Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент; Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент; Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент; Рібон 40*300 Resin або еквівалент;) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-018076-a
Id Tender 2ef2e4567f7d4420974d200f7ef52590
План UA-P-2025-11-19-022184-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 23:54
Остання зміна 16.12.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
42 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 23:53 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 23:53
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 23:53
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:57
до 15.12.2025 14:16
Залишилось 3 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 22:09
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.12.2025 14:16
-
Період уточнень
з 19.11.2025 23:53 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 23:53 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:57 до 15.12.2025 14:16
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:57 до 15.12.2025 14:16
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент; Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент; Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент; Рібон 40*300 Resin або еквівалент;)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
42 000 грн.
код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент; Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент; Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент; Рібон 40*300 Resin або еквівалент;)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент; Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент; Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент; Рібон 40*300 Resin або еквівалент;)
Очікувана вартість
42 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
420,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 12:34
Закінчення аукціону
27.11.2025 12:57
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 42 (штуки)
Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192800-9 - Самоклейні етикетки
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192300-4 - Фарбувальна стрічка
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 306 (штуки)
Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192800-9 - Самоклейні етикетки
Кількість
306
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 (штуки)
Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192300-4 - Фарбувальна стрічка
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 18 (штуки)
Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192800-9 - Самоклейні етикетки
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 30 (штуки)
Рібон 40*300 Resin або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Рібон 40*300 Resin або еквівалент
Код ДК 021:2015
30192300-4 - Фарбувальна стрічка
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КРОНА ПЛЮС"
Пропозиція:
33 983 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
33 983.88 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 12:34
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Гончаров
Електронна пошта
Телефон
+380688921667
Сайт:
http://bloodservice.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001699
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент; Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент; Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент; Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент; Рібон 40*300 Resin або еквівалент;)
Період вимог/скарг з 12.12.2025 22:09 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 12:57 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.12.2025 22:09
Повідомлення про рішення
04.12.2025 20:28
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 23:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 23:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ПП "КРОНА ПЛЮС". У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, з урахуванням специфіки закупівлі, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.12.2025 20:28
Дата кінця розгляду
26.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.12.2025 14:16 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 22:09 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 14:17
Довідка НАЗК
15.12.2025 14:16
Повідомлення про рішення
12.12.2025 23:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 22:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 23:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 23:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно пункту 5 додатку 5 до тендерної документації вимагається: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання Згідно умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації. Документ не надано Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідну інформацію 2. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно пункту 4 додатку 5 до тендерної документації вимагається: для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Згідно умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації. Документ не надано Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідну інформацію 3. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно пункту 1 додатку 1 до тендерної документації вимагається: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або кодом ДК 021:2015 (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору (в повному об’ємі з додатками, специфікаціями і т.п.), зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником надано договір №28/06 від 26 червня 2022 року та видаткову накладну до договору від 01.07.2022 року. В складі пропозиції відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або кодом ДК 021:2015 (не менше одного договору). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або кодом ДК 021:2015 (не менше одного договору).
Створено
12.12.2025 23:48
Надати до
13.12.2025 23:48
Договір
UA-2025-11-19-018076-a-b1
Очікує підписання
33 983.88 грн.
33 983.88 грн.
З ПДВ
Номенклатура
42 (штуки)
Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент
Номенклатура
Етикетка 102*73,5 напівглянець (500 шт.) вт.40 або еквівалент
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент
Номенклатура
Фарбуюча стрічка 110*300 віск MX-08 або еквівалент
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
306 (штуки)
Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент
Номенклатура
Етикетка 30*58 напівглянець (1000 шт.) вт.40 або еквівалент
Кількість
306
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент
Номенклатура
Фарбуюча стрічка 45*300 віск/преміум MX-21 або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент
Номенклатура
Етикетка поліпропілен 30*58 (1000 шт.) або еквівалент
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Рібон 40*300 Resin або еквівалент
Номенклатура
Рібон 40*300 Resin або еквівалент
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02001699

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
42 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
42 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності