Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому, учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази, яке необхідне для поставки товару відповідно до вимог, визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, зокрема: будівлі/складу тощо; транспортного(-их) засобу(-ів).»
2. Відповідно до п.п. 1.3.Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати: «Сканований оригінал/копія Баланс, звіт про фінансові результати, або Фінансова звітність малого підприємства, або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітний період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. В тому випадку, коли учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством, він надає фінансову звітність, яка є в наявності, та лист-пояснення, з якої причини запитувана фінансова звітність не надана.»
3. Відповідно до пункту 3.5 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: «Сканований оригінал діючого на момент розкриття тендерної пропозиції Сертифікату відповідності або Декларації про відповідність/посвідчення якості на товар (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарункового набору).»
4. Відповідно до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)), виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, виробнику подарункового набору/виробникам цукерок, що ввійшли до складу подарунку, (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначений документ усіх виробників цукерок) та чинний на момент розкриття тендерної пропозиції.»
5. Відповідно до підпункту 4.8 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копія Статуту учасника. Якщо державна реєстрація установчого документу учасника чи змін до нього була здіи?снена після 13.12.2015 року, то додатково, з метою перевірки достовірності тексту статуту, наданого у складі тендерноі? пропозиціі? учасника, необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (Для учасників – юридичних осіб).»
Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка обладнання МТБ технології», в якій підтверджено лише наявність будівлі/складу тощо.
2. В складі тендерної пропозиції наданий документ «S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)КВ» за 9 місяців 2025 року. Звітним (податковим) періодом для підприємства вважається період, по закінченню якого таке підприємство звітує (подає звітність). Статтею 13 Закону № 996 встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.;
3. В складі тендерної пропозиції міститься файл «Декларація виробника Голуба Світс», який наданий у вигляді сканованої копії, зробленої з завіреної копії документу, замість оригіналу.
4. В складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, надано файл «ISO СЕРТИФІКАТИ__РОШЕН 22000», в супереч вимогам тендерної документації сертифікат, наданий в складі тендерної пропозиції, виданий органом із сертифікації, який не акредитований Національним агентством з акредитації України.
5. В складі тендерної пропозиції відсутня копія «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому, учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази, яке необхідне для поставки товару відповідно до вимог, визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, зокрема: будівлі/складу тощо; транспортного(-их) засобу(-ів).», довідка має містити інформацію щодо будівлі/складу тощо, та транспортного(-их) засобу(-ів).
2. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 1.3.Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Сканований оригінал/копія Баланс, звіт про фінансові результати, або Фінансова звітність малого підприємства, або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітний період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. В тому випадку, коли учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством, він надає фінансову звітність, яка є в наявності, та лист-пояснення, з якої причини запитувана фінансова звітність не надана.» Фінансова звітність має бути завантажена за останній звітний період, тобто за 2024 рік.
3. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 3.5., Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Сканований ОРИГІНАЛ діючого на момент розкриття тендерної пропозиції Сертифікату відповідності або Декларації про відповідність/посвідчення якості на товар (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарункового набору).
4. Учаснику необхідно завантажити документ, відповідно до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, «Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)), виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, виробнику подарункового набору/виробникам цукерок, що ввійшли до складу подарунку, (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначений документ усіх виробників цукерок) та чинний на момент розкриття тендерної пропозиції.», та/або лист з поясненням в зв’язку з чим, відповідний сертифікат не акредитований Національним агентством з акредитації України.
5. Учаснику необхідно завантажити копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.