Показати схожі тендери
Закупівля Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-015374-a
Id Tender f7b4c7434fae41048c0e0408ffdaca9b
План UA-P-2025-11-19-017927-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 16:32
Остання зміна 12.12.2025 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 16:29 до 27.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 16:29
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 16:29
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:47
до 04.12.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 14:28
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 14:28
до 12.12.2025 09:46
Період уточнень
з 19.11.2025 16:29 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 16:29 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:47 до 04.12.2025 14:28
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:47 до 04.12.2025 14:28
Основні параметри
Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 500 000 грн.
Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний)
Назва предмета закупівлі
Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний)
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 13:24
Закінчення аукціону
28.11.2025 13:47
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 22 000 (послуга)
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
Опис предмета закупівлі
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
22 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Шевченка 50
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 16 000 (послуга)
Загальний аналіз сечі
Опис предмета закупівлі
Загальний аналіз сечі
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
16 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Шевченка 50
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 6 300 (послуга)
Глюкоза в цільній крові
Опис предмета закупівлі
Глюкоза в цільній крові
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
6 300
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Шевченка 50
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 8 000 (послуга)
Холестерин загальний
Опис предмета закупівлі
Холестерин загальний
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
8 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Шевченка 50
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "САНІТАС-Д"
Пропозиція:
2 385 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАБ"
Пропозиція:
2 276 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 13:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Островська
Електронна пошта
Телефон
+380474442765, +380681311982
Замовник
ЄДРПОУ
40317886
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20300
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Умань
Адреса
вул. Шевченка, 50
Кваліфікація
Лот № 1 Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 14:28 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 13:47 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 14:29
Довідка НАЗК
04.12.2025 14:28
Повідомлення про рішення
03.12.2025 13:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей № 1 від 03.12.2025р. за предметом закупівлі Згідно основного словника національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Лабораторні дослідження: загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза в цільній крові, холестерин загальний), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-19-015374-a. Назва Учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАБ" (далі- ПП «Новолаб») Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції, поданої на участь у вищезгаданій закупівлі, Замовником було виявлено невідповідності інформації та/або документів вимогам тендерної документації. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вам необхідно усунути зазначені нижче невідповідності шляхом завантаження нових (виправлених) документів в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту опублікування цього повідомлення. Перелік виявлених невідповідностей із зазначенням вимог тендерної документації, яким вони не відповідають: 1. Невідповідність №1: Суть невідповідності: частиною 1 Розділу 3. Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Проте тендерна пропозиція учасника ПП "НОВОЛАБ" підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Посилання на вимогу ТД: пункт 12 частина 1 Розділу 3. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: — «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;— «м.київ» замість «м.Київ»;— «поряд -ок» замість «поря – док»;— «ненадається» замість «не надається»»;— «___№_______» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»— учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)». УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Вимога Замовника для усунення виявленої невідповідності: З метою усунення виявленої невідповідності, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту оприлюднення цього повідомлення в електронній системі закупівель повторно підписати тендерну пропозицію в системі, наклавши на неї кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2. Невідповідність №2: Суть невідповідності: Згідно з вимогами п.п. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ЗГІДНО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ»), учасник повинен надати Довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних медичних послуг (лабораторних досліджень). На підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник також зобов'язаний надати копії: зазначеного в довідці договору (з усіма додатками та додатковими угодами);актів наданих послуг за цим договором. Опис виявленого порушення: У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних медичних послуг (лабораторних досліджень) №68 від 25 листопада 2025 року. У таблиці довідки (п/п 6) зазначено інформацію про договір №270 від 11 грудня 2023 року, укладений із Комунальне некомерційне підприємство «Уманський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Уманської міської ради, проте, копії зазначеного договору №270 від 11.12.2023 року (включаючи додатки та додаткові угоди до нього) та копії відповідних актів наданих послуг відсутні у складі документів тендерної пропозиції ПП «Новолаб». Посилання на вимогу ТД: п.п. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ЗГІДНО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ») Довідка в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних медичних послуг (лабораторних досліджень), яка серед іншого має містити: - № договору*, дату укладання та предмет договору; - найменування Замовника послуг, адресу, ЄДРПОУ, інформацію про контактну особу Замовника(ПІБ), з обов’язковим зазначенням посади та номеру телефонна контактної особи; - вартість договору. На підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів ) Учасник надає копію зазначеного в довідці договору (з усіма додатками та додатковими угодами, додатками до додаткових угод до аналогічного договору) та копію акту(актів) наданих послуг. * аналогічним договором вважається повністю виконаний (завершений) договір (договори) на надання послуг за предметом закупівлі в обсягах співставних до заявлених обсягів в цій тендерній документації, укладений (укладені) протягом останніх 2-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Вимога Замовника для усунення виявленої невідповідності: Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель виправлені або доповнені документи, що підтверджують виконання вимог тендерної документації, а саме: повний комплект копій договору №270 від 11.12.2023 року (з усіма додатками та додатковими угодами) та копії актів наданих послуг за цим договором. 3. Невідповідність №3: Суть невідповідності: Згідно з вимогами пункту 6 «ІНШІ ДОКУМЕНТИ необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації» Додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цього вимагається надати лист у довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. Опис виявленого порушення: Лист в довільній формі про дотримання вимог з охорони навколишнього середовища відсутній у складі документів тендерної пропозиції, поданої Учасником ПП «Новолаб». Посилання на вимогу ТД: пункт 6 «ІНШІ ДОКУМЕНТИ необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації» Додаток 2 до Тендерної документації. Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища). Вимога Замовника для усунення виявленої невідповідності: Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документ, що підтверджує виконання вимоги тендерної документації, а саме: Лист у довільній формі, який гарантує та підтверджує дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля. 4. Невідповідність №4: Суть невідповідності: Згідно з вимогами пункту 7 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 4 до Тендерної документації, Виконавець зобов'язується проводити послуги на дослідження загального аналізу крові з лейкоцитарною формулою, загального аналізу сечі, визначення глюкози в цільній крові та холестерину загального, згідно Заявки Замовника (Направлення лікаря). На підтвердження цього вимагається надати гарантійний лист який підтверджує який підтверджує готовність виконувати зазначені послуги. Опис виявленого порушення: Гарантійний лист, який підтверджує зобов'язання Учасника проводити послуги на дослідження згідно із Заявкою Замовника відсутній у складі документів тендерної пропозиції, поданої Учасником ПП «Новолаб». Посилання на вимогу ТД: пункт 7 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 4 до Тендерної документації, Виконавець зобов'язується проводити послуги на дослідження загального аналізу крові з лейкоцитарною формулою, загального аналізу сечі, визначення глюкози в цільній крові та холестерину загального, згідно Заявки Замовника (Направлення лікаря) (на підтвердження надати гарантійний лист). Вимога Замовника для усунення виявленої невідповідності: Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документ, що підтверджує виконання вимоги тендерної документації, а саме: Гарантійний лист, який гарантує та підтверджує зобов'язання Учасника виконувати послуги відповідно до технічних вимог. Звертаємо Вашу увагу, що після закінчення 24-годинного строку Замовник не має права приймати чи розглядати будь-які документи, надані Учасником на виправлення помилок, якщо вони не стосуються конкретної вимоги, зазначеної в цьому повідомленні. У разі неусунення виявлених невідповідностей у встановлений строк Ваша тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Створено
03.12.2025 13:09
Надати до
04.12.2025 13:09
Договір
UA-2025-11-19-015374-a-b1
Підписаний і діє
Номер
274
2 276 000 грн.
2 276 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
01.01.2026
по
31.12.2026
Номенклатура
22 000 (послуга)
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
Номенклатура
Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
Кількість
22 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
16 000 (послуга)
Загальний аналіз сечі
Номенклатура
Загальний аналіз сечі
Кількість
16 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
6 300 (послуга)
Глюкоза в цільній крові
Номенклатура
Глюкоза в цільній крові
Кількість
6 300
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
8 000 (послуга)
Холестерин загальний
Номенклатура
Холестерин загальний
Кількість
8 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40317886

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАБ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38407743

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 09:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474442765, +380681311982
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380474442765, +380681311982
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності