Показати схожі тендери

Закупівля Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET» у Рівненській міській територіальній громаді від Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-20-008468-a
Id Tender a183e6f505cc47e6815bf1abef03626a
План UA-P-2025-11-20-009447-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.11.2025 13:15
Остання зміна 14.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 167 540 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2025 13:15 до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2025 13:15
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2025 13:15
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00
до 08.12.2025 12:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 17:17
до 14.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.12.2025 12:06
-
Період уточнень
з 20.11.2025 13:15 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 20.11.2025 13:15 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 08.12.2025 12:06
Період кваліфікації
з 28.11.2025 00:00 до 08.12.2025 12:06
Основні параметри
Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET» у Рівненській міській територіальній громаді
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 167 540 грн.
Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET
Назва предмета закупівлі
Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET
Очікувана вартість
1 167 540 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5837,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
33
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33000, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Рівненська міська територіальна громада
Дата постачання по
31.08.2028 13:08
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються по факту надання послуг згідно Акту здачі-прийняття наданих Послуг, але не пізніше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання Акту здачі-прийняття наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 636 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець виконує для Замовника Послуги координатора проекту 101215658-LIFE24-CETLEEP- LIFE-2024-CET у Рівненській міській територіальній громаді до серпня 2028 року
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЄРЕМЕНКО ІЛЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
1 167 540 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ващук Дмитро Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380979512957
Замовник
ЄДРПОУ
02739212
Повна назва
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Поштовий індекс
33000
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Поштова,2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги асистента координатора проєкту «101215658-LIFE24-CETLEEP-LIFE-2024-CET
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:17 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 00:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:17
Довідка НАЗК
01.12.2025 17:17
Повідомлення про рішення
01.12.2025 17:16
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 12:58
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Тендерна пропозиція учасника ФОП ЄРЕМЕНКО ІЛЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧ визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, що підлягає розгляду. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЄРЕМЕНКО ІЛЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у процедурі закупівлі № UA-2025-11-20-008468-a виявлено наступні невідповідності: пунктом 2 розділу І. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати: Копію аналогічного договору * (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг / виконаних робіт на суму договору, довідка із коротким описом проєкту) за 2024 та/або 2025 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір. * Під «аналогічним договором» в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договору, що передбачає надання послуг фінансового менеджера та/або послуг з консультування щодо управління фінансовою звітністю успішно реалізованих проєктів з грантовим фінансуванням (співфінансуванням) міжнародними донорами або грантових коштів Європейського Союзу у сфері енергоефективності, енергозбереження, кліматичної нейтральності, декарбонізації. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції: Не надав у складі тендерної пропозиції акти наданих послуг / виконаних робіт на суму договору. У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що: відповідно Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати: *** Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого субпідрядника. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції: Не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого субпідрядника. На виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом: - Надання у складі тендерної пропозиції інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформації у довільній формі щодо незалучення такого субпідрядника. - Надання у складі тендерної пропозиції актів наданих послуг / виконаних робіт на суму договорів.
Створено
28.11.2025 12:57
Надати до
29.11.2025 12:57
Період вимог/скарг з 08.12.2025 12:06 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 12:02 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.12.2025 12:06
Повідомлення про рішення
08.12.2025 12:04
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.11.2025 13:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 167 540 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 167 540 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Контактний телефон:
+380979512957
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності