Закупівля ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам'яне ДГ (13-100) ДК 021:2015: 09111100-1) від Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Місце поставки товарів та кількість, місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару і кількість : Заклади підпорядковані Відділу освіти Кетрисанівської сільської ради:
1. КЗ « Буховецький ліцей» адреса: 27254, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл., с. Буховецьке, вул. Степова, буд. 4, – 32 т.
2. КЗ «Василівський ліцей» адреса: 27244, Україна, с. Василівка, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, вул. Топор Леніни, буд. 59 – 29 т.;
3. КЗ «Верхньоінгульський ліцей» адреса: 27214, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл., с. Верхньоінгульське, вул. Гагаріна, буд. 1 – 32 т;
4. КЗ «Веселівський ліцей» адреса: 27261, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл., с. Веселівка, в. Молодіжна, 17 – 18 т;
5.КЗ Кетрисанівський ліцей»адреса: 27247 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл., с. Кетрисанівка, в. Шкільна, 1а – 42т;
6.КЗ «Благодатненський ліцей» адреса: 27222 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл. с. Благодатне в. Центральна, 2Б – 42т;
7.КЗ «Олексіївський ліцей» адреса: 27213 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Олексіївка в. Олексіївська, 6 – 27 т;
8.КЗ «Рощахівський ліцей» адреса: 27252 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Рощахівка в. Молодіжна, 1 – 23 т;
9.КЗ «Чарівнянський ліцей» адреса: 27241, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Чарівне в. Шкільна, 32 – 32 т;
10.КЗ «Апрелівська гімназія» адреса: 27253, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Апрелівка в. Віктора Куліша,44А – 28 т;
11.КЗ « Кривоносівська гімназія» адреса: 27225 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Кривоносове в. Центральна, 41А – 14 т;
12.КЗ_ «Мирнівська гімназія» адреса: 27242 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Мирне в. Зелена, 54 – 23 т;
13.КЗ «Новомиколаївський початкова школа» адреса: 27248, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Новомиколаївка в. Слобіцька, 31А – 5 т;
14. КЗ «Сугокліївська гімназія» адреса: 27216, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл,, с. Сугокліївка в. Центральна, 27 – 23 т;
15. КЗ «Буховецький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» адреса: 27274, Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Буховецьке в. Степова, 3 – 4 т;
16.КЗ « Благодатненський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Колосок» адреса: 27222 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Благодатне в. Центральна, 2А – 4 т;
17.КЗ «Новоградівський заклад дошкільної освіти» адреса: 27251 Україна, Кропивницький р-н, Кіровоградська обл, с. Новоградівка в. Молодіжна 21 – 4 т.
27254, Україна, Кіровоградська область, с. Буховецьке,, вул. Степова, буд. 4
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником впродовж 10 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної)
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:06
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника №306 від 20 листопада 2025 року (надалі - Документація) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – Скаржник) вважає, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і п
1) Згідно пункту 3 Додатку 1 та Додатку 2 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником згідно технічного завдання, а саме:
- Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на пропоноване вугілля кам'яне ДГ (13-100) та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданий на ім’я виробника пропонованої продукції;
Інформація про виробника також вказана і в пункті 2.1.2. Проєкту договору (Додаток 3 Документації).
- Оригінал або копію технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція.
Також згідно пункту 4 Додатку 1 та Додатку 2 Документації передбачено, що всі технічні та якісні характеристики пропонованого товару повинні бути відображені в технічних умовах виробника або сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик, та відповідати вимогам тендерної документації;
- На всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням номеру ідентифікатору закупівлі.
Такі умови вважає дискримінаційними та незаконними з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо наявності:
- технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція;
- листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням номеру ідентифікатору закупівлі.
Також в ДСТУ 7146:2010 також відсутня вимога, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинен бути виданий саме на ім’я виробника пропонованої продукції.
Поросимо, зобов’язати Замовника виключити вимогу з Документації щодо надання «технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція», а також виключити умову щодо того, що «сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинен бути виданий саме на ім’я виробника пропонованої продукції» та надання «листів-дозволів на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із вказанням номеру ідентифікатору закупівлі».
2) Пунктом 2.4. Проєкту договору Додатку 3 Документації передбачено, що якість поставленого Замовнику Товару повинна співпадати з технічними вимогами, вказаними у цьому Договорі та відповідати вимогам державних стандартів для даного Товару. Якість кожної партії Товару засвідчується копією посвідчення якості (копією протоколу випробувань або копією сертифікату якості тощо).
Таку умову вважає дискримінаційною та незаконною з огляду на наступне.
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Станом на сьогодні єдиним національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик — чотири роки.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 відсутня вимога, щодо необхідності наявності протоколу випробувань або копією сертифікату якості тощо.
Поросимо, зобов’язати Замовника виключити вимогу з Документації щодо «надання протоколу випробувань або копією сертифікату якості тощо».
3) Відповідно до пункту 6 та 12 Додатку №1.1. «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» передбачено надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Закупівля оголошена 20 листопада 2025 року, тобто надати даний документ потрібно не раніше вказаної дати.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів або пізніше.
Разом з тим, витяги з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Нам незрозуміло, чим наший витяг виданий уповноваженим державним органом та який виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів гірша від вимоги Замовника.
Поросимо, зобов’язати Замовника внести зміни до Документації до цього пункту тендерної документації, а саме видалити умову щодо надання: «повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю».
4) Згідно пункту І Додатку 1 Документації передбачено надання Гарантійного листа, в якому Учасник гарантує відсутність рекламацій, претензій, листів про непоставку або несвоєчасну поставку, або невиконання інших умов договору, або поставку неякісного товару від Замовників при виконанні Учасником аналогічних договорів. Замовник має право перевірити достовірність наданої інформації Учасником. У разі виявлення недостовірності такої інформації, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Закон прямо забороняє встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію або створюють нерівні умови для учасників.
Вимога гарантійного листа про повну відсутність рекламацій, претензій чи листів є надмірною та необґрунтованою, адже:
Рекламації або претензії можуть виникати навіть без вини учасника (наприклад, через логістичні проблеми, дії третіх осіб).
Закон не передбачає обов’язку учасника підтверджувати «ідеальну історію» виконання договорів.
Такі умови створюють нерівні умови, бо фактично допускають лише тих, хто ніколи не мав жодних спорів, що є нереалістичним для більшості компаній.
Більш того вказана вимога не передбачена Законом
Стаття 16 Закону дозволяє встановлювати кваліфікаційні критерії (досвід, наявність обладнання, фінансова спроможність), але не передбачає вимоги про відсутність рекламацій.
Включення такої умови виходить за межі Закону та суперечить ч. 4 ст. 22 Закону, яка забороняє вимоги, що призводять до дискримінації.
Замовник залишає за собою право перевіряти достовірність інформації та відхиляти пропозицію у разі «недостовірності».
Тобто, якщо у минулому були навіть необґрунтовані претензії, це може стати підставою для відхилення.
Замовник може отримати інформацію від сторонніх джерел, що не підтверджена документально.
Поросимо, зобов’язати Замовника внести зміни до Документації до цього пункту тендерної документації, а саме видалити умову щодо надання: «Гарантійного листа, в якому Учасник гарантує відсутність рекламацій, претензій, листів про непоставку або несвоєчасну поставку, або невиконання інших умов договору, або поставку неякісного товару від Замовників при виконанні Учасником аналогічних договорів. Замовник має право перевірити достовірність наданої інформації Учасником. У разі виявлення недостовірності такої інформації, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
5) Проєкт договору Додатку 3 Документації передбачає наступне:
2.5. У разі поставки Товару неналежної якості Замовник має право пред’явити Постачальнику претензії щодо якості Товару протягом десяти календарних днів з дати отримання Товару Замовником, а саме – дати підписання видаткової накладної на Товар. Протягом зазначеного строку, Замовник має право за рахунок Постачальника, при обов’язковій присутності представника Постачальника, провести дослідження, експертизи та інші перевірки якості та безпеки Товару, в тому числі – в спеціалізованих організаціях, що мають відповідну ліцензію і акредитовані на право проведення таких випробувань (далі - лабораторії). Відбір зразків для проведення дослідження проводиться при обов’язковій участі представника Постачальника. Відібрані зразки Товару мають бути опломбовані та підписані особами, які брали участь у відборі зразків Товару.
2.5.2. Один відібраний зразок Товару передається до лабораторії для проведення аналізів щодо якості Товару, а Сторонам залишається для зберігання по одному відібраному зразку Товару. На тарі із зразком Товару повинна бути етикетка, на якій зазначено назва, кількість, дата та час відбору зразку Товару. На етикетці можуть вказуватись також посада, прізвище та ініціали особи, яка відібрала зразок Товару.
2.5.3. Відбір зразків Товару оформляється відповідним актом, який складається в трьох примірниках: по одному для кожної із Сторін і один для передачі до узгодженої сторонами лабораторії для проведення аналізів разом з відібраним зразком Товару.
2.5.4. У випадку встановлення лабораторією невідповідності поставленого Товару умовам цього Договору та/або вимогам діючого законодавства України, Постачальник зобов’язаний прийняти та здійснити заміну такого Товару на протязі 7 (семи) робочих днів від дня отримання повідомлення від Замовника. Повідомлення може бути направлено Постачальнику факсом, листом, або по е- mail. Постачальник несе усі витрати, пов’язані із поверненням та заміною Товару.
2.5.6. Замовник має право перевірити вагу та якість товару за кошти Постачальника у відповідності до ДСТУ 4096-2002. Перевірка буде здійснюватись Замовником вибірково в незалежній сертифікованій лабораторії, переважування на відповідній вазі, визначеній Замовником.
6.3. Постачальник зобов'язаний:
6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 цього Договору.
6.3.4. При виявленні невідповідності Товару за якістю, Постачальник зобов’язаний замінити Товар на аналогічний належної якості протягом 5 календарних днів з моменту повідомлення Постачальника про виявлення невідповідності з додаванням підтверджуючих документів невідповідності якості.
Що означає «Товар неналежної якості»? Що за лабораторія? Де вона знаходиться? Як обирається така лабораторія? Як Постачальнику контролювати відбір проб, які Замовник хоче провести?
Що таке спеціалізована організація? Яка саме ліцензія? Яка саме акредитація лабораторії на право проведення випробувань?
Розділ 2 Договору взагалі не містить інформації про якість. Тим самим пункт 6.3.2. суперечить йому.
Враховуючи наведену редакцію, вбачається, що Замовник наділяє себе правом перевіряти якість у невідомій лабораторії коли товар вже після поставки зберігається у Замовника і є його власністю.
А як Постачальник може бути впевнений, що товар не замінено, чи Замовником дотримані умови зберігання.
Також, не є зрозумілим чому Постачальник повинен все це здійснити за свій рахунок.
Скаржник не може погодитись на такі вимоги, адже це дозволяє Замовнику зловживати своїми правами і маніпулювати і, врешті решт, такі дії Замовника приведуть до негативних наслідків для Постачальника, адже Замовник сам вказує, що «Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар. А перевірка якості здійснюватися за кошти Постачальника».
Скаржник не заперечує щодо права Замовника на проведення досліджень товару, але така перевірка якості повинна проводитись на законних підставах та у встановленому порядку, а не коли забажає Замовник.
Поросимо, зобов’язати Замовника внести зміни до Документації, а саме виключити вказані умови.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пояснення
На виконання рішення
№17542-р/пк-пз від 26.11.2025
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктів 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Замовник рішення якого оскаржується Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради надає повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства усфері публічних закупівель про наступне: 24 листопада 2025 учасником закупівлі за предметом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам'яне ДГ (13-100) ДК 021:2015: 09111100-1) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2025-11-20-008550-a, ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" (код ЄДРПОУ: 44959746) подано скаргу до Антимонопольний комітет України на умови визначені в тендерній документації. Замовник уважно ознайомившись із текстом Скарги прийняв рішення 28. 11.2025 року, внести відповідні зміни до Тендерної документації та додатків до неї з урахуванням пунктів на які посилається Скаржник. Таким чином станом на 28.11.2025 року після внесення Замовником змін до Тендерної документації та додатків до неї відсутній предмет розгляду Скрги у зв’язку з тим, що Замовник виправив невідповідності в тендерній документації та відповідно до ст. 5 Закону прибрав пункти які потенційно могли б обмежити конкуренція серед учасників або дискримінувати їх. На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО: 1. Прийняти пояснення до розгляду. 2. Прийняти рішення про припинення розгляду скарги у зв’язку з усуненням порушення, зазначені в скарзі.
Додатки:. 1. Тендерна документація зі змінами; 2. Додаток 1 до Тендерної документації зі змінами; 3.Додаток 1.1. до Тендерної документації зі змінами; 4.Додаток 2 до Тендерної документації зі змінами; 5.Додаток 3 до Тендерної документації зі змінами; 6. Перелік змін що вносяться; 7. Рішення про внесення змін.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
20.11.2025р. розглянуто й затверджено тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам'яне ДГ (13-100) ДК 021:2015: 09111100-1) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2025-11-20-008550-a.
24.11.2025 року учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ 44959746) було подано скаргу на умови тендерної документації до оприлюдненого оголошення № UA-2025-11-20-008550-a.
26.11.2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ 44959746) прийнято до розгляду.
04.12.2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель України прийнято рішення за яким Замовника Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради зобов'язано внести відповідні зміни до умов викладених в тендерній документації та викласти її в новій редакції. Повний текст рішення оприлюднено 08.12.2025 року.
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17969-р/пк-пз від 04.12.2025 року Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації та додатків до неї аби привести документацію у відповідність повний перелік змін також відображено у «Переліку змін до Тендерної документації» який має бути опублікований разом з Тендерною документацією в новій редакції.
Відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: п. 54. Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машино зчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Оскільки 12 грудня 2025 року будуть внесені зміни до тендерної документації тому продовжувати кінцевий строк подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель необхідно продовжити у відповідності до вимог норм діючого законодавства щоб до закінчення (кінцевого) строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж чотири дня, а саме до 18.12.2025 року
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.