Показати схожі тендери

Закупівля Крісла офісні від ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-015223-a
Id Tender b0c430f40c7148d898466bbbbca4da18
План UA-P-2025-11-12-018836-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 16:26
Остання зміна 16.12.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
79 550 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 16:25 до 27.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 16:25
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 16:25
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:09
до 10.12.2025 11:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 14:47
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 11:35
-
Період уточнень
з 19.11.2025 16:25 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 16:25 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:09 до 10.12.2025 11:35
Період кваліфікації
з 28.11.2025 13:09 до 10.12.2025 11:35
Основні параметри
Крісла офісні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
79 550 грн.
Крісла офісні
Назва предмета закупівлі
Крісла офісні
Очікувана вартість
79 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
795,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 12:46
Закінчення аукціону
28.11.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісла офісні
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
37
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Договором проводиться за фактично переданий товар не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку, накладної, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Здійснення розрахунків за поставлений Товар проводиться після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
77 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ МУШТАТ АНТОН ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
77 263.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрілка Людмила
Електронна пошта
Телефон
+380487342843
Замовник
ЄДРПОУ
44005631
Повна назва
ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла офісні
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:47 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 13:09 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію Учасника за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом – Крісла офісні за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:45
Повідомлення про рішення
28.11.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:25
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:57 по 10.12.2025 11:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 14:47 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:57
Довідка НАЗК
05.12.2025 14:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.12.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.12.2025 11:35 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 11:34 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 6 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Серьогіної Лесі Миколаївни за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом – Крісла офісні за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
10.12.2025 11:35
Повідомлення про рішення
10.12.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 16:25
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
79 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
+380487342843
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
79 550 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
+380487342843
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності