Показати схожі тендери

Закупівля Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси, код 15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-017049-a
Id Tender 1e06db3c770c4407bcaca54f827f1169
План UA-P-2025-11-19-020790-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 18:35
Остання зміна 11.12.2025 13:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 967 690 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 18:33 до 27.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 18:33
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 18:33
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00
до 03.12.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 17:02
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 17:02
до 11.12.2025 13:01
Період уточнень
з 19.11.2025 18:33 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 18:33 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00 до 03.12.2025 17:02
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00 до 03.12.2025 17:02
Основні параметри
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси, код 15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 967 690 грн.
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси, код 15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси, код 15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 967 690 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14838,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
7 935
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
2 285 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 18:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380482340480
Замовник
ЄДРПОУ
40703235
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Отамана Головатого, буд. 99
Кваліфікація
Лот № 1 Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси, код 15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 03.12.2025 17:02 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 08:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 17:02
Довідка НАЗК
03.12.2025 17:02
Повідомлення про рішення
01.12.2025 17:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому, учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази, яке необхідне для поставки товару відповідно до вимог, визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, зокрема: будівлі/складу тощо; транспортного(-их) засобу(-ів).» 2. Відповідно до п.п. 1.3.Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати: «Сканований оригінал/копія Баланс, звіт про фінансові результати, або Фінансова звітність малого підприємства, або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітний період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. В тому випадку, коли учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством, він надає фінансову звітність, яка є в наявності, та лист-пояснення, з якої причини запитувана фінансова звітність не надана.» 3. Відповідно до пункту 3.5 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: «Сканований оригінал діючого на момент розкриття тендерної пропозиції Сертифікату відповідності або Декларації про відповідність/посвідчення якості на товар (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарункового набору).» 4. Відповідно до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)), виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, виробнику подарункового набору/виробникам цукерок, що ввійшли до складу подарунку, (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначений документ усіх виробників цукерок) та чинний на момент розкриття тендерної пропозиції.» 5. Відповідно до підпункту 4.8 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копія Статуту учасника. Якщо державна реєстрація установчого документу учасника чи змін до нього була здіи?снена після 13.12.2015 року, то додатково, з метою перевірки достовірності тексту статуту, наданого у складі тендерноі? пропозиціі? учасника, необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (Для учасників – юридичних осіб).» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка обладнання МТБ технології», в якій підтверджено лише наявність будівлі/складу тощо. 2. В складі тендерної пропозиції наданий документ «S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)КВ» за 9 місяців 2025 року. Звітним (податковим) періодом для підприємства вважається період, по закінченню якого таке підприємство звітує (подає звітність). Статтею 13 Закону № 996 встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.; 3. В складі тендерної пропозиції міститься файл «Декларація виробника Голуба Світс», який наданий у вигляді сканованої копії, зробленої з завіреної копії документу, замість оригіналу. 4. В складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, надано файл «ISO СЕРТИФІКАТИ__РОШЕН 22000», в супереч вимогам тендерної документації сертифікат, наданий в складі тендерної пропозиції, виданий органом із сертифікації, який не акредитований Національним агентством з акредитації України. 5. В складі тендерної пропозиції відсутня копія «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. При цьому, учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази, яке необхідне для поставки товару відповідно до вимог, визначених у Додатку 2 до цієї тендерної документації, зокрема: будівлі/складу тощо; транспортного(-их) засобу(-ів).», довідка має містити інформацію щодо будівлі/складу тощо, та транспортного(-их) засобу(-ів). 2. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 1.3.Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Сканований оригінал/копія Баланс, звіт про фінансові результати, або Фінансова звітність малого підприємства, або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітний період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. В тому випадку, коли учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством, він надає фінансову звітність, яка є в наявності, та лист-пояснення, з якої причини запитувана фінансова звітність не надана.» Фінансова звітність має бути завантажена за останній звітний період, тобто за 2024 рік. 3. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 3.5., Додатку 1 до тендерної документації, а саме «Сканований ОРИГІНАЛ діючого на момент розкриття тендерної пропозиції Сертифікату відповідності або Декларації про відповідність/посвідчення якості на товар (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарункового набору). 4. Учаснику необхідно завантажити документ, відповідно до підпункту 3.7 Додатку № 1 до тендерної документації, «Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)), виданий органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, виробнику подарункового набору/виробникам цукерок, що ввійшли до складу подарунку, (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то учасники подають вищезазначений документ усіх виробників цукерок) та чинний на момент розкриття тендерної пропозиції.», та/або лист з поясненням в зв’язку з чим, відповідний сертифікат не акредитований Національним агентством з акредитації України. 5. Учаснику необхідно завантажити копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраціи?ноі? зміни» з відповідним кодифікатором реєстраціи?ноі? діі? в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.
Створено
01.12.2025 17:27
Надати до
02.12.2025 17:27
Договір
UA-2025-11-19-017049-a-a1
Підписаний і діє
Номер
434
2 285 280 грн.
1 904 400 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 935 (штуки)
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси
Номенклатура
Новорічні подарунки для дітей закладів освіти Пересепського району м.Одеси
Кількість
7 935
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703235

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Повна назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45122822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 13:01
-
11.12.2025 13:01
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 967 690 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 967 690 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності