Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» (Дошка ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4) від Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-009039-a
Id Tender 9462195303444f05b9db6505d0ebfea0
План UA-P-2025-11-20-008023-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.11.2025 13:27
Остання зміна 10.12.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 13:24 до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 13:24
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 13:24
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00
до 10.12.2025 15:50
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 11:55
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 15:50
-
Період уточнень
з 20.11.2025 13:24 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 13:24 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 10.12.2025 15:50
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 10.12.2025 15:50
Основні параметри
ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» (Дошка ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. 10. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» (Дошка ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» (Дошка ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4)
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 563 (штуки)
Дошка ДК 021:2015: 03411000-4
Опис предмета закупівлі
Дошка ДК 021:2015: 03411000-4
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
563
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27247, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Незалежності 80
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 59 (штуки)
Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4
Опис предмета закупівлі
Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
59
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27247, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Незалежності 80
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 59 (штуки)
Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4
Опис предмета закупівлі
Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
59
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
27247, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Незалежності 80
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІМОН ГАННА СТАНІСЛАВІВНА"
Пропозиція:
567 630 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 13:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Попейчук
Електронна пошта
Телефон
+380993126095
Сайт:
http://ketrysanivska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44070496
Повна назва
Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради
Поштовий індекс
27247
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
с.Кетрисанівка
Адреса
вул.Шкільна 47
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» (Дошка ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х6000 ДК 021:2015: 03411000-4; Брус150х150х4000 ДК 021:2015: 03411000-4)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 11:55 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 00:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 11:55
Довідка НАЗК
04.12.2025 11:55
Повідомлення про рішення
03.12.2025 11:32
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ФОП "СІМОН ГАННА СТАНІСЛАВІВНА", код ІПН 3434607248 у складі тендерної пропозиції не надано «Позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, завірений печаткою Замовник», як вимагалось Замовником у пп. 1.2.2. Додатку 1 до цієї тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, завірений печаткою Замовник. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене уповноважена особа Відділу освіти Кетрисанівської сільської ради на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Створено
03.12.2025 11:20
Надати до
04.12.2025 11:20
Період вимог/скарг з 10.12.2025 15:50 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 13:18 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 04.12.2025, відповідно до протоколу №309, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець в строк, визначений для укладення договору, надав лист від 08 грудня 2025 року за №1, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.12.2025 15:50
Повідомлення про рішення
10.12.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради
Контактний телефон:
+380993126095
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради
Контактний телефон:
+380993126095
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності