Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель) від ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-017587-a
Id Tender b6a40fe817314ece90cf5bdd3751481b
План UA-P-2025-11-19-021457-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 20:40
Остання зміна 18.12.2025 20:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 212 442.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 20:35 до 08.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 20:35
до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 20:35
до 05.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:32
до 15.12.2025 16:06
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 11:50
до 21.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.12.2025 16:06
-
Період уточнень
з 19.11.2025 20:35 до 05.12.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 20:35 до 05.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:32 до 15.12.2025 16:06
Період кваліфікації
з 09.12.2025 15:32 до 15.12.2025 16:06
Основні параметри
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
63 212 442.8 грн.
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
63 212 442.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
316062,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
0.5
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2025 15:09
Закінчення аукціону
09.12.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08632, Україна, Київська область, Іванковичі, вул.Шкільна, 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи та у разі надання авансу, в наступному порядку: авансу, який може бути наданий підряднику на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, згідно Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 зі змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, який Підрядник зобов`язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3), а також накладними на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт. Наданий аванс Підрядник зобов`язаний використати в зазначений термін.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Поетапні розрахунки за виконані роботи замовник здійснює у строк до 30 календарних днів після надходження коштів з джерел фінансування на підставі Актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Акти виконаних робіт готує підрядник і передає їх для підписання замовнику станом на 25 число місяця, не пізніше як за два останніх робочих дня звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання АВК тощо).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМОБІКОМ"
Пропозиція:
61 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Пропозиція:
63 199 697.97 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2025 15:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єлизавета Балан
Електронна пошта
Телефон
380674148005
Замовник
ЄДРПОУ
43968587
Повна назва
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08173
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ходосівка
Адреса
вул.Мирного П., будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Період вимог/скарг з 11.12.2025 11:50 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 15:32 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію, подану ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМОБІКОМ» (далі– Учасник). Частина 1 статті 25 Закону передбачає право замовника зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначають такі відомості, як розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Замовником встановлено в п. 9 Додатку 8 Тендерної документації вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовник виявив, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося у тендерній документації. На вимогу абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМОБІКОМ» на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання вимог пункту 46 Особливостей замовник в електронній системі закупівель оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення протягом одного дня з дати ухвалення рішення. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРМОБІКОМ», поданої на участь у закупівлі робіт з Нового будівництва споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель), з причини, визначеної у абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Документи кваліфікації
11.12.2025 11:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.12.2025 16:06 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 11:50 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ВАЖМАШБУД» було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (Протокол УО від 14.12.2025). Учасник усунув невідповідності, протягом 24 годин. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ВАЖМАШБУД» з урахуванням виправлених невідповідностей, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації. Додатково на виконання вимог Закону відносно учасника ТОВ «ВАЖМАШБУД» була перевірена інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, на предмет наявності/відсутності підстав, передбачених п.47 Особливостей, для відмови в участі у процедурі закупівлі. За результатами перевірки було встановлено відсутність підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення ТОВ «ВАЖМАШБУД» переможцем відкритих торгів на закупівлю Предмета закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВАЖМАШБУД» на закупівлю Нового будівництва споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель).
Документи кваліфікації
15.12.2025 16:06
Довідка НАЗК
15.12.2025 16:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.12.2025 12:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 11:50
Витяг з ЄДР
11.12.2025 11:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 20:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу від 14.12.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано скановану копію листа – відгука до аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 додатку 2, який, крім іншого має містити інформацію про вартість робіт. Натомість надано «Рекомендаційний лист», який не містить інформації про вартість робіт. 2. Надана довідка №18 від 04.12.25 «35 Довідка АВК» не містить інформації, яка б підтверджувала наявність комплексу АВК або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 3. Наданий документ «36 Ліцензія АВК» недоступний для перегляду (не відкривається). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.3.4. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить вимогу надати документ: «Сканована копія листа – відгука до аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. У відгуку повинне бути підтвердження експлуатації закінченого будівництвом об’єкту та повинна бути інформація про виконання робіт у відповідності до проєктно-кошторисної документації, з відповідною якістю та з урахуванням умов нормативно-технічної документації, відсутність претензій та судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершеного об’єкту будівництва, де Учасник визначений підрядником». 2-3. п.24 Додатку 8 Тендерної документації містить вимогу надати документи: «Довідка у довільній формі про наявність комплексу АВК або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Документи, які підтверджують право учасника на використання програмного комплексу, а саме - діючу ліцензію на використання ПК АВК / іншого сумісного з ним ПК.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановану копію листа – відгука до аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість. У відгуку повинне бути підтвердження експлуатації закінченого будівництвом об’єкту та повинна бути інформація про виконання робіт у відповідності до проєктно-кошторисної документації, з відповідною якістю та з урахуванням умов нормативно-технічної документації, відсутність претензій та судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершеного об’єкту будівництва, де Учасник визначений підрядником. 2. Надати довідку у довільній формі про наявність комплексу АВК або іншого аналогічного програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 3. Надати документи, які підтверджують право учасника на використання програмного комплексу, а саме - діючу ліцензію на використання ПК АВК / іншого сумісного з ним ПК.
Створено
14.12.2025 12:52
Надати до
15.12.2025 12:52
Договір
UA-2025-11-19-017587-a-b1
Очікує підписання
63 199 697.97 грн.
63 199 697.97 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Номенклатура
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Шкільній, 1 в с. Іванковичі, Обухівського району, Київської області. Коригування (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43968587

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Повна назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01236963

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 212 442.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2025 08:00
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380674148005
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 212 442.8 грн.
Період подання пропозицій
до 08.12.2025 08:00
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380674148005
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності