Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0409_ВО) Бланки "Облік населеності та витрат постільної білизни" від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-013668-a
Id Tender 47741c6da8394aceaef49a23636fcbf7
План UA-P-2025-11-19-010225-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 19.11.2025 15:41
Остання зміна 19.11.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
64 900 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 7 днів 12 год. )
з 19.11.2025 15:41 до 27.11.2025 18:00
Залишилось 3 днів 18 год.
Період уточнень
з 19.11.2025 15:41
до 24.11.2025 00:00
Залишилось 3 днів 18 год.
Період оскарження
з 19.11.2025 15:41
до 24.11.2025 00:00
Період уточнень
з 19.11.2025 15:41 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 15:41 до 24.11.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0409_ВО) Бланки "Облік населеності та витрат постільної білизни"
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0409_ВО) ДК 021:2015 – 22820000-4 Бланки (Бланки "Облік населеності та витрат постільної білизни" (форми ЛУ-72/УЗ)) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 22820000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 64 900.00 грн. без ПДВ (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
64 900 грн.
Лот 1 - Бланки "Облік населеності та витрат постільної білизни" (форми ЛУ-72/УЗ)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Бланки "Облік населеності та витрат постільної білизни" (форми ЛУ-72/УЗ)
Очікувана вартість
64 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
649,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бланк «Облік населеності та витрат постільної білизни»
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
295 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Чернівці(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в повідомленні покупця); м. Сміла (Черкаська обл.) (адреса вказується в повідомленні покупця); м. Ужгород(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Запоріжжя(адреса вказується в повідомленні покупця); КИЇВ(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Полтава(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Ковель (Волинська обл.) (адреса вказується в повідомленні покупця); м. Одеса(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Дніпро(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Миколаїв(адреса вказується в повідомленні покупця); М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Харків(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Львів(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Жмеринка (Верховинський район, Вінницька обл.) (адреса вказується в повідомленні покупця); м. Суми(адреса вказується в повідомленні покупця) . Кількість: 295 000,0 шт Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати укладення договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
64 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
64 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності