Підстава для використання процедури
Закупівля обладнання для генерації електричної та/або теплової енергії, зокрема: газопоршневі, газотурбінні, мазутні установки та/або електростанції, в тому числі когенераційні та/або модульні; блочно-модульні котельні; дизельні та/або бензинові, та/або газові генератори, а також товари, роботи та послуги, необхідні для придбання, транспортування, улаштування, розміщення, та/або приєднання до систем передачі та/або розподілу електричної енергії і газу, та/або введення в експлуатацію такого обладнання
Обгрунтування використання процедури
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184.
3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9.
4. Вид предмета закупівлі: роботи.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні Миколи Ходича,15 зі встановленням блочно-модульної котельні м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Коригування.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 45454000-4 — Реконструкція.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вулиця Миколи Ходича, Центрально-Міський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.12.2025 року.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Платежі за цим Договором здійснюються шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Підрядника у безготівкову порядку згідно наданого рахунку. Розрахунки між сторонами здійснюються за фактично виконані роботи на підставі належно оформлених та підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 завіреного (завірених) підписом технагляду, що є підтвердженням факту обсягів та якості виконаних робіт.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА".
12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 42542403.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50024, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Українська, буд. 29, офіс 310.
14. Ціна договору: 9 881 118,30 грн. (Дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят одна тисяча сто вісімнадцять гривень 30 копійок), в тому числі ПДВ 1 646 853,05 грн.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – абз. 4 підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: «товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:
Згідно службової записки начальника ВТВ № 8774 від 12.11.2025р. потрібно здійснити закупівлю робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні Миколи Ходича, 15 зі встановлення блочно-модульної котельні м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Коригування».
Згідно абз. 4 пп. 22 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу у разі закупівлі товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж.
З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями абз. 4 підпункту 22 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю робіт Заходи з енергозбереження. Реконструкція котельні Миколи Ходича, 15 зі встановлен-ням блочно-модульної котельні м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Коригування, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.