифікатором UA-202511-20-010146-a. На запропонований товар надаємо гарантійну, сервісну та технічну підтримку сервісного центру ТОВ «Юдітрейд». Однак щодо позиції закупівлі “Ноутбук Acer Aspire Go AG15-71P (NX.J6SEU.007) або еквівалент” Учасник ТОВ "ЮДІТРЕЙД" надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про те, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" звернулося до офіційного виробника запропонованого товару для отримання авторизаційного листа. Разом з цим, станом на кінцеву дату прийому тендерних пропозицій товариство з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» не отримало відповідь від офіційного виробника щодо надання авторизаційного листа для участі у закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації п.3, п.п.3.2.2. «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» або схожі за змістом (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації»; 2) відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації п.3, п.п.3.2.4. «Для підтвердження можливості поставки в визначені терміни і в зазначеній кількості, а також для підтвердження легальності ввезення запропонованого Товару Учасник повинен надати: документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого Товару: виданий учаснику виробником (уповноваженим представником від імені виробника) сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або виданий учаснику виробником (уповноваженим представником від імені виробника) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі, вказаного в електронній системі закупівель, з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з подібною за змістом інформацією (авторизаційний лист, лист про уповноваження тощо) та/або документ/документи, які підтверджують можливість постачання Товару, що легально ввезений/буде ввезений в Україну (копії митних декларацій, копії товаро-транспортних та/або видаткових накладних, тощо). Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі» 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» або схожі за змістом (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації; 2) документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого Товару: виданий учаснику виробником (уповноваженим представником від імені виробника) сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або виданий учаснику виробником (уповноваженим представником від імені виробника) документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі, вказаного в електронній системі закупівель, з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з подібною за змістом інформацією (авторизаційний лист, лист про уповноваження тощо) та/або документ/документи, які підтверджують можливість постачання Товару, що легально ввезений/буде ввезений в Україну (копії митних декларацій, копії товаро-транспортних та/або видаткових накладних, тощо). Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель , якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.12.2025 10:57
Надати до
06.12.2025 10:57
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником «ТОВ "ЮДІТРЕЙД"». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника «ТОВ "ЮДІТРЕЙД"» виявлено невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасникаТОВ "ЮДІТРЕЙД" щодо закупівлі Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональний комп’ютер) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) в порядку, передбаченому ч.16 ст.29 Законом з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищезазначене уповноваженою особою прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 7 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, а саме до 08.12.2025 00:00 (протокол уповноваженої особи № 03/UNICOM-2025 від 05.12.2025).
Дата продовження строку розгляду
05.12.2025 16:56
Дата кінця розгляду
27.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-11-20-010146-a-a1
Підписаний і діє
Номер
05-11/25
479 634 грн.
479 634 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
16 (штуки)
Ноутбук Acer Aspire Go AG15-71P (NX.J6SEU.007) або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук Acer Aspire Go AG15-71P (NX.J6SEU.007) або еквівалент
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
28 644
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Персональний комп’ютер Vinga Advanced D8422 (R7M32INT.D8422) або еквівалент
Номенклатура
Персональний комп’ютер Vinga Advanced D8422 (R7M32INT.D8422) або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
21 330
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
Повна назва
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071197

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 16:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
501 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
Контактний телефон:
+380931986899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
501 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ
Контактний телефон:
+380931986899
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності